Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
1.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na YOOX ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 42 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 55 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Внимание! Чтобы кэшбэк начислялся, при оформлении заказа необходимо пользоваться только российской версией сайта YOOX.

 

Кэшбэк начисляется только на стоимость товаров, без налогов, сборов и расходов по доставке.

 

Кэшбэк по заказам с YOOX может появиться в вашем кабинете в течение 5 дней после оформления.

Кэшбэк не начисляется за заказы, сделанные в мобильном приложении YOOX (Android или iOS).

Recenzje na temat YOOX (49)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
18.09.2019

Dzień dobry Zrobiłem trzy różne zamówienia na mojej ulubionej stronie za pośrednictwem Letishop, zwrot pieniędzy nie był tylko kredytowany, nie pojawił się nawet w poczekalni na Twoim koncie osobistym ... dziwna sytuacja, wcześniej czegoś takiego nie było. Paczki otrzymałem dawno temu, a Fly wciąż milczy ... niesamowite ... może nie ma sensu zamawiać przez ciebie, ale przejść do innej aplikacji? korzyść, że jest ich teraz mnóstwo ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.09.2019

Dzień dobry

Natalia skontaktowała się z tobą, aby zrozumieć sytuację. Okazało się, że zamówienia zostały wydane w aplikacji mobilnej sklepu. Dzięki temu algorytmowi partnerzy nie przekazują prowizji, a zwrot pieniędzy nie jest naliczany :(

Mamy nadzieję, że zostaniesz z nami, a zalecenia przedstawione przez kierownika pomogą w automatycznym obliczeniu zwrotu gotówki na przyszłe zakupy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.09.2019

Tak… „biuro” jest bardzo niebezpieczne… ponad połowa cashbacków po prostu nie istnieje…

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.09.2019

Dzień dobry, Yuri!

Chcemy bardziej szczegółowo zrozumieć sytuację, aby w przyszłości nie pojawiały się trudności. Utworzono odwołanie do usługi opieki. Aby rozwiązać problem, potrzebna jest Twoja współpraca. Czekamy na odpowiedź w sekcji „Pomoc”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
20.06.2019

Dzień dobry Moim zdaniem działanie tego zasobu jest ograniczone. Przebicie się nawet przez komputer jest nierealistyczne. W aplikacji mobilnej utrudnia pracę z emisjami, zawiesza się. Dlatego rozważam podobne zasoby z najmniejszym oporem. Lettshops musi poprawić wydajność aplikacji.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.06.2019

Dzień dobry

Chcemy pomóc to rozgryźć. Napisaliśmy list na Twój adres e-mail.
Proszę odpowiedzieć

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.03.2019
Już 2 razy zamawiam tutaj Wszystko jest jasne!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.03.2019

Bez zwrotu pieniędzy

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.03.2019

Daria, dzień dobry!

Dziękujemy za zgłoszenie.

Z przyjemnością pomożemy Ci to rozgryźć. Z Twojego konta utworzyliśmy połączenie z usługą opieki. Aby odpowiedzieć na odwołanie, przejdź do swojego konta osobistego, sekcja „Pomoc”. List został również wysłany na Twój adres e-mail.

Proszę odpowiedzieć w jakikolwiek dogodny sposób.

Czekam :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
01.03.2019

Keshbek znów się zgubił, przepraszam, to twoja wina! W tym samym czasie nastąpił zwrot gotówki, nastąpiła wypłata i wszystko było, ale przepadło!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.03.2019

Witam

Dziękuję za komentarz.

Zwrot gotówki przy zamówieniu został zaksięgowany na twoim saldzie ze środków firmy. Aby dowiedzieć się, dlaczego partnerzy nie zapłacili nagrody za Twój zakup, wysłaliśmy specjalną prośbę. Kierownik działu opieki Natasha czeka na wynik i poda odpowiedź, gdy tylko wejdzie do systemu.

Szczęśliwego pierwszego dnia wiosny!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.02.2019

Sklep jest świetny, ale nie czekałem na zwrot pieniędzy od Latyshops. Po raz kolejny, kupując i przestrzegając wszystkich zasad, nie ma go, myślę o zmianie usługi ..

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2019

Witam

Dzięki za opinie.

Przeanalizowałem twoje konto. Widzimy, że nie masz przejścia z naszej strony na stronę sklepu dla daty, która jest widoczna na zrzucie ekranu z informacją o zamówieniu.

