2 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Kiwi.com z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 35 dni po podróży
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 75 dni po podróży

Wartość biletu po przejściu z naszego serwisu może różnić się od wartości przy bezpośrednim wejściu na Kiwi.com.

Recenzje na temat Kiwi.com (12)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
07.10.2021
Bardzo fajny portal. Super cena za bilety. Trochę bałem się o szczegóły, ale odprawiłem się online. Wszystko dostałem z wyprzedzeniem. Ogólnie bardzo polecam!
10.08.2021

8.10 Próbowałem kupić bilet Kaliningrad-Archangielsk, pieniądze zostały odpisane, ale nadal nie ma biletów na moim koncie osobistym. Lo * wydry. Nie odpowiadają na opinie, więc piszę tutaj. Straszna obsługa, oszukuj ludzi.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.08.2021

Cyryl, dzień dobry!

Prosimy spróbować skontaktować się z obsługą sklepu przez Facebook .
Mamy nadzieję, że problem zostanie rozwiązany.

Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
18.05.2021

Ogólnie szukając lotu dla 3 osób oczywiście w pierwszej kolejności szukałam najtańszego, i znalazło mi na stronie Kiwi.com. Znalazłam lot i mówie całkiem przystępna cena za 1122zł z bagażami w dwie strony. I sprawdzam, że Kiwi należy do Lety, i jes zwrot. Ale jak przelogowałam się przez lety na Kiwi, nagle ceny wzrosły o prawie 180zł. Oczywiście zrezygnowałam z zakupu przez stronę Lety bo bezpośrednio na Kiwi był lot tańszy. I nie ma tłumaczenia, no wiadomo ceny rosną - owszem zgadzam się ale nie tak, że na jednej stronie jest taka cena a w drugiej przeglądarce zupełnie inna.

19.05.2021

Dzień dobry!

Nie mamy wpływu na ceny w sklepach. Nie zaprzeczamy jednak, że serwisy mogą ustalać różne ceny przy przejściu z innych stron. Informacja o tym została również umieszczona na stronie sklepu. Mamy nadzieję, że w przyszłości warunki współpracy zostaną zmienione.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

25.07.2020
Dziś 27 lipca kupiłem bilet, a 3 godziny później zapowiedziałem podwyżkę ceny o 50 euro. Zdecydowałem się zwrócić bilet i nie będę już używać takiego „bólu głowy”
Recenzja została przetłumaczona z ukraińskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.01.2020

Jest to bardzo trudna strona, jest bardzo ... na początku podaje jedną cenę biletu - rezerwujesz, płacisz - bilety się skończyły ... i ponownie wydaje ten sam bilet w tej samej cenie ... po 3 okrążeniach - chcę go wysłać i nigdy więcej z qiwi com nie zadzieraj

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.01.2020

Witam

Szkoda, że wystąpiły trudności w projekcie. Jeśli w przyszłości sytuacja się powtórzy, napisz do pomocy technicznej Kiwi.com.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
05.06.2019

Lot LAX - DEN, tam 2 bilety Delta Airlines 2.09 o 8:05 - powrót United Airlines 14 września o 9:20. Idziemy bezpośrednio - cena wynosi 21 715 rubli, przechodzimy przez LetyShops - 23 549 rubli. 1,5-2% zwrotu jest dobre, oczywiście, tylko przed „ogrzewaniem” o 8%!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.06.2019

Dzień dobry, Pavel!

Kwota rezerwacji na Kiwi.com przy bezpośrednim transferze i za pośrednictwem naszego serwisu może się różnić. Może być zarówno wyższy, jak i mniejszy.
Ta informacja została już opublikowana na stronie sklepu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
20.03.2019

Kupiłem bilety do Barcelony - przyszedł zwrot gotówki, wszystko jest super!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.02.2019

Zwrot pieniędzy nastąpił dopiero po skontaktowaniu się z obsługą LetyShops. Dzięki za szybką naprawę.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.02.2019

Sergius, dzień dobry!

Dziękujemy za opinię.

Niestety z jakiegoś powodu nie otrzymaliśmy informacji o zamówieniu. Aby zrozumieć, dlaczego tak się stało, nasz menedżer wysłał zapytanie do partnerów. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, natychmiast powiadomimy Cię # 1569250.

Pojawią się dodatkowe pytania - koniecznie napisz. Miłego dnia!

Z poważaniem
zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
28.10.2018

Obserwuje się bardzo dziwny trend. Postanowiłem zarezerwować lot z transferami na tej stronie. A przed zakupem widziałem, że możesz wydać zwrot gotówki. Wcześniej dodałem lot do moich ulubionych i poszedłem do biura LetyShops, aby skorzystać z linku. Po kliknięciu linku, gdy próbuję otworzyć lot z moich ulubionych, mówi mi, że nie jest już dostępny. Następnie, gdy spróbujesz ręcznie uderzyć w wyszukiwane hasła, lot, którego szukasz, również nie znajdzie. Nawet jeśli ponownie otworzysz witrynę z osobnym wkładem, dane są już przechowywane w pamięci podręcznej przeglądarki i nadal pokazują, że nie można już znaleźć takiego lotu. Udało mi się to naprawić tylko wtedy, gdy otworzę w trybie incognito lub wyczyszczę pamięć podręczną przeglądarki (ale wtedy utracę możliwość odzyskania pamięci podręcznej). Rezultat jest taki, że w zasadzie w moim przypadku nie było możliwe skorzystanie z tej witryny. Nie mogę powiedzieć, że Lety lub Kiwi są złe, indywidualnie oba są dobrymi usługami w swojej dziedzinie. Ale tylko między sobą oczywiście nie działają zbyt dobrze.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.11.2018

Cześć cześć

Dziękujemy za zgłoszenie sytuacji.

