Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
2.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Снежная Королева ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 23 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Recenzje na temat Снежная Королева (17)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
12.09.2019

Piszę ponownie Jak nie wstydzić się sklepów letnich, aby oszukać konsumentów? Zawieszony cashback „zawieszony” jest automatycznie anulowany, mimo że menedżer przez 3 miesiące zapewnił mnie, że musisz tylko poczekać. W pełni dostarczyłem dokumenty potwierdzające zapłatę za zamówienie! Oddaj mi moje pieniądze!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.09.2019

Dzień dobry, Daria!

Jesteśmy zaangażowani w długoterminowe relacje z użytkownikami. Oszukiwanie nie leży w naszym interesie.
Cashback pojawia się na Twoim koncie i zmienia jego status na podstawie informacji od partnerów. Ten proces odbywa się automatycznie.
Nie otrzymaliśmy prowizji za twoje zakupy. W odwołaniu zbadamy bardziej szczegółowo, dlaczego tak się stało. Menedżer Anya odpowie wkrótce.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
27.08.2019

Dobry wieczór Trzy! miesiące temu miałem otrzymać zwrot ponad 10 000 rubli z tego sklepu. Zwrot pieniędzy wisi „wstrzymany” na prawidłową kwotę, ale z jakiegoś powodu nie mogą mnie obciążyć. Dostarczone są wszystkie zrzuty ekranu z płatnego zamówienia, kopie płatności z karty, a od trzech miesięcy czekam na uzgodnienie zamówień. Oczywiste jest, że natychmiastowego zwrotu 2 rubli w Ali Express nie można porównać z taką kwotą. Jestem rozczarowany

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.08.2019

Daria, dzień dobry!

Rozumiemy Twoje emocje i przepraszamy, ponieważ terminy naprawdę minęły.

Zwrot środków jest dodawany do salda po uzgodnieniu informacji przez partnerów. Czasami potrzebują więcej czasu na przetwarzanie danych.
Kierownik utrzymuje apelację pod kontrolą i skontaktuje się z Tobą.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
03.04.2019

Potwierdzili pamięć podręczną tylko wtedy, gdy wszystkie linie wyszły i po skontaktowaniu się z usługą opieki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.04.2019

Dzień dobry

Dzięki za opinie.

Czasami występują opóźnienia w transmisji danych.
Z naszej strony jesteśmy zawsze gotowi pomóc naszym użytkownikom w rejestracji.

Jeśli masz pytania, napisz.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.01.2019

Najwyraźniej standardowa sytuacja tego sklepu. 28.12.2018 złożył zamówienie w sklepie internetowym z możliwością odbioru w centrum handlowym. Zrobiła to 30 grudnia, powiedzieli w sklepie, że wysyłają dane do sklepu internetowego o wszystkich zrealizowanych zamówieniach. W rezultacie 12 stycznia zamówienie zmieniło się w „anulowane”. Napisałem na poparcie sklepu, dołączając czek, obiecałem się zorientować, ale nic nie przyszło potem. Letishops zareagował natychmiast i uzyskał zwrot gotówki, pomimo nieuczciwości partnera.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.01.2019

Cześć Irina!

Dzięki za opinie.

Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce. Mamy nadzieję, że to się więcej nie powtórzy. Pojawią się pytania dotyczące pracy naszego serwisu - pisz, zawsze chętnie pomożemy :)

Miłych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.12.2018

Taka sama sytuacja jak w kilku poniższych recenzjach. 13.12.2018 złożył zamówienie na stronie z warunkiem płatności i odbioru ze sklepu w Ryazanie. Na LetyShops natychmiast pojawił się zwrot gotówki „Oczekujący” z komentarzem, że oczekiwany termin potwierdzenia zamówienia to 27 stycznia 2019 r. 14.12.2018 zapłacił i odebrał zamówienie z prezentacją formularza sprzedawcom z serwisu. Od tego dnia zamówienie na stronie snowqueen.ru straciło status „Zamówienie jest realizowane”, a dziś zmieniło się na „Zamówienie anulowane”. Czekam na wiadomość od Królowej Śniegu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.12.2018

Dzień dobry, Olga!

