Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zainstaluj Zainstaluj
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów z cashbackiem!
Dołącz →
7.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Skillbox z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashback
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostało zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów z cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Изначально может отображаться нулевая сумма заказа или кэшбэка. Она станет правильной при зачислении.

 

Кэшбэк не начисляется при оплате курса картой с функцией кэшбэка, бонусной программой банка или картой рассрочки.

Recenzje na temat Skillbox (13)

Recenzje z pytaniami również nie są publikowane. Aby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, utwórz prośbę do naszego działu obsługi klienta.

Chcielibyśmy, aby Twoja opinia była przydatna dla Ciebie i innych odwiedzających.
Dlatego nie publikujemy recenzji zawierających:
• reklama lub obsceniczny język;
• bezużyteczne powielone informacje;
• tylko liczba gwiazdek lub kilka słów.
26.05.2020

Kupiłem kursy za dużą kwotę w przeddzień nowego roku (2019), w tym czasie przyznano podwójny zwrot gotówki w wysokości 17,5%. Przed zakupem wyjaśnił zarówno LetyShops, jak i Skillbox na temat znaczenia zwrotu gotówki, otrzymał potwierdzenie z obu stron, a pod koniec maja 2020 r. Był proces bez zwrotu gotówki - pół roku Karl. Początkowo odpowiedź pochodziła od Skillbox, że zwrot pieniędzy za mój zakup opuścił inną stronę cashback. Letyshops powiedział do tego, że nie trzeba przechodzić przez banery reklamowe i nie używać rozszerzeń stron trzecich do przeglądarki w momencie zakupu - i zasłużyli na pociechę 800r (zamiast 10 tysięcy) i zasadniczo wszystko. Oczywiście ta opcja mi nie pasowała, ponieważ Jestem w 100% pewien, że nie miałem rozszerzeń innych firm, nie przeszedłem przez banery, przeniosłem się na stronę umiejętności z platformy letyshops tuż przed zakupem. Na podstawie recenzji na tej stronie letysopsów zdałem sobie sprawę, że będą trudności z naliczeniem zwrotu gotówki, dlatego nawet nagrałem wideo z ekranu monitora w momencie zakupu i uchwyciłem, że wszystkie warunki zostały spełnione, zapisałem również korespondencję z pracownikiem skillbox przed zakupem i wszystkimi czekami. A po ponownej próbie skrzynka umiejętności znalazła mój zakup i, jak rozumiem, nadal zauważyłem, że zwrot pieniędzy nie trafił nigdzie na innej platformie - i zgodziłem się wypłacić zwrot. Ale pytanie pozostaje otwarte, a następnie na podstawie tego, jakie dane wcześniej dali odpowiedź, że gdzieś zwrot pieniędzy poszedł i dlaczego taka odpowiedź została w zasadzie udzielona. Możesz pomyśleć dalej.) Udane zakupy.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.06.2020

Dzień dobry!

Michael, zarówno my, jak i partnerzy Skillbox jesteśmy zainteresowani tym, abyś był zadowolony z zakupów i zwrotu pieniędzy.
Nie otrzymawszy informacji o zamówieniu, zwrócili się do nich w celu ustalenia przyczyny straty. Otrzymano odpowiedź, że kupujący pochodzi z innego źródła, a mianowicie z biuletynu e-mail. Z powodu niepoprawnej interpretacji kierownik przekazał informacje, które nie były całkowicie poprawne w obiegu. Przepraszamy. Pomyłka polegała również na podaniu informacji od pracownika Skillbox. Zalecamy, aby napisać do nas na wszystkie pytania dotyczące obliczania zwrotu gotówki :)

W rezultacie partnerzy poszli na spotkanie i przekazali pełną prowizję za zamówienie.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.04.2020
Kupiłem copywriting od kursu A do Z na Skillbox. Kurs jest interesujący i wszystko można łatwo wyjaśnić. Otrzymałem zwrot pieniędzy za zakup kursu, zgodnie z obietnicą, w ciągu miesiąca.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.04.2020
Skillbox.ru ma świetne elementy i całkiem spory zwrot gotówki. Otrzymano zwrot gotówki zgodnie z obietnicą 30 dni po opłaceniu kursu.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.04.2020
Piszę swoją drugą recenzję. Pierwszy został usunięty za moją zgodą. No cóż, mimo wszystko dostałem cały obiecany zwrot gotówki, ale musiałem na to czekać przez prawie sześć miesięcy. w listopadzie w czarny piątek kupiłem kurs za 60 tys. Zwrot powinien wynosić około 20%. Kilka miesięcy wsparcia zapewniło mnie, że partnerzy otrzymają odpowiedź i pieniądze. W marcu otrzymał rekompensatę od Letishopa w wysokości 3 tys. A na początku kwietnia otrzymałem resztę zwrotu gotówki, ponieważ odpowiedź pochodziła ze Skillbox. Cóż mogę powiedzieć. Cashback jest wypłacany w całości, ale będziesz musiał poczekać około sześciu miesięcy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.01.2020
Jak wielu tutaj, pojawił się problem przy zakupie kursu na Skillboksie (pomimo tego, że wcześniej, w innych sklepach, problemy nigdy nie były większe niż za 1,5 roku). Brak zwrotu gotówki po zakupie. Niemniej jednak zwróciłem się o wsparcie i ostatecznie udało mi się rozwiązać problem, i otrzymałem zwrot gotówki w wysokości 17,5%. Osobiste podziękowania dla członka personelu pomocniczego, Anastasii!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.12.2019

