4 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Ezebra z cashbackiem w Polsce

(3.06) Ogólna ocena sklepu
Recenzje na temat Ezebra (35)
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Cashback pojawia się ze statusem „Oczekujący” w ciągu 1 dnia
Cashback jest potwierdzony i zaksięgowany w ciągu 60 - 95 dni
Uwaga! Cashback jest naliczany tylko za wartość netto artykułu, z wyłączeniem podatku od wartości dodanej, wszystkich innych podatków i opłat oraz dodatkowych kosztów dostawy i wysyłki.

Zgodnie z warunkami Ezebra, jeśli cashback dla Twojego zakupu nie został dodany do dzialu "Zamówienia i Finanse" ze statusem "Oczekujący", należy utworzyć odpowiedni wniosek w koncie LetyShops w ciągu 3 miesięcy od momentu dokonania zakupu.

Recenzje na temat Ezebra (35)

(3.06) Ogólna ocena sklepu
Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
19.03.2022

Zamówienie złożone kilka dni temu i nie zostało naliczone. Dostałam komunikat, że nie został on odnaleziony i należy aktualnie czekać 4 miesiące na rozpatrzenie. Nie polecam

25.04.2022

Dzień dobry!

Przyczyn niepojawienia się cashbacku jest dosyć dużo.

Widzimy, że nasz specjalista już skontaktował się z Panią w tej sprawie i kontroluje sytuację.

Mamy nadzieję, iż podobna sytuacja się więcej nie powtórzy.

Zespół LetyShops

24.01.2022

Dwa zamówienia zrobione w ciągu kilku dni nie zostały naliczone. Od razu pojawia się informacja, że cashback nie został znaleziony i trzeba składać wniosek, którego rozpatrzenie zajmuje do 4 miesięcy. Nie polecam eZebra!

27.02.2022

Dzień dobry!

Przyczyn niepojawienia się cashbacku jest dosyć dużo. Może to być przez naruszenie zasad sklepu, zasad dokonywania zakupów z cashbackiem lub przez błąd techniczny.

Nasz specjalista skontaktował się z Panią w tej sprawie i czeka na rozwiązanie sytuacji.

Zespół LetyShops

04.01.2022

Odrzucony cashback został z powrotem przywrócony. Sprawnie i szybko

04.01.2022

Dzień dobry!

Cieszymy się, że jest Pani zadowolona z usług naszego serwisu oraz zakupów w tym sklepie.

Zespół LetyShops

01.11.2021
polecam, cashback szybko naliczony i bez problemów :)
11.10.2021

kolejny zakup po tej słynnej promocji 40 % który I tak nie zostal zaakceptowany przez sklep znowu odrzucili . nie polecam cashbacku w tym sklepie, zawsze odrzucają. Dodam, że żadna z moich opinie się do tej pory nie pojawiła, ciekawe dlaczego ? Każdy powinien mieć możliwość napisania recenzji bo ten sklep wiecznie nie przyznaje cashbacku.

11.10.2021

Witam!

Oczywiście możesz podzielić się swoim doświadczeniem z dokonania zamówienia na stronie sklepu. Jeśli użytkownik zgłasza jakiekolwiek trudności, tworzymy wniosek, aby zająć się sytuacją i pomóc.

Dziękujemy za wszczęcie sporu w sprawie odrzuconego cb. Będziemy w stanie skontaktować się z partnerami, aby wyjaśnić powody niewypłacenia prowizji. Możesz śledzić ten proces na swoim koncie osobistym obok statusu zamówienia.

Zespół LetyShops

02.08.2021

Mnie również nie został wypłacony cashback, kiedy oferowali 40% zwrotu. Czekam od miesięcy i dostałam jedynie pieniądze z funduszu LetyShops. Nie zrobię tutaj więcej zakupów, nie polecam!

17.11.2021

Dzień dobry!

Sprawdziliśmy sytuację w naszym systemie.
W związku z tym, iż nie otrzymaliśmy informacji zwrotnej od partnerów, żeby Panią wesprzeć, naliczyliśmy bonus ze środków firmy. Przepraszamy. Mamy nadzieję, że w przyszłości zakupy w tym sklepie sprawią na Panią tylko pozytywne wrażenie.