Dziękuję za komentarz.

Podczas gdy zwrot gotówki za zamówienie ma status „Oczekuje”. Czekamy na potwierdzenie partnerów. Zauważyliśmy, że połączenie z usługą opieki jest otwarte z Twojego konta. Menedżer Victoria monitoruje sytuację i pomaga w przypadku trudności z przyznaniem zwrotu gotówki. Mamy nadzieję, że problem ze złym statusem zamówienia w witrynie sklepu zostanie rozwiązany w najbliższej przyszłości.

Jeśli masz jakieś pytania - napisz. Zawsze otwarty na dialog.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.12.2018

Złożyłem zamówienie na stronie Królowej Śniegu z pełną płatnością i dostawą w Moskwie 25.11.2018. Cashback pojawił się natychmiast. 12/3/18 zamówienie dostarczone. zwrot gotówki potwierdzony. Co mogę powiedzieć Wszystko działa zgodnie z zasadami handlu internetowego. Brak zwrotu w ciągu 7 dni od dostawy - sklep nalicza zwrot gotówki. Jeśli chodzi o recenzje, to że sklep robi wszystko, aby zwrot nie został zaksięgowany. Z mojego doświadczenia wynika, że nie było problemów z naliczaniem, pod warunkiem, że zamówienie zostało poprawnie złożone za pośrednictwem Lety Shops i nie zostało zwrócone do sklepu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.07.2018

Moja rada na temat zwrotu gotówki z tego sklepu: nie wychodź z kasy z opłaconymi towarami, dopóki twoje zamówienie, wydane za pośrednictwem konta osobistego na oficjalnej stronie internetowej, nie zmieni statusu na „zrealizowane”. Podejrzewam, że pracownicy nie zaznaczają konkretnie problemu zamówienia online. W moim przypadku: zamówienie jest składane za pośrednictwem ich strony internetowej bezpośrednio w sklepie, po wybraniu produktu zamówienie zostało przyjęte w ciągu pół godziny. Zwrot gotówki ze statusem oczekującym pojawił się na Letishops. Kiedy nadszedł czas na zwrot gotówki, przyszedł list, że został odrzucony. Po wejściu do biura na stronie sklepu widzę, że moje zamówienie zostało anulowane, chociaż głupotą byłoby dla mnie odnotowanie zamówienia i odrzucenie kwoty około 8000. W rezultacie tylko strona Letishops zrekompensowała mi 2000 środków z moich funduszy. Dziękuję bardzo za zrozumienie. Ale odtąd bądź ostrożny przy odbieraniu zamówienia.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2018

Dzień dobry, Iraida!

Dziękuję za komentarz. Bardzo nam przykro, że masz do czynienia z taką sytuacją. Na zamówienie, za które odmówiono zwrotu gotówki, zwróciliśmy się do naszych partnerów o pomoc. Niestety otrzymaliśmy odpowiedź, że kupujący pochodzi z innego źródła.

Mogą mieć na to wpływ następujące czynniki: przejście do innej witryny podczas procesu zamawiania; kliknięcie wyskakującego sztandaru reklamowego (na przykład po prostu zamknięcie go); Aktywne rozszerzenia innych firm płatność zamówienia kartą z programem premiowym; korzystanie z kodów promocyjnych / kuponów i nie tylko. Takie działania mogą pomóc przepisać nasz link partnerski, który przechowuje informacje dla sklepu, że to z naszą pomocą produkt został zakupiony.

Aby zminimalizować ryzyko utraty zwrotu gotówki, postępuj zgodnie z naszymi zasadami .

Mamy nadzieję, że w przyszłości każde Twoje zamówienie zostanie naprawione automatycznie i podobne sytuacje nie będą już występować.

