Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zainstaluj Zainstaluj
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów z cashbackiem!
Dołącz →
do 5.66 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Ситилинк z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashback
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostało zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 80 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów z cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
5.66% За оплаченный заказ товаров из категорий бренда Kitforf (ставка действует до 04.06.20)
0.5% За оплаченный заказ
Полный список товаров бренда Kitforf, участвующих в акции смотреть здесь.

Важно! Кэшбэк не начисляется:

- за услуги клиентам;

- за установку техники;

- за программу доп. сервиса;

- за подарочные сертификаты;

- при совершении заказа от имени юридического лица либо его представителя;

- за оптовые заказы (больше 3 позиций одного наименования или товаров одной категории в одном заказе); исключением являются товары из раздела "Расходные материалы".

 

Представителем юридического лица считается физическое лицо, к аккаунту которого привязан один или несколько аккаунтов юридических лиц.

 

Кэшбэк не будет начислен, если ваша карта клиента использовалась в заказах юридических лиц.

Recenzje na temat Ситилинк (294)

Recenzje z pytaniami również nie są publikowane. Aby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, utwórz prośbę do naszego działu obsługi klienta.

Chcielibyśmy, aby Twoja opinia była przydatna dla Ciebie i innych odwiedzających.
Dlatego nie publikujemy recenzji zawierających:
• reklama lub obsceniczny język;
• bezużyteczne powielone informacje;
• tylko liczba gwiazdek lub kilka słów.
28.05.2020

Najgorsza usługa online i offline, uśmiechasz się tylko podczas płacenia. Wielokrotnie napotykał trudności w zwrocie towarów niskiej jakości. Dzięki cashbackom ta sama historia - otrzymujesz uprzejme odpowiedzi i .... i to wszystko. Zdecydowanie NIE polecam!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.05.2020

Dzień dobry!

Andrey, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naliczania zwrotu gotówki, nasza usługa opieki jest zawsze gotowa do pomocy. Możesz złożyć odwołanie w sekcji „Pomoc” swojego konta lub napisać na adres support@letyshops.com.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.05.2020

Przed zakupem telefonu komórkowego w Citylink zapoznałem się z lokalnymi opiniami na temat braku naliczania zwrotu gotówki. Zdecydowałem - cóż, będzie tak, jak będzie. Wyłączono wszystkie rozszerzenia w operze, przełączyłem się z witryny letishops do citylink, zrobiłem to kilka razy i sprawdziłem w historii / czasopiśmie, czy przejścia zostały naprawione. Złożyłem zamówienie, zapłaciłem, otrzymałem. W ciągu 24 godzin nie pojawił się zwrot gotówki, na pytanie w TP odpowiedź brzmiała: udało mi się dowiedzieć, że nagrodę za zakup przekazano innemu zasobowi reklamowemu. Panie i panowie! Wyciągajcie wnioski. Dziwne jest to, że sama usługa letishops nie wyciągnęła jeszcze żadnych wniosków na temat pracy partnerów.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.05.2020

Dzień dobry, Siergiej!

Citylink zyskał pozycję wiarygodnego partnera. Szkoda, że taka sytuacja miała miejsce. Wyślemy dodatkowe zapytanie i spróbujemy dowiedzieć się, do którego źródła wysłano nagrodę. Kierownik zgłosi wynik w obiegu.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.05.2020

Do City Link jako sklepu - żadnych reklamacji! Ale w odniesieniu do cashbacku - rozczarowanie! 98% stałego zwrotu gotówki nie jest potwierdzone! Odrzucają go z całkowicie dalekosiężnych powodów, takich jak: „ponieważ zamówienia zostały wydane w imieniu osoby prawnej lub jej przedstawiciela”. Utworzono odwołanie # 2069153 05/05/20. też nie pomogło - menedżerowie przestali (lub byli zmęczeni!) walczyć zarówno o zwrot pieniędzy z CityLink, jak i zwrot pieniędzy klienta! Podobało mi się również zalecenie specjalistów ds. Wsparcia: „Polecam również rozważenie innych opcji dokonywania zakupów cashback w sklepach”. ODŁĄCZAMY CITYLINK OD PROGRAMU !!! NIE ZWIEDZAJ NADMIERNYCH NADZIEI SWOIM KLIENTOM !!!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.05.2020

Dzień dobry!

