Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 3.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Столплит ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 35 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 50 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
2.5% За оплаченный заказ из городов Санкт-Петербург, Екатеринбург, Новосибирск, Красноярск, Нижний Новгород, Волгоград, Казань, Самара, Воронеж, Краснодар, Ростов
3.5% За оплаченный заказ для жителей Москвы и Московской области.

Для получения кэшбэка нужно осуществлять переход с нашего сервиса перед каждым заказом. 1 переход – 1 заказ.

Recenzje na temat Столплит (25)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
05.01.2019

nie podobało się:

1) z jakiegoś powodu w instrukcjach nogi są umieszczone w ostatniej chwili. Czy możesz sobie wyobrazić 3-drzwiową szafę, która jest prawie zmontowana, stoi, a potem musi przybić nóż ...

2) dostawa jest również problemem, czekałem na dostawę 12 godzin po SMS-ie i po otrzymaniu ZAWSZE SPRAWDŹ każde pudełko !! Mam sprytne mechanizmy zamykające uszkodzone innymi pudełkami, w rezultacie półkę w szafce z chipem!

3) zwrot pieniędzy pochodzi od nich, ale długo się zawiesza, chociaż zamówienie zostało dostarczone tydzień temu.

4) Meble są bardzo dziwne, wydaje się, że ta sama seria została zaprojektowana i wykonana przez różnych ludzi w różnych fabrykach. łączniki, schemat montażu, wszystko jest jakoś inne. i dlatego ich meble są piękne, o sile na poziomie Ikei.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.01.2019

Dzień dobry, Andrey!

Dziękuję za szczegółowe opinie.

Mamy szczerą nadzieję, że meble wytrzymają długo i zachwycą Cię każdego dnia.

Odnośnie cashbacka. Rzeczywiście, gdy jest wyświetlany ze statusem „Oczekuje”. Czas rejestracji jest niezbędny, aby partnerzy mogli dostarczyć zamówienia, przetworzyć informacje i przenieść je do naszego systemu. Każdy sklep potrzebuje innego czasu na ten proces.

Aby poinformować naszych użytkowników, kiedy należy spodziewać się zwrotu środków na saldo, na stronie każdego sklepu zamieściliśmy informacje o średnim (w niektórych sklepach również maksymalnym) czasie kredytowania.

Ponadto, dla Twojej wygody, na koncie osobistym można zobaczyć szacunkową (lub maksymalną) datę uznania zwrotu gotówki za zamówienie. Aby to zrobić, najedź kursorem na znak zapytania obok statusu „Oczekuje”.

Jeśli nadal masz pytania dotyczące usługi, napisz. Z przyjemnością odpowiemy na nie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
28.12.2018

Początkowo zwrot został zaakceptowany, ale w dniu dostawy otrzymano wiadomość, że zwrot został odrzucony. Ale pracownicy Letishops rozwiązali ten problem. Dobra robota. Ale sklep z filarami wywołuje złe wrażenie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.12.2018

Dzień dobry

Dzięki za opinie.

Szkoda, że była sytuacja z odrzuceniem zwrotu gotówki. Może się to zdarzyć, jeśli warunki obliczania wynagrodzenia, które zostały opublikowane na stronie sklepu, zostały naruszone, jeśli karty i źródła innych firm były odwiedzane przy kasie lub naruszono algorytm zakupu. Mamy nadzieję, że podobna sytuacja nie powtórzy się.

Będą pytania - pisz. Z przyjemnością doradzimy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.07.2018

Cashback nie został początkowo obciążony, ale po skontaktowaniu się z obsługą Letishops problem został pozytywnie rozwiązany :)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.07.2018

Po raz pierwszy zamówiliśmy szafkę w filarze za pośrednictwem innej usługi cashback. Dwa miesiące oczekiwania - zamówienie nie zostało potwierdzone! Cashback 10% zostało zaksięgowane. Następnie ten sklep został usunięty z listy. Kolejne zamówienie zrobiliśmy za pośrednictwem sklepów letnich. Sklep odrzucił część zwrotu gotówki z nieznanych przyczyn. Letyshops natychmiast wziął udział w tym wydaniu, w wyniku czego uzyskał także zwrot gotówki ze środków własnych ... Nienaganne podejście do klientów jest zaskakujące i nieskończenie przyjemne!