Chcemy również podziękować za dobrą poradę dla naszych użytkowników. Rzeczywiście, bardzo ważne jest uzyskanie zwrotu gotówki, aby zrealizować dokładnie zamówienie online, które zostało wydane za pośrednictwem naszego serwisu.

Rozumiemy, że liczyłeś na nagrodę, więc w miarę możliwości rozwiązaliśmy problem pobierania opłat na twoją korzyść.

Pomoc będzie potrzebna - pisz. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.03.2018

Po raz kolejny zwrot pieniędzy nie pojawił się przy płatnościach online za towary w Królowej Śniegu. Wszystkie przejścia i dodawanie do koszyka z zapłatą za towar dokonywane są zgodnie z zasadami otrzymywania zwrotu gotówki. To nie był pierwszy raz! Letishops zaoferował, że poczeka 3-4 tygodnie, aby dowiedzieć się o przyczynach, zauważając, że zgodnie z opisem i zastosowaniem zrzutów ekranu wszystko zostało wykonane poprawnie. Tym razem do zamawiania wykorzystano osobno zainstalowaną przeglądarkę z rozszerzeniami do otrzymywania zwrotu gotówki. Wynik ponownie wynosi zero. Zamówienie zostało wykonane na bardzo dużą kwotę, a ja, jako klient działający w dobrej wierze, „machnąłem klamką”. Oczekiwany zwrot miał wynieść 11 286 rubli. i absolutnie nie jest mała. Proszę o pomoc w uzyskaniu zwrotu gotówki! 3-4 tygodnie czekania na wyjaśnienie przyczyn, a najprawdopodobniej jak często się zdarza nic pozytywnego, nie czekaj bardzo rozczarowujący! Daję najgorszą ocenę za interakcje i obietnice zwrotu pieniędzy za zakupy (mam nadzieję, że problem zostanie rozwiązany). Dziękuję

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.03.2018

Svetlana, cześć!

Dzięki za opinie. Rozumiemy Cię i dla nas równie ważne jest, abyś otrzymał zwrot pieniędzy za każdy zakup w swoim ulubionym sklepie. Jeśli nie otrzymasz zwrotu gotówki, nie otrzymamy również nagród ze sklepu.

Codziennie testujemy zakupy i zgodnie z wszystkimi zasadami zwrot pieniędzy pojawia się automatycznie. W przypadku utraty zwrotu gotówki rozumiemy powody, aby chronić się przed powtórzeniem takich sytuacji w przyszłości. Aby to zrobić, zadaj pytania dotyczące algorytmu zakupów i podaj przydatne rekomendacje.

Kontrolujemy twoje odwołanie i jak tylko otrzymamy odpowiedź od partnerów, natychmiast skontaktujemy się z tobą.

Mamy nadzieję na zrozumienie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.10.2017
Sklep zrobi wszystko, aby nie uzyskać zwrotu gotówki, i chociaż napotkał taki problem tylko w tym sklepie, we wszystkich innych zwrotach pojawia się natychmiast po złożeniu zamówienia, a następnie albo potwierdza, albo odrzuca. Królowa Śniegu na ogół ignoruje naliczanie gotówki; z 2 zamówień nie przyznano ani jednego zwrotu gotówki. Skontaktowałem się z obsługą klienta Letyshops, ale minął miesiąc i nic nie zostało znalezione. Zrobiłem zamówienie za pośrednictwem witryny tylko z powodu zwrotu pieniędzy, ponieważ w końcu spokojniej jest kupować takie rzeczy w sklepie offline i nie martwić się, ale co, jeśli to nie zadziała. Jeśli występują takie problemy z tym sklepem, czy letyshops ma sens, aby w ogóle z nim nie współpracować i nie zepsuć swojej reputacji? Jeśli moja współpraca z letyshops rozpoczęła się od zamówienia w tym sklepie, najprawdopodobniej by się tam zakończyło, teraz tylko pozytywne doświadczenia z poprzednich zakupów dają nadzieję (choć bardzo niewielką), że problem ten zostanie jakoś rozwiązany.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.10.2017

Dzień dobry, Olga!

