Kraj
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów z cashbackiem!
Dołącz →
do 6.25 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Золотое яблоко z cashbackiem w Polsce

Informacje i warunki
6.25%
За оплаченный заказ брендов QyoQyo, Beter, TWEEZERMAN, Dr Lola, Missoni, State of Mind, Moschino, Versace, Sensai, Payot, Yadah, Cosworker, Ecooking, Botany, AmazingCosmetics, HOSA, True Island, Mendittorosa, Merbliss, BODYOGRAPHY, ELMOLU, Ground Plan, Huangjisoo, DUFT&DOFT
2.5%
За оплаченный заказ остальных брендов
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 75 dni
Минимальная сумма заказа для получения кэшбэка 500 рублей.

Важно! Кэшбэк не начисляется:

- за покупку подарочных сертификатов;

- за заказ, оформленный через мобильное приложение;

- за заказы при использовании сторонних промокодов (в том числе из рассылок компании Золотое Яблоко);
- за товары бренда GOLDAPPLEBOX и FLACON.

Для получения кэшбэка:
- перейдите с карточки партнера в интернет-магазин;
- оформите заказ на сайте и оплатите любым, указанным на сайте, способом.

Магазин Золотое яблоко вводит новое условие сотрудничества: за оптовые заказы кэшбэк будет отклоняться.

Какие заказы считаются оптовыми, подробно описано здесь.

Recenzje na temat Золотое яблоко (13)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
10.10.2020

Napiszę o sklepie internetowym. Ciekawe ceny za promocje. Ale strona jest okropna. Znajdź markę, aby znaleźć literę na końcu alfabetu, musisz przewinąć całą listę nazw zaczynającą się na literę A. Aby dowiedzieć się, za jaką ilość ml cena pojazdu itp. musisz przejść do karty produktu. Lokowanie produktu w katalogu - złam oczy. Jeśli jest kilka tonów, odcieni, nie możesz po prostu przez nie przejść, musisz, musisz wybrać z listy wypadających. Jedyną rzeczą jest to, że mają dobre zdjęcia, możesz zrozumieć cienie. Żadnych prezentów, komplementów, miniatur od marek przy zakupie w IM. Cashback nie jest przyznawany, chociaż wszystko zostało zrobione zgodnie z zaleceniami. Leti kosztem własnego.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.10.2020

Dzień dobry, Marina!

W przypadku sugestii dotyczących optymalizacji serwisu i usług radzimy skontaktować się z obsługą sklepu.
Jesteśmy przekonani, że Twoja opinia będzie cenna dla naszych partnerów.

Na ostatnie zamówienie wysłali aplikację do sklepu i otrzymali pozytywną odpowiedź.
Partnerzy przekazali nagrodę, a zwrot gotówki został dodany do salda. ;)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
10.09.2020
Uwielbiam jabłko za duży asortyment, rabaty i lojalność wobec klientów. Cashback zawsze przychodzi. Sklep w moim mieście, zwykle codziennie otrzymuję zamówienia, ale taniej jest składać zamówienia przez stronę internetową, nawet jakiś proszek do prania)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.09.2020
Sklep bardzo mi się podoba, szybko potwierdziłem zwrot gotówki
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.09.2020

Bardzo podobał mi się sklep, kiedy mieszkałem w Nowosybirsku, ale w moim mieście nie ma Apple .. (widziałam go u Letishopa, pierwszy raz zamówiłam, wszystko w porządku, przesyłka kurierska, szybko. Gotówka potwierdzona, przed terminem, fajnie kupić w Letishop))

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.09.2020

Cześć Elena!

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zamówień z cashbackiem.
Z przyjemnością zapewniamy Ci możliwość opłacalnych zakupów w Twoim ulubionym sklepie. :)

Z poważaniem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.07.2020

Złożyłem zamówienie, zwrot gotówki został odrzucony. Operatorzy powiedzieli, że przyczyna nie jest jasna, ale wpłacili depozyt na koszt firmy! Podziękować!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.07.2020

Dobry dzień!

Cashback może zostać odrzucony przez pomyłkę lub z powodu naruszenia algorytmu zakupu / warunków sklepu . Wierzymy, że rekomendacje managera pomogą przy składaniu przyszłych zamówień :)

Z poważaniem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.07.2020

Nie rozumiem o co chodzi. Odrzuć drugi raz cashback, z tego powodu nie jest jasne. Jak działa ten sklep? Nie zamawiaj u nich. I nie dają prezentów, a zwrot gotówki jest zablokowany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2020

Dzień dobry, Eugene!

Widzimy, że masz już odwołanie w tej sprawie. Menedżer pomoże zrozumieć pytanie :)

Z szacunkiem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.06.2020

Zrobiłem 6 zamówień na Zachodnim Brzegu, nie było żadnych problemów z pierwszymi trzema, ale z trzema ostatnimi - status jest „wykonywany” na moim koncie na stronie internetowej, chociaż wszystkie trzy zamówienia zostały już wykupione (skontaktowano się z działem wsparcia - powiedzieli, że to naprawią. .

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.06.2020

Dzień dobry, Oksana!

Sklep pracuje nad rozwiązaniem :) Wierzymy, że sytuacja zostanie wkrótce naprawiona.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
17.06.2020

Uzupełnię moją recenzję: Letishops uprzejmie zapłacił mi cache ze swoich własnych funduszy. Podziękować!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.06.2020

Angelina, dzień dobry!

