Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 2 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Старая Ферма ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Informacje i warunki
1.5% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Старая Ферма
2% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Старая Ферма

Recenzje na temat Старая Ферма (34)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
22.02.2019
Okropny sklep! Ceny są dobre, tylko towary po tych cenach nie są dostępne. Zapytani, dlaczego nie usuwacie brakujących towarów, a przynajmniej nie zaznaczacie nieobecności, odpowiedzieli mi, że mają listę asortymentową na swojej stronie internetowej. to znaczy nie jest to strona sklepu, ale katalog produktów dla zwierząt.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.02.2019
Fajny sklep. Duży asortyment. Ceny są normalne. Są zniżki. Cashback naliczane i szybko potwierdził, zbyt szybko.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.01.2019
To nie pierwszy raz, kiedy zamówiłem. Ceny są bardzo, bardzo adekwatne, asortyment jest dobry, jest kilka zamienników i zawsze się zgadzam, nie mylą niczego w zamówieniu, nie ma problemów z zwrotem gotówki. Ich dostawa nie jest szybka, ale możliwa do zniesienia - wszyscy informują. Będę nadal zamawiać
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.07.2018
Od kilku lat robię zakupy w tym sklepie, jeśli chodzi o zwrot gotówki, wszystko zawsze się liczy i przychodzi na czas, bardzo zadowolony, dziękuję.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.07.2018
Wieczorem złożyłem zamówienie z opcją samodzielnej dostawy (płatność gotówką), rano towar był już w sklepie, został obciążony zwrot gotówki, koty i ja byliśmy zadowoleni.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.06.2018

Ten sklep nie spełnił oczekiwań. Zamówienie złożone z gotówką zostało anulowane z inicjatywy sklepu, ponieważ większość produktów nie była dostępna w magazynie (strona stwarza jedynie dobry wybór - w rzeczywistości zakres jest znacznie skromniejszy). Nowe zamówienie było większe niż poprzednie, ale sklep odrzucił, jak się niestety spodziewano, sklep. Strategia jest jasna, jeśli chodzi o wady „Old Farm” na zakupy, już jej nie rozważam.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.06.2018

Cześć Daria!

Dziękujemy za zgłoszenie problemu. Jeśli w zamówieniu zostaną wprowadzone zmiany, zwrot może zostać odrzucony lub przeliczony na kwotę zakupu zamówienia. Wszystko zależy od tego, czy przypisano mu nowy numer zamówienia. Postaramy się pomóc Ci rozwiązać ten problem. Aby to zrobić, utworzyliśmy w Twoim imieniu odwołanie do usługi opieki.

Mamy nadzieję otrzymać odpowiedź na karcie „Pomoc” - „Moje odwołania”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.05.2018

Zamówienie jest wykonane i opłacone, ale nie ma zwrotu gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.05.2018

Dzień dobry, Elena!

Dzięki za opinie. Z przyjemnością pomożemy Ci zrozumieć powód, dla którego nie naliczono zwrotu gotówki za Twoje zamówienie. Ale bez twojej pomocy nie możemy sobie poradzić. W Twoim imieniu utworzono odwołanie do usługi opieki. Możesz odpowiedzieć na odwołanie za pośrednictwem konta osobistego, sekcji „Pomoc” lub adresu e-mail, na który konto jest zarejestrowane.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.05.2018

To samo, nie widzę zwrotu gotówki, zamów NF-215619, w wysokości 2361.62 rubli. od 27.04.2018 zadzwonili, uzgodnili, przywieźli w uzgodnionym terminie, wybór dotyczy zwierząt, a sklep nie jest zły ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.05.2018

Mam nadzieję, że cześć!

Dzięki za opinie.

Aby pomóc Ci zrozumieć tę sytuację i zidentyfikować powód, dla którego nie spłacono zwrotu, utworzyliśmy odwołanie do usługi opieki w Twoim imieniu. Możesz się z nim zapoznać i udzielić odpowiedzi w sekcji „Pomoc” - „Moje odwołania”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.04.2018
Fajny sklep. Asortyment jest duży. Ceny są normalne. Są zniżki. Cashback został szybko zaksięgowany i szybko potwierdzony.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.04.2018

Zamówiłem, otrzymałem i zapłaciłem za zamówienie NF 199615. Zwrot pieniędzy w 543,48 nie został zwrócony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.04.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz. Widzimy, że już utworzyłeś odwołanie do usługi opieki, aby rozwiązać ten problem.

Kierownik przejął twoje odwołanie i odpowie na nie w ciągu jednego dnia.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
09.04.2018

Sklep jest super! Ceny są dopuszczalne + zwrot gotówki (naliczany natychmiast). Są zniżki. Wysyłanie jest natychmiastowe.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
31.03.2018
Świetny sklep Uprzejmy sprzedawca.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Старая Ферма z cashbackiem do 2%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się