Dziękujemy za opinię. Niestety zdarzają się straty z tytułu zwrotu gotówki i takie sytuacje są dla nas nie mniej nieprzyjemne. W końcu nie otrzymujemy również nagród za zamówienia, które nie obciążają twojego salda.

Z naszej strony robimy wszystko, co możliwe, aby zminimalizować utratę zwrotu gotówki. Każdego dnia pracujemy nad ulepszeniem naszych usług i wykonujemy wiele zamówień testowych i jesteśmy pewni, że jeśli będziesz przestrzegać wszystkich zasad dokonywania zakupów cashback przy składaniu zamówień , to nie będzie problemów z naprawą zamówień.

Niestety nadal otrzymaliśmy odpowiedź od naszych partnerów na temat twoich zamówień. Opóźnienie wynika z faktu, że nie współpracujemy bezpośrednio ze sklepem, ale poprzez specjalny program partnerski, więc komunikacja jest nieco bardziej skomplikowana.

Prosimy nie martwić się, nie zapomnieliśmy o Tobie i sprawujemy kontrolę nad tym problemem.

Ważne jest, abyśmy otrzymali odpowiedź od partnerów, aby znaleźć przyczynę braku naliczania zwrotu gotówki i aby w przyszłości takie sytuacje się nie powtórzyły.

Skontaktujemy się z Tobą, gdy tylko informacje ze sklepu. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
01.10.2017
Cashback nie pojawił się !!! Radzę natychmiast zrobić status ekranowy zamówienia. Skontaktowałem się z działem pomocy technicznej za pomocą zrzutów ekranu i testów. Trzy miesiące później sklep odpowiedział, że zamówienie zostało anulowane (dane nie zostały odebrane w sklepie). W rezultacie zamiast 880 rubli zwrotu gotówki otrzymałem 500 rubli - premię od letishopa.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.10.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Rzeczywiście, czasami dochodzi do utraty gotówki. Z naszej strony zwróciliśmy się do odpowiedniego kierownika, który jest odpowiedzialny za współpracę ze sklepem Snezhnaya Koroleva w sprawie twojego zamówienia. Ale niestety otrzymali odpowiedź negatywną. Sklep nie przekazał nam nagrody prowizji, mówiąc, że nie skorzystałeś z naszego linku partnerskiego.

Może się to zdarzyć, jeśli przed złożeniem zamówienia klikniesz jakiś baner reklamowy, klikniesz inny link partnerski z biuletynu lub zainstalujesz jakieś rozszerzenie przeglądarki, które przepisało nasz link partnerski.

Mimo to częściowo zrekompensowaliśmy zwrot gotówki za twoje zamówienie z własnych środków. W przyszłości spróbuj tymczasowo wyłączyć rozszerzenia innych firm i nie przełączać się na inne karty podczas realizacji transakcji.

Możesz znaleźć inne wskazówki, aby zminimalizować ryzyko utraty zwrotu gotówki na stronie: https://letyshops.ru/pravila

Pojawią się pytania i sugestie dotyczące usługi - napisz. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.09.2017
Niestety wystąpiły problemy z naliczeniem zwrotu gotówki. Przepraszam, ponieważ sam sklep jest bardzo dobry. Najwyraźniej wada. Dziękujemy zespołowi LetyShops za zrozumienie i szybkie rozwiązanie problemu.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.08.2017
Minęło ponad 35 dni, bez zwrotu pieniędzy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.08.2017

Witam

Dziękujemy za opinię. Zwrot pieniędzy za zamówienia z tego sklepu jest zwykle ustalany przez cały dzień.

Jeśli z jakiegoś powodu zwrot pieniędzy nie pojawił się na Twoim koncie osobistym, mimo że został zaprojektowany z uwzględnieniem wszystkich zasad: https://letyshops.ru/pravila, napisz do nas za pośrednictwem sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego. Postaramy się pomóc w tej sytuacji.

Miłego wieczoru!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Снежная Королева z cashbackiem do 2.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się