Chętnie się tym zajmiemy :)
Wierzymy, że porady udzielone przez menedżera w obiegu pomogą przy przyszłych zakupach, a sytuacja się nie powtórzy.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.06.2020

Złożyłem zamówienie podczas kwarantanny, dostawa zbliżeniowa. Zamówienie nie jest wyświetlane na koncie osobistym, obsługa klienta nie mogła mi pomóc i jak zwykle tylko przeprosiła. Cashback odrzucony To jest historia zakupów w WL

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.06.2020

Dzień dobry!

Angelina, zwrot gotówki może się różnić z powodu naruszenia warunków sklepu, algorytmu zakupu lub przez pomyłkę. Jeśli pokwitowanie potwierdzające okup zostanie zachowane, prześlij kierownikowi żądanie. Z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.06.2020

Zrobiłem zamówienie, zapłaciłem za to. Pięć dni później zabrałem go do punktu odbioru. Dziś piszą, że cashback został odrzucony. Nieprzyjemny. Więcej za pośrednictwem tej strony nie będę niczego zamawiać.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.06.2020

Dzień dobry!

Zwrot gotówki może zostać odrzucony, jeśli zostaną naruszone zasady usługi lub warunki sklepu. Stworzyliśmy apel do działu opieki, aby rozwiązać problem. Będziemy czekać na twoją odpowiedź w sekcji „Pomoc”.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.06.2020

W ciągu miesiąca złożyłem trzy zamówienia. Pierwsze zamówienie z dostawą innej firmy, zwrot gotówki pojawił się w ciągu 24 godzin, wciąż tam jest. Zamówienie dotarło na czas. Pomimo dużego odstępu czasu, przywieźli w ciągu dnia, a nie wieczorem. Pudełko z żółtą papierową łuską było trochę dziwne, że produkt nie znajdował się między dwiema warstwami tego przedmiotu, ale na górze. Praktyczne (nie). Drugie zamówienie nigdy nie pojawiło się ani na liście aktywnych zamówień, ani w archiwum na stronie sklepu. Tym razem ukształtowała się szybka dostawa ze sklepu. Przy rejestracji funkcjonalnie wskazany czas odbioru: od 9:00 do 15:00. Kurier zadzwonił po trzech godzinach, nie miałem czasu odebrać telefonu, potem zadzwoniłem ponownie, ale anulowałem połączenie. W rezultacie sam zadzwoniłem pod ten numer i zapytałem, dlaczego nie dostarczyła zamówienia wcześniej. Odpowiedź brzmiała: „Kurierom nie mówi się o czasie”. Cóż, w porządku, myślę ... Paczka została dostarczona już o piątej po południu, w pakiecie „ZYa” oprócz produktu były jeszcze dwa dokumenty: mój czek i dowód dostawy dla kuriera. Wskazano tam czas. Cashback otrzymany w drodze odwołania. Trzecie zamówienie jest już pod koniec miesiąca. Cashback ponownie w obiegu. Ponownie dostawa stron trzecich, pomimo przeciążenia i ogłoszenia o możliwych opóźnieniach (na stronie internetowej usługi dostawy), dotarła po południu. W małym pudełku z papierową łuską: krem w słoiku do góry nogami, na nim pożółkły kawałek papieru z rosyjskim tekstem z celem i kompozycją. Biała pokrywka słoika pozostała biała tylko w miejscach sklejonej folii fabrycznej, a dla reszty z grubą warstwą kurzu i brudu została umyta (data ważności do maja przyszłego roku). Oprócz tego moje nazwisko zostało niepoprawnie podane na stronie, rozmawiałem z obsługą przez prawie miesiąc. Codziennie fajnie jest otrzymywać list „Dane zostały poprawione”, wejdź na stronę i zobacz to samo, co widziałem wczoraj i tydzień temu. Odwołany do możliwego błędu technicznego. Tak i nie obchodzi mnie to. Piszę tę recenzję i odpuszczam, ale staram się być obiektywny. Może obciążenie pracą witryny, może brak personelu, ale osobiście wpadłem na pomysł, aby kupić to, czego chciałem od dłuższego czasu i aby cieszyć się tym procesem, nie powiodło się. Dla tych, którzy nie są szczegółowo, strona jest odpowiednia. Nie będę już zamawiać z dostawą, nie dla mnie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.06.2020

Dzień dobry!

Anastasio, dzięki za podzielenie się wrażeniami z zakupów. Szkoda, że przynieśli negatywne emocje :(

Zgodnie z cashbackiem w „Oczekiwaniu” dane powinny być pomieszane do 18.07. W tym czasie partnerzy przetwarzają dane zakupu i przekazują je nam.
W przypadku pozostałych dwóch zamówień informacje nie dostały się do systemu. Zwróciliśmy się do partnerów, aby zrozumieć przyczyny utraty zwrotu gotówki.

Wierzymy, że zalecenia podane przez menedżera w obiegu pomogą przy składaniu przyszłych zamówień :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.02.2020
W środę wieczorem złożyłem zamówienie. W piątkowe popołudnie przyniósł kurier, wszystko jest dobrze zapakowane. Po pół godzinie od złożenia zamówienia pamięć podręczna spadła w oczekiwaniu. Dziękuję
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Золотое яблоко z cashbackiem do 6.25%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.