Michael, rozumiemy twoje emocje.
Aby znaleźć przyczyny odrzucenia zwrotu gotówki, zwrócili się do partnerów. Poinformowali, że zamówienia zostały wydane osobie prawnej lub jej przedstawicielowi

Wcześniej wielokrotnie się spotykaliśmy i rekompensowaliśmy zwrot gotówki. Nie możemy tego robić na bieżąco.

Z poważaniem,
LetyShops Omanda

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.05.2020

Piszę dobrą recenzję, ponieważ Korzystam z tej usługi od ponad dwóch lat! Robię zakupy w Citylink od 2013 roku, ich ceny są zawsze niższe i nie ma problemów ze zwrotem. Zwrot pieniędzy od Citylink jest zawsze naprawiony, a jeśli coś poszło nie tak, a przejście nie zostało naprawione, a zwrot nie został uwzględniony, możesz anulować zamówienie i zrobić to od nowa, po spełnieniu wszystkich warunków gwarantujących otrzymanie zwrotu. Mam nadzieję, że w przyszłości Citylink zawsze znajdzie się wśród sklepów z cashbackiem. Dzięki Letyshops za stabilny zwrot gotówki!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.05.2020

Dzień dobry!

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupów dzięki cashback i współpracę z nami! :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.05.2020

Obrzydliwe !! Masz te same odpowiedzi, wszystkie zgodnie ze schematem, ale tak naprawdę nikt nie chce dowiedzieć się, na czym polega problem. A na rachunku: „Mamy nadzieję, że sytuacja nie powtórzy się w przyszłości”. Na tym się nawet nie skończyło, tak jak było i jest i trwa już od kilku LAT. Wiele dowodów, które ci rzuciłem ... ale nie masz nic do zmiany!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.05.2020

Witam

Michael, zarówno w obiegu, jak i w odpowiedzi na recenzję, opisujemy przyczyny, które wpływają na utrwalenie zwrotu gotówki. Być może dlatego wydawały ci się wzorowane.

Dodajemy, że otrzymaliśmy już informacje od partnerów dotyczące innych wniosków. Poinformowali, że zamówienia są dokonywane przez osobę prawną. W Citylink zwrot pieniędzy za takie zakupy nie jest naliczany.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.05.2020

Umieściłem 1 gwiazdkę citylink ze względu na jego problematyczną pracę z cashbackiem. Kupuję w Citylink od dłuższego czasu i postanowiłem dużo skorzystać z cashbacka, a teraz przy pierwszych zakupach są na prowizji !!!! wszystkie zwroty gotówki odrzucone !!!!!!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.05.2020

Dzień dobry, Oleg!

Widzimy, że masz telefon do działu opieki w tej sprawie. Prześlij kierownikowi wszystkie niezbędne informacje. Dołożymy wszelkich starań, aby to rozwiązać.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.05.2020

Obrzydliwe !!! NIE zamawiaj za pośrednictwem tej usługi szukaj innych !! Niemniej jednak nie będzie zwrotu gotówki! Ani jednego ZAMÓWIENIA ze sklepu citylink, którego nie otrzymałem za pośrednictwem tej usługi !! ZAMÓWIENIA zrobiły około 50, a nawet więcej, kredek i niezupełnie! POWTÓRZ !!!! NIE JEDNO ZAMÓWIENIE NIE ZGŁASZAMY zgodnie z przepisami Wieszanie wielu połączeń W TP: Kilka dowodów na to, że problem nie leży po mojej stronie. ale przez prawie pół roku istniały wymówki, takie jak: „Cashback został odrzucony, ponieważ nasz link partnerski został przepisany”. To nonsens !! w obiegu # 2020227 18 marca zamieściłem film wideo na temat tego, w jaki sposób zamawiam Letishops na IOS za pośrednictwem aplikacji i od razu powiedziałem, że nie będzie zwrotu gotówki! czas minął i cashback jest odrzucany !! i patrzę na recenzje, nie jestem jedyny z takim problemem. UTYLIZACJA jest taka, że nikt nic nie robi !!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.05.2020

Dzień dobry, Michael!

Zwrot pieniędzy jest automatycznie odrzucany, jeśli nie otrzymamy informacji od partnerów. Rzeczywiście, sklep nie podał opłaty, mówiąc, że zamówienie nie zostało złożone przez nasz link partnerski.