Zespół LetyShops

21.06.2021
Mimo odrzucenia zwrotu po zgłoszeniu przesłanym do obsługi, został on przywrócony i wypłacony.
19.06.2021

Nie dajcie się naciągnąć. zrobiłam bardzo duże zamówienie bo cashback był 40%. oczywiście nie wypłacili. dostałam tylko część od letyshops. nie polecam!

19.06.2021

Dzień dobry!

Partnerzy poinformowali, że podczas procesu zamawiania zostały utracone dane z naszego serwisu. W związku z tym nie otrzymaliśmy środków na zamówienie. Mimo to, dodano bonus z funduszy LetyShops.
Mamy nadzieję, że zalecenia podane w zgłoszeniu pomogą uniknąć utraty cashbacku w przyszłości.

Zespół LetyShops

31.05.2021

Niestety eZebra to oszuści. W promocji dają duży caschback, a później go nie wypłacają. Ja zrobiłam duże zakupy, kiedy caschback był 40%. Sklep uważa, że zamówienie zostało zrobione nieprawidłowo i nie wypłacił caschbacku. Osobiście nie wierzę w to. Jestem informatykiem i wyczuwam tu duże oszustwo.

04.06.2021

Dzień dobry!

Cashback może zostać odrzucony, jeżeli na dane z naszego serwisu podczas składania zamówienia miały wpływ czynniki zewnętrzne (inne wtyczki, otwarte karty w przeglądarce, zastosowanie kuponów/kodów promocyjnych). W takim przypadku sklep nie otrzyma żadnej informacji, że zamówienie zostało złożone za pośrednictwem naszego serwisu i odrzuci cashback.Tak stało się również w przypadku twojego zamówienia. Co dokładnie wpłynęło na cashback, niestety, nie jest określone. Ale chociaż pozostali z niczym, dodaliśmy bonus ze środków LetyShops.
Mamy nadzieję, że rekomendacje naszych specjalistów pomogą Państwu w przyszłości dokonać jeszcze wielu korzystnych zakupów.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

12.05.2021

Co raz lepiej z tym cashback'iem ... zamawiałam kilka razy z różnym efektem zwrotów, ostatni zwrot bezproblemowy, nawet dosyć szybki. Dzięki

02.03.2021

Najgorzej. Topornie idzie zwrot caschbacku. Przepada gdzieś i zaczyna się kolejne czekanie. Strasznie denerwujące.

02.03.2021

Dzień dobry!

Niestety nie mamy wpływu na szybkość rozpatrywania przez sklep wniosków i naliczania cashbacku. Nawet przy automatycznym pojawianiu się zamówień potwierdzenie nie następuje natychmiast, ale w maksymalnym okresie oczekiwania, który dla sklepu Ezebra wynosi 95 dni. Ale najważniejsze jest to, że przyszła pozytywna odpowiedź na Państwa zamówienia i cashback został zaksięgowany na koncie.:)

Z poważaniem,
zespół LetyShops

12.02.2021

Cashbacku nie można znaleźć w systemie. Zdecydowałem się skorzystać z cashbacku, ponieważ oferują 40% jako specjalną okazję i czuję się oszukany, ponieważ nic nie dostaję, więc jaki jest sens korzystania z tego :( Dostajesz informację, że kontaktują się ze sklepem i zajmuje to do 3 miesięcy ...

Recenzja została przetłumaczona z angielskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2021

Dzień dobry.

Nie martw się, proszę :)
Wysłaliśmy już do naszych partnerów prośbę o określenie przyczyny utraty cashbacku. Możesz śledzić wszelkie aktualizacje wniosku w sekcji „Zamówienia i finanse”.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z angielskiego za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Ezebra z cashbackiem do 4 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się

Aplikacje mobilne Letyshops

Zakupy w internecie z cashbackiem za pomocą smartfona

4.6
4.0
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.