Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 1.75 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Связной трэвел ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 35 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 50 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
1.75% За оплаченный заказ отеля
1.5% За оплаченный заказ Ж/Д билетов
0.9% За оплаченный заказ авиа билетов

Уважаемые пользователи, обращаем ваше внимание, что после оформления заказа в Связной трэвел в личном кабинете кэшбэк будет отображаться 0.00 рублей, но в ходе обработки заказа сумма кэшбэка изменится и будет правильно отображаться. Приносим извинения за неудобства!

Recenzje na temat Связной трэвел (13)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
27.07.2019
Nie próbuj tutaj kupować biletów. Kupiłem bilet, wybrałem niezbędny lot, dokonałem płatności, a kiedy płatność przebiegła przez niewłaściwy lot został zakupiony, lot był z przesiadką, Omsk-Moskwa-Anapa. Miałem więc transfer do Moskwy na 16 godzin, chociaż przy wyborze lotu były to 2 godziny. Jestem pewien, że wybrałem inny lot!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.06.2019

Wydałem 30 tys. Na bilety, początkowo przyszło mi do głowy, że nastąpi zwrot gotówki w wysokości 280 rubli, a potem, gdy nadeszły powiadomienia, że pieniądze przyszły, wydawało się, że kupiłem bilet za 8 tys. I zwrot za 78

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.07.2019

Dzień dobry

Kwota zamówienia i cashback naprawdę się zmieniły po zaksięgowaniu. Aby zrozumieć, dlaczego tak się stało, i pomóc, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej. Czekamy na kontakt z Państwem.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.06.2019
Zawsze kupuję bilety przez Svyaznoy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.12.2018

Ostatnio Svyaznoy przestał gromadzić zwrot gotówki podczas rejestracji za pośrednictwem strony. Po raz drugi taki problem, a może nawet więcej, nie przywiązywałem dużej uwagi, licząc na przyzwoitość Letishopsa i ich partnerów. Przechodzi przez aplikację mobilną, ale nie przez stronę. Poza tym nie robię nic nowego, zawsze robię to w ten sposób od roku: Linux OS, FireFox, tryby normalny i incognito, to nie ma znaczenia, na początku usuwam pliki cookie i idę. Do niedawna nie było problemów.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.12.2018

Witam

Dziękuję za komentarz.

Szkoda, że robiąc zakupy napotkałeś trudności z naliczeniem zwrotu gotówki.

Ważne jest dla nas, aby przyszłe zakupy z cashbackiem były udane. Oto kilka wskazówek, które mogą Ci w tym pomóc:

- wyłącz rozszerzenia i blokery innych firm w przeglądarce przed złożeniem zamówienia;

- dokonać zakupu w ciągu godziny;

- postępuj zgodnie z warunkami na stronie sklepu;

- przestrzegaj podstawowych zasad zakupów: http://letyshops.com/pravila .

Według danych z twojego konta osobistego widzimy, że problem naliczania cashbacka został już rozwiązany.

Pojawią się pytania dotyczące usługi - napisz. Z przyjemnością pomożemy w każdej sytuacji.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.04.2018
Nie podobało mi się, że Svyaznoy opóźniał spłatę gotówki, był lot, zakup odbył się 02.25, do 04.16 sklep musiał potwierdzić zamówienie, ale do dziś tego nie zrobił. Załączam zdjęcia z potwierdzeniem (pokwitowanie trasy i zdjęcia biletów, które zrobiłem w drodze), dzięki usłudze opieki bardzo szybko rozwiązali ten problem i przyznali zwrot pieniędzy :)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.10.2017
Nie ma sensu używać cashback. Strona natychmiast zmienia ceny po kliknięciu linku z Letishops. Miałem bilet do Tajlandii za 37 tysięcy (http://prntscr.com/h122q7). Po złożeniu wniosku Letishops otrzymano 38 tysięcy (http://prntscr.com/h1234d). Ale to nie wszystko. Mam doradcę Yandex.Market, który przechwycił zamówienie w AviaSales na Svyaznoy, oferując 36 tys. Rabat Yandex zabił także Letishops. Innymi słowy, zakup przez Letishops w Svyaznoy jest o ponad 5% droższy niż w przypadku innych poleconych lub własnej oferty Svyaznoy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.11.2017

Witam

Dziękujemy za opinię. Wiele usług rezerwacji zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w kosztach towarów lub usług w zależności od źródła przejścia. Informacje te umieściliśmy na stronie sklepu na naszej stronie internetowej, aby ostrzec naszych użytkowników o możliwych wahaniach wartości.

Faktem jest, że cena oferowana przez różne agregatory zależy od tego, jaki link trafiłeś na stronę, jaka lokalizacja została ustalona w momencie przejścia, jakie jest zapotrzebowanie na wybraną trasę, a nawet z jakiego urządzenia dokonał przejścia.

Kliknięcie jednego z linków spowoduje automatyczne zastąpienie drugiego. W każdym razie możesz zrobić to, co będzie dla Ciebie bardziej opłacalne.