Może się to zdarzyć, jeśli klikniesz baner reklamowy lub przejdziesz na listę mailingową przed zakupem. Inne powody wskazane przez kierowników w odwołaniu.

Mamy nadzieję, że w przyszłości sytuacja się nie powtórzy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.05.2020

Citylink jako sklep - 5 gwiazdek. LetyShops cashback - 0 gwiazdek. Czekam na 2 cashbacki, chyba nie mogę się doczekać. Konieczna jest zmiana usługi LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.05.2020

Dzień dobry, Siergiej!

Zwróciliśmy się do partnerów, wysyłając prośbę o znalezienie przyczyny odrzucenia zwrotu gotówki. Nie wykluczamy, że mogło to nastąpić błędnie lub z powodu naruszenia algorytmu zakupu.
Menedżer czeka na odpowiedź z Tobą i skontaktuje się z Tobą. Ważne jest również, abyśmy rozwiązali ten problem.

Liczymy na dalszą współpracę.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.05.2020

5-6 zamówień zostało już odrzuconych. Jak tylko nie napisałem w TP, wszystkie warunki potwierdzenia to: zrzuty ekranu, czeki, zdjęcia towarów i nie przypisane. LetyShops i Citilink to rzeczy niezgodne. To jest smutne

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.05.2020

Dzień dobry

Aleksiej, nie wyciągaj pochopnych wniosków, nie mówiąc już o zdenerwowaniu :)
Być może odrzucenie zwrotu pieniędzy było błędne lub algorytm zakupu został naruszony. Zwróciliśmy się do partnerów, aby znaleźć przyczynę. Czekamy na odpowiedź z tobą.
Kierownik skontaktuje się z tobą.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
03.05.2020

Citylink odrzucił zwrot gotówki. Po skontaktowaniu się z obsługą LetyShops zwrot środków został przyznany (załączone zrzuty ekranu z zamówienia i konta osobistego Citylink). Oczywiście Citylink nie jest obecnie zainteresowany pozyskiwaniem kupujących.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.05.2020

Dzień dobry

Irina, odrzucenie zwrotu gotówki może nastąpić z powodu naruszenia warunków sklepu, rekomendacji lub błędnie. Zawsze staramy się pomóc w takich sytuacjach. Jesteśmy przekonani, że partnerzy są również zainteresowani uszczęśliwianiem klientów.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.04.2020

Ostatnio Citylink stale odrzuca zwroty gotówki, chociaż wszystkie warunki są spełnione we wszystkich przypadkach. Kiedy po raz pierwszy zwróciłem się do wsparcia LetyShops, powód jest nieznany, ale dali mi premię za to plus wsparcie LetyShops. Znowu to samo z nowym zamówieniem Citylink. Nie ma już chęci zrozumienia. Citylink deuce.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.05.2020

Dzień dobry, Siergiej!

Zgodnie z poprzednim zamówieniem partnerzy nie przekazali wynagrodzenia, mówiąc, że należy ono do innego zasobu. Może się to zdarzyć, jeśli klikniesz baner reklamowy lub przejdziesz na listę mailingową przed zakupem. Przyczyną mogą być również rozszerzenia innych firm.

Jeśli chcesz zrozumieć powód utraty zwrotu gotówki przy drugim zakupie, napisz do naszego serwisu. Poczekamy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.04.2020

Cashback odrzucony. Kup 50 tys. Podobno naruszył zasady zakupu, „kupujący pochodził z innego źródła”. To nie jest mój pierwszy rok zakupów w Letishops, wcześniej wszystko było jasne. A potem na moim koncie pojawił się cashlink citylink na letishops, towary zostały odkupione ... ale nagle kupujący był z innego źródła?)))

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.04.2020

Dzień dobry

Denis, jesteśmy również zainteresowani zwrotem gotówki. Aby uzyskać prowizję i bardziej szczegółowo zrozumieć kwestię odrzucenia, wysłaliśmy prośbę do partnerów. Powiedzieli, że zamówienie jest wymienione dla innego zasobu, to on otrzymał prowizję. Możliwe przyczyny sytuacji opisanej w odwołaniu przez menedżera.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Ситилинк z cashbackiem do 5.66%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.