Wszystko jest w porządku, pamięć podręczna wróciła natychmiast. Tylko na koncie osobistym nie było wyświetlane. A na stronie pola umiejętności zawiesza się podczas rejestracji, ale wydaje się, że spełnia wszystkie zasady.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.12.2019

Dzień dobry

Eugene, czasami zdarzają się sytuacje, gdy zwrot gotówki „Oczekujący” jest wyświetlany z niewłaściwą kwotą. Podczas rejestracji zmienia się :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.12.2019

Przeczytałem recenzje i byłem zszokowany: jak zaoferować klientom rejestrację w celu uzyskania zwrotu gotówki? Nawiasem mówiąc, w innych usługach oferują LetyShops, w której kolejności z uzyskaniem zwrotu gotówki. Jestem zagubiony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.12.2019

Dzień dobry

Nie zalecamy skupiania się wyłącznie na recenzjach, ponieważ każda sytuacja ma swoją własną prehistorię.

Z zastrzeżeniem zasad dotyczących zakupów gotówkowych trudności z naliczaniem nie powinny się pojawiać.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.10.2019

Nie daj się zwieść! Czekałem, aż nastąpi zwrot w wysokości 15%, wziąłem kurs, nie mogę nic osiągnąć przez 1,5 miesiąca, wsparcie nie reaguje, zwrot nawet nie czeka, po prostu nie istnieje.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.10.2019

Dzień dobry

Zwrot gotówki pojawia się na Twoim koncie ze statusem „Oczekuje”, jeśli sklep otrzymał informacje o źródle przejścia.

Aby dowiedzieć się, dlaczego nie pojawił się zwrot gotówki za zakup, skontaktuj się z partnerami. Przetwarzanie żądania zajmuje trochę czasu. Menedżer kontroluje problem. Gdy tylko pojawi się odpowiedź, zgłosi się w obiegu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.07.2019

Kupiłem kurs podczas podwójnej stopy zwrotu gotówki. Oznacza to, że zamiast zwykłych 7,5% było to 15%. W rezultacie z jakiegoś powodu 7,5% z dużym opóźnieniem zostało przeniesione z żalem na pół, teraz próbujemy dowiedzieć się, czy nastąpi druga połowa.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019

Pauline, cześć!

Ważne jest, abyśmy cię zrozumieli i pomogli, dlatego zwróciliśmy się do partnerów, aby znaleźć powód, dla którego nie wypłaciliśmy zwrotu gotówki. Menedżer Valyi skontaktuje się z Tobą, gdy tylko otrzyma odpowiedź.

Czekamy razem :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.06.2019

Ludzie piszą recenzje negatywne, sytuacja się nie zmienia) Minął też ponad miesiąc. W ogóle nie ma zwrotu gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2019

Dzień dobry

Pavel, każda sytuacja jest wyjątkowa i staramy się ją zrozumieć.
Aby pomóc, stworzyliśmy połączenie z usługą opieki. Możesz napisać do kierownika pocztą lub w sekcji swojego konta osobistego „Pomoc”, „Moje odwołania”. Czekamy na opinie :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.04.2019

Sprawdziła w SkillBox i potwierdzili, że zwrot zostanie naliczony, ale nie pobrali, chociaż minęło dużo czasu. Jestem bardzo zdenerwowany, jest mało prawdopodobne, aby ponownie skorzystać z tej usługi.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.04.2019

Cześć Anno!

Dziękuję za komentarz.

Niestety nagroda za twoje zamówienia została odrzucona. W Twoim imieniu utworzyliśmy apel, aby bardziej szczegółowo zrozumieć i skontaktować się z partnerami. Będziemy wdzięczni, jeśli bardziej szczegółowo opisasz sytuację i załączysz zrzuty ekranu z ukończonych zamówień. Dzięki tym informacjom spróbujemy otruć żądanie w SkillBox.

Czekamy na odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.02.2019

Niestety zwrot pieniędzy od Skilobos również nie został zaksięgowany. Zamówienie zostało złożone prawie miesiąc temu. Zrozumiano, ale nie ma jeszcze miesięcznego wyniku. (((Bardzo smutny. I wyraźny minus - Skylboxu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.02.2019

Witam

Dzięki za opinie.

Sytuacje bezgotówkowe są również dla nas nieprzyjemne. W aplikacji dokładamy wszelkich starań, aby zrozumieć problem i go rozwiązać.

Nie zawsze można samodzielnie znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki. W takich przypadkach zwracamy się do programów partnerskich, za pośrednictwem których współpracujemy ze sklepami.

Zgodnie z informacjami z twojego konta kwestia wynagrodzenia została dotychczas częściowo rozwiązana.

Liczymy na pozytywną reakcję partnerów, po której nastąpi pełne odszkodowanie.

Jeśli masz pytania, napisz. Z przyjemnością odpowiemy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Skillbox z cashbackiem do 7.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.