Pojawią się pytania - zawsze możesz do nas napisać. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.08.2017
Nie jest to pierwszy przypadek masowego odrzucenia zwrotu gotówki, podczas gdy usługa „obsługa klienta” wymaga informacji (zrzuty ekranu z konta osobistego z numerami zamówień), aby rozwiązać problem, którego żadna normalna osoba nie zapewni 50-90 rubli, ale aby dowiedzieć się o sytuacji bezpośrednio ze sklepu odmówić.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.10.2017

Dzień dobry

Dzięki za opinie. Zwrot środków następuje automatycznie na podstawie danych z usługi. Zamówienie może zostać odrzucone, jeśli dokonano jakichkolwiek zmian w cenie towaru, na przykład, jeśli zastosowano zniżkę lub kupon nie został wymieniony na naszej stronie internetowej, nastąpiło częściowe wykupienie zamówienia, a także inne zmiany.

Rzeczywiście, aby zrozumieć przyczynę odrzucenia zamówienia, potrzebujemy potwierdzenia płatności, takich warunków współpracy z partnerami w ramach programu cashback.

Szczerze chcemy Ci pomóc, ale niestety nie będziemy w stanie się obejść bez Twojej pomocy.

Będziemy czekać na zrzuty ekranu od ciebie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.08.2017
Za drugim razem dokonuję zakupu w Svyaznoy-travel, a po raz drugi Svyaznoy anuluje zwrot gotówki jakiś czas po wydaniu biletów. Grosz gotówki i starają się uszczypnąć.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.08.2017

Dzień dobry

Dzięki za opinie. Bardzo nam przykro, że cashback za zamówienia spadł, ale nie martw się, postaramy się zrozumieć tę sytuację i pomóc.

Potwierdzenie i odrzucenie zwrotu pieniędzy następuje automatycznie na podstawie danych, które przekazuje nam usługa. Zwrot gotówki za zamówienie może się różnić, jeśli po jego realizacji dokonano zmian w zamówieniu, a mianowicie: zakupiono część zamówienia, zmieniono pozycje usługi w zamówieniu i inne zmiany. Ponadto zamówienie musi zostać złożone w ramach jednej sesji przeglądarki i musi być zgodne z zasadami dokonywania zakupów za pomocą zwrotu gotówki: https://letyshops.ru/pravila

Czasami niestety sklepy / usługi przekazują nieprawidłowe informacje o stanie zamówień i następuje błędne odrzucenie zwrotu pieniędzy.

Aby skontaktować się z serwisem i znaleźć przyczynę odrzucenia zamówienia, potrzebujemy potwierdzenia płatności, niekoniecznie czeku, może to być zrzut ekranu osobistego konta usługi. Zostaw prośbę za pośrednictwem konta osobistego, sekcja „Pomoc”, postaramy się pomóc w rozwiązaniu problemu z odrzuconymi zamówieniami.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.08.2017
Mój zwrot pieniędzy został odrzucony, kupując bilety lotnicze w podróży połączonej.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.01.2018

Witam

Dziękujemy za opinię.

Bardzo nam przykro, że napotkałeś tę sytuację podczas składania zamówień za pośrednictwem naszego serwisu. W przypadku pytań dotyczących utraconego zwrotu gotówki zawsze możesz skontaktować się z naszym serwisem. Postaramy się zrozumieć tę sytuację i pomóc.

Informacje zwrotne będą mile widziane. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.05.2017
Kupiłem bilety, szczególnie z powodu zwrotu pieniędzy, którym udało się odlecieć i zwrócić, zwrot został odrzucony z powodu nie potwierdzenia zamówienia. Nie polecam kupowania biletów w Svyaznoy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.01.2018

Dzień dobry, Cyril!

Dziękujemy za opinię. Rozumiemy Twoje niezadowolenie z braku naliczania zwrotu gotówki, ale nie denerwuj się, z pewnością pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Aby to zrobić, zostaw prośbę za pośrednictwem konta osobistego, sekcji „Pomoc” i podaj informacje o odrzuconych zamówieniach.

Poczekamy na apelację.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.01.2017
Wchodząc na stronę, koszt biletu wzrasta, niż w przypadku bezpośredniego przejścia na przykład ze sprzedaży lotniczej.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.01.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Niestety, niektóre usługi rezerwacji zastrzegają sobie prawo do zmiany kosztów swoich usług w zależności od źródła przejścia. Dlatego przed przejściem do tej usługi opublikowaliśmy informację, że po przejściu na stronę internetową podróży Svyaznoy za pośrednictwem naszego serwisu koszt biletów lotniczych może różnić się od kosztu przejścia bezpośrednio na stronę internetową podróży Svyaznoy.

Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie dotyczące pracy naszego serwisu, skontaktuj się z nami, zawsze jesteśmy zadowoleni. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops.ru

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.10.2016
Z żoną zamówiliśmy bilety z Helsinek do Pragi. Cashback przyszedł i był mile zadowolony. Dziękuję
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Связной трэвел z cashbackiem do 1.75%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się