Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na RoomGuru ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 50 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 60 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Важно! Друзья, вместо суммы заказа сервис RoomGuru передает сумму своего дохода. Кэшбэк начисляется именно от этого значения.

Кэшбэк начисляется за каждое бронирование после выезда гостя.

Обращаем ваше внимание, что кэшбэк подтверждается на протяжении 60 дней с даты фактического выезда из отеля.

Recenzje na temat RoomGuru (11)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
12.09.2019

Cashbacki dla tego sprzedawcy nie są wypłacane. Zawieszają się w nieskończoność, jeden od grudnia ubiegłego roku, drugi od maja tego roku

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.09.2019

Dzień dobry, Marina!

Zgodnie z informacjami z twojego konta osobistego widzimy, że mówimy o poleceniach polecających. Do tej pory zamówienia te czekają na kredyty. Zwrot gotówki RoomGuru jest przyznawany za każdą rezerwację po wymeldowaniu gościa. Niestety nie wiemy, kiedy twój przyjaciel odwiedzi hotel.

Po potwierdzeniu zwrotu gotówki przez znajomego Twój bonus zostanie również przyznany automatycznie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.06.2019

Dzięki usłudze udało się zwrócić prawie 12 000 rubli z płatności hotelowych !!! Podany czas oczekiwania wynosi 2 miesiące, w rzeczywistości dostałem trochę ponad miesiąc po wyjściu z pokoju! Bardzo zadowolony - będę nadal korzystać

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.06.2019

Dzień dobry

Dziękujemy za współpracę :)
Życzymy niezapomnianej podróży!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.05.2019
Plus: zwrot pieniędzy nastąpił w ciągu 3 tygodni, czyli znacznie wcześniej niż średni (a szczególnie maksymalny) czas oczekiwania. Minus: dokładna wielkość zwrotu gotówki nie jest z góry znana
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.11.2018

Zasadniczo błędne jest podawanie% części dochodu lub prowizji. A ile Roomguru otrzymuje w nagrodę? Czy użytkownicy sami muszą się dowiedzieć?

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.11.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Na stronie usługi opublikowaliśmy informacje, które posiadamy. Jeśli są jakieś zmiany, pamiętaj, aby udostępnić je wszystkim użytkownikom.

Pojawią się dodatkowe pytania - koniecznie napisz.

Ciepła jesień :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.08.2018

Dziękuję letishops! Po eksmisji z hotelu pojawiła się wiadomość, że cashback został odrzucony. Ale ekran rezerwacji i zespół Letishops pomógł przywrócić sprawiedliwość!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.08.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię.

Menedżerowie usług opieki są zawsze gotowi do pomocy :) Dziękujemy za bycie z nami!

Informacje o rezerwacji zostały przekazane partnerom w celu ustalenia przyczyn odrzucenia zwrotu pieniędzy. Odwołanie poinformuje cię o wynikach. Jeśli masz pytania, napisz, chętnie pomożemy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.08.2018

Oczekujący zwrot gotówki trwał około miesiąca. Procent okazał się mniejszy niż podany, teraz rozumiem, dlaczego :( No cóż, wciąż jest naliczany i już jest ładny. Grosz do grosza, jak mówią ... dziękuję sklepom letnim za opiekę!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.08.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za udostępnienie nam informacji.

Czas oczekiwania na zwrot gotówki w przypadku zamówień RoomGuru wynosi średnio 60 dni od daty faktycznego wyjazdu z hotelu. Cieszymy się, że prowizja została zaksięgowana w bilansie wcześniej niż oczekiwano. Procent zwrotu gotówki za zamówienie zależy od kwoty przychodów z usługi RoomGuru.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt. Zawsze chętnie sugeruję. Dziękujemy za zakupy za pośrednictwem naszego serwisu :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.12.2017

RumGuru zapłacił mi dodatkowo 122 ruble. To dużo lub trochę - nie wiem, ale zdecydowanie - to miłe.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.12.2017

Dobry wieczór Działa to raz :( 2 razy wstrzymano wypłatę gotówki, ale z jakiegoś powodu rezerwacja z 11.12 nie jest brana pod uwagę :(

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.12.2017

Witam

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że zwrot pieniędzy za zamówienie nie pojawił się automatycznie na Twoim koncie.

Aby zrozumieć, dlaczego taka sytuacja miała miejsce, należy złożyć odwołanie do naszego serwisu opieki. Postaramy się znaleźć przyczyny, dla których nie naliczamy zwrotu gotówki za zamówienie i pomoc.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.08.2017
W tych. obsługa powiedziała, że zwrot gotówki z jakiegoś zysku, a nie z kwoty zamówienia, miał otrzymać 3500, ale biorąc pod uwagę 350. Duży minus.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.08.2017

Dzień dobry

Dzięki za opinie. Rzeczywiście, usługa RoomGuru, zamiast kwoty zamówienia, przenosi kwotę swoich dochodów. Zwrot jest obliczany dokładnie na podstawie tej wartości. Aby nie wprowadzać w błąd naszych użytkowników, opublikowaliśmy te informacje na stronie sklepu.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt, chętnie pomożemy. Miłego dnia! :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.08.2017
W momencie rezerwacji (11 lipca 2017 r.) Nie było wyjaśnienia, że zwrot gotówki jest obliczany nie na podstawie kosztu zamówienia, ale na podstawie niektórych korzyści ze sklepu.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.08.2017

Dzień dobry

Dzięki za opinie. Rzeczywiście, w momencie składania zamówienia informacje te nie zostały jeszcze opublikowane. Otrzymaliśmy dodatkowe warunki z usługi w dniu 17.07 i natychmiast je opublikowaliśmy.

Jeśli zwrot pieniędzy za zamówienie nie zostanie zaksięgowany poprawnie, zostaw prośbę za pośrednictwem konta osobistego, w sekcji „Pomoc”, menedżerowie opieki spróbują naprawić sytuację.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.08.2017
Była nieuważna i odkupiła wysoką gotówkę z tego zasobu. Zmieniłem się z niego na rezerwację i otrzymałem trochę mniej niż 50 rubli za rezerwację. Teraz będę mądrzejszy - zarezerwuj bezpośrednio, aby się nie rozczarować i uzyskać uczciwe 3% zamówienia, a nie śmieszne 50 rubli.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.08.2017

Witam

Dziękuję za twoją opinię. Niestety istnieją pewne funkcje w działaniu usługi RoomGuru - w kolumnie „Kwota zamówienia” usługa podaje nam informacje o wysokości wynagrodzenia, które sam otrzymałeś za rezerwację. I właśnie od tej kwoty naliczany jest zwrot gotówki w naszym serwisie. Informacje te umieściliśmy w opisie sklepu na naszej stronie internetowej, aby nie wprowadzać w błąd naszych użytkowników.

Pojawią się pytania lub sugestie dotyczące pracy naszego serwisu - prosimy o kontakt. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w RoomGuru z cashbackiem do 5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się