O filarach było negatywne wrażenie. Morze reklamy, góry złota są obiecane, ale jakoś nie jest to łatwe, musisz trzymać uszy nad nimi. Jakość mebli jest początkowo niezadowalająca: 1. ostry zapach, nie znika zbyt długo, nawet przy otwartych oknach. 2. W rogach górna warstwa wykończeniowa już się odsuwa. Płyta wiórowa jest prawdopodobnie niskiej jakości, zbuforowana, przypomina papier. 3. uchwyty są krzywo przymocowane, wystarczy na chwilę, jeden już się złamał. Skrzynek nie można wyrównać, otwory nie są wiercone symetrycznie i pojawiają się trudności montażowe. 4. Ekscentrycy o okropnej jakości, para rozpadła się w rękach. 5. instrukcja jest wydrukowana blado, drobno, dla „usprawiedliwienia” konstrukcja nie jest przemyślana miejscami, niezwykle trudno było zawiesić i wyregulować drzwi, chociaż doświadczenie w montażu mebli nie jest małe ... Zasadniczo żałujemy zakupu. Nie polecam tego sklepu nikomu. Miej litość dla siebie i dzieci, nie zatruwaj fenolem ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.11.2017

Dzięki za szafę. Kupuję ten sklep od 6 lat. Zabrali ścianę i sypialnię Amalia. Dzieci dorastały, kupiły sypialnię dla syna. Powiedział, że bierzemy pod uwagę czas. Dziękuję za twoją pracę.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.11.2017
Z jakiegoś powodu nie było zwrotu gotówki, ale wszystko zostało zrobione mądrze w samym sklepie. Początkowo czekali na dostawę z Moskwy, ale dziewczyna poprosiła o zestaw sypialni dla nas z hurtowni. Zadowolony ze wszystkich)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.11.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Christina niestety czasami zdarza się, że cashback nie jest ustalany automatycznie. Jest dla nas również bardzo ważne, aby każde Twoje zamówienie wyświetlało się pomyślnie, ponieważ, podobnie jak Ty, otrzymujemy nagrody tylko za takie zamówienia.

Dla pomyślnego naliczenia cashbacku bardzo ważne jest przestrzeganie zasad dokonywania zakupów z cashbackiem , wtedy nie będzie problemów z naliczaniem.

Aby zrozumieć przyczynę utraty zwrotu gotówki przy zamówieniu, zostaw prośbę z konta osobistego, w sekcji „Pomoc” dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać ten problem.

Poczekamy na apelację. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.10.2017
Zamówiłem ścianę i szafkę, czas produkcji wyniósł ponad miesiąc, zwrot nie pojawił się. Utworzyłem zapytanie do działu obsługi klienta, załączyłem czek i ekran, na którym widoczny jest numer i data zamówienia, a zwrot został w całości zwrócony. Radzę wszystkim.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.10.2017
Zamówiłem ścianę do akcji. Czas dostawy był długi. Początkowo zwrot został zaakceptowany, ale w dniu dostawy otrzymano wiadomość, że zwrot został odrzucony. Napisałem do serwisu wsparcia witryny, załączyłem wszystkie dokumenty (faktura, czek: kupione za gotówkę). Bez subskrypcji, że dowiedzą się o sytuacji ... Prawie trzy tygodnie później przyznano zwrot gotówki. Wszystko działa świetnie, dzięki!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.09.2017
9 miesięcy oczekiwania i zwrot gotówki =)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.09.2017
Od zamówienia minęły dwa miesiące - zwrot pieniędzy nie został jeszcze potwierdzony. W przypadku innych sklepów wszystko jest w porządku.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.08.2017
Sklep oszukuje. Cashback nie jest ważny na zakupy z wykorzystaniem bonusów w ramach programu lojalnościowego. NIE Radzę (((
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.07.2017
Chciałem zamówić sofę i zapłacić za zakup w sklepie internetowym kartą kredytową. Strona wskazuje, że akceptują płatności za pomocą kart kredytowych systemów płatniczych Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Przy składaniu zamówienia okazało się, że za zakup mogę zapłacić tylko gotówką przy odbiorze. Zdecydowałem się przejść i po 10 minutach oczekiwania potwierdzili, że płatność za mój zakup była tylko gotówką. Niestety, jestem rozczarowany, musiałem odmówić. Nawiasem mówiąc, akcja „Bezpłatna dostawa przy zakupach od 5000 rubli”. od 11 lipca do 14 lipca 2017 r. nie dotyczył całego asortymentu, ale tylko towarów oznaczonych znakiem „C” (Stolplit).
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Столплит z cashbackiem do 3.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się