Przejście przed każdym zakupem jest jedną z podstawowych zasad obliczania zwrotu gotówki. Możesz zapoznać się ze swoimi przejściami na koncie osobistym, w sekcji „Zamówienia i finanse”.

Przykro nam, że tak się stało. Nasze rozszerzenie może w tym pomóc. Przypomni Ci o możliwości uzyskania zwrotu pieniędzy, uprości aktywację i zminimalizuje ryzyko jej utraty, ostrzegając o przepisaniu linku partnerskiego z innym rozszerzeniem lub programem.

Napisz, jeśli potrzebujesz pomocy.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.01.2019

W przypadku dwóch zamówień nie otrzymałem zwrotu gotówki, to niesprawiedliwe! Jeśli sklep nie udziela rabatu, więc usuwasz go z listy, to po co wprowadzać ludzi w błąd!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.02.2019

Olesya, cześć!

Dzięki za opinie.

Naliczane są nagrody za zamówienia w sklepie YOOX. Partner wykazał się pozytywną stroną współpracy. Spróbujmy wspólnie ustalić przyczyny utraty zwrotu gotówki. Aby to zrobić, stworzyliśmy odwołanie do usługi opieki. Mamy nadzieję na pomoc i chętnie odpowiemy w sekcji „Pomoc”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.12.2018

Zwrot pieniędzy jest niewielki, a trafność jest tracona przy zakupie tylko z witryny. Bardziej opłaca się kupować za pośrednictwem aplikacji z kodem promocyjnym, który działa tylko tam.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.12.2018

Anatolij, cześć!

Dziękujemy za opinię.

Stopa zwrotu gotówki ustalana jest na podstawie warunków współpracy z partnerami. Można go zwiększyć za pomocą kodów Lety, statusów i podczas promocji. Masz prawo wybrać zniżkę, która zapewni więcej korzyści przy zakupie online. Niestety przy składaniu zamówienia za pośrednictwem aplikacji mobilnej sklepu zwrot pieniędzy nie jest naliczany. Kupując za pośrednictwem naszego serwisu, użytkownicy mają możliwość uczestniczenia w konkursach, loterii i otrzymywania przyjemnych nagród.

Będą pytania - pisz. Z przyjemnością odpowiemy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.08.2018

Dzień dobry zamówienie 1008Y053B1883E z 08.10.2018, zostało wydane przez przeglądarkę mobilną Google Chrome, historia przejść do YOOX.COM jest wyświetlana na Twoim koncie osobistym, ale pamięć podręczna nie jest wymieniona w oczekiwaniu. Potrzebuję sprawiedliwości !!!)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.08.2018

Dzień dobry, Alexander!

Dziękuję za komentarz.

Ważne jest, abyśmy przeanalizowali tę sytuację i pomogli, aby zakupy w serwisie przynosiły tylko pozytywne emocje.

Jeśli zdarzy się, że zwrot pieniędzy za zakup nie zostanie naprawiony, należy zrozumieć przyczyny i podać zalecenia, aby nie powtórzyło się to w przyszłości. Koledzy z działu opieki kontaktują się z partnerami, za pośrednictwem których współpracujemy ze sklepami, aby dowiedzieć się, dlaczego nie pojawił się zwrot gotówki. Ponieważ nie współpracujemy bezpośrednio ze sklepami, odpowiedź uzyskujemy w ciągu średnio 2-4 tygodni.

W Twoim imieniu utworzono odwołanie do usługi opieki nr 1404587. Proszę odpowiedzieć na prośbę, abyśmy mogli jak najszybciej pomóc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.08.2018
Witam Zawsze dostaję zwrot pieniędzy. chociaż czasem opóźnienie zależy od sklepu. YOOX zawsze nalicza się po 3 tygodniach, ponieważ czas oczekiwania na zwrot towaru, który nie pasował. A więc wszystko jest w porządku, wszystko na czas! Dziękuję
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.07.2018

07.04.2018 Złożyłem zamówienie na stronie, po kliknięciu linku otrzymałem paczkę, ale zwrot pieniędzy nie pojawił się.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.07.2018

Cześć Anastasio!

Dziękujemy za napisanie o sytuacji.

Aby pomóc, stworzyliśmy połączenie z obsługą klienta. Możesz zapoznać się z odwołaniem i udzielić odpowiedzi w sekcji Pomoc konta osobistego - Moje kontakty.

Będziemy czekać na opinie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w YOOX z cashbackiem do 1.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się