Określone informacje od partnerów. Niestety, niektóre firmy nie płacą prowizji stowarzyszonych. Dlatego po przejściu z naszego serwisu niektóre oferty nie są wyświetlane. Usługa rezerwacji nie może nam zapłacić za takie opcje, dlatego też nie możemy uiścić opłaty. Pamiętaj, aby rozważyć opublikowanie tej funkcji na stronie usługi Kiwi.com, aby ostrzec naszych użytkowników.

Pojawią się pytania - prosimy o kontakt. Zawsze chętnie sugeruję.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
10.06.2018

I nie spotkałem się z utratą zwrotu gotówki. I bardzo zadowolony z usługi letyshops. Niezrozumiałe Kiwi nie tylko zaufałoby. Oto jest teraz. Czytam to I poszedłem w inne miejsce.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.06.2018

Witaj Wiaczesław!

Dziękujemy za napisanie do nas. Bardzo nam przykro, że masz taką opinię. Zamówienia ze sklepu Kiwi z powodzeniem wchodzą do naszego systemu, a zwrot pieniędzy jest im przyznawany.

Aby każde Twoje zamówienie zostało naprawione, bardzo ważne jest przestrzeganie zasad dokonywania zakupów za pomocą zwrotu gotówki , a także warunków publikowanych na stronach sklepów / usług, z którymi współpracujemy.

Jeśli masz jakieś pytania, napisz, chętnie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
03.03.2018

Długo zastanawiałem się nad moim pytaniem. Dopóki nie poprosił ponownie o wsparcie, nie odpowiedzieli. W rezultacie zwrot nie został przyznany, wynosi około 4000 rubli. Kiwi stwierdził, że rzekomo podążałem za innym linkiem. Tak nie jest. Nie kupię już żadnych biletów przez kiwi.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.06.2018

Witaj Michael!

Dziękujemy za opinię. Rozumiemy Twoje emocje i dzielimy się nimi. Niestety, naprawdę otrzymaliśmy odrzucenie z takim komentarzem od programu partnerskiego, w ramach którego prowadzona jest współpraca z tą usługą.

Rozumiemy, że sytuacja okazała się nieprzyjemna. Jeśli zamówienie z jakiegoś powodu nie dotrze do nas, o którym próbujemy się dowiedzieć, nie otrzymujemy nagrody ze sklepu. Oznacza to, że sklep w ogóle nie wie, że użytkownik przyszedł do niego za pośrednictwem naszego serwisu.

W twoim przypadku przesłaliśmy prośbę i nadeszła odpowiedź negatywna. Jeśli chodzi o opóźnienie w odpowiedzi, przepraszam. Spodziewaliśmy się odpowiedzi, bez której nie moglibyśmy przekazać wiadomości.

Ponieważ nie otrzymaliśmy nagrody od partnerów, postanowiliśmy spłacić połowę zwrotu gotówki z własnych środków. Rozumiemy, że nie jest to cała kwota, ale jest to maksymalny rozmiar zwrotu gotówki, jaki możemy zapewnić w tej sytuacji.

Dziękujemy za wyrozumiałość i słuchaj naszych rekomendacji.

Michael, naprawdę mamy nadzieję, że nie spotkasz się z tak nieprzyjemnymi sytuacjami w przyszłości.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
14.01.2018

Kupiłem bilety. Nie przyznano zwrotu pieniędzy, nie widzę. Napisałem na poparcie, zobaczę, czy problem został rozwiązany, czy nie. Przy zmianie z innej witryny na inne urządzenie te same bilety były tańsze. Ale biorąc pod uwagę zwrot gotówki obiecany w sklepach letnich, powinno być tu taniej.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.01.2018

Dzień dobry, Michael!

Dziękuję za twoją opinię. Niestety, czasami dochodzi do utraty gotówki. Powodem jest często naruszenie algorytmu zakupu, wykorzystanie zniżek innych firm, kuponów. Najważniejszą zasadą uzyskania zwrotu pieniędzy jest aktywacja zwrotu pieniędzy poprzez rozszerzenie lub bezpośrednie przejście z naszej witryny do witryny sklepu.

Jeśli straty pojawiają się okresowo, chociaż wszystko odbywa się poprawnie, istnieje duże prawdopodobieństwo, że przyczyna jest w urządzeniu. Faktem jest, że niektóre rozszerzenia stron trzecich, a nawet funkcje programów antywirusowych mogą przepisać nasz link partnerski i odebrać nagrodę za zamówienie dla siebie.

Ale zawsze staramy się znaleźć przyczynę braku naliczania i zrekompensować zwrot gotówki.

Dziękujemy za skontaktowanie się z usługą opieki. Obiecujemy, że dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem.

Jeśli masz jakieś pytania - napisz. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Kiwi.com z cashbackiem do 2 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się

Aplikacje mobilne Letyshops

Zakupy w internecie z cashbackiem za pomoc smartfona

4.6
4.0
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.