Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Рив Гош ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Informacje i warunki
5% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Рив Гош
1% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Рив Гош

Recenzje na temat Рив Гош (14)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
11.12.2019

Sklep nie potwierdził zwrotu pieniędzy na jeden dzień, ich obsługa jest brzydka. Na Twoim koncie osobistym dane o zamówieniach znikają i nie ma żadnych potwierdzeń płatności. Odpowiedź strony Rive Ghosh: „Przepraszamy, strona jest w budowie”. Przestrzegane były wszystkie zasady naliczania (zarówno pierwsze zamówienie, jak i dostawa oraz płatność gotówką). Tylko dzięki Letishops dostałem zwrot pieniędzy. Zrobiłem zrzuty ekranu dla wszystkich operacji.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.12.2019

Tatiana, dzień dobry!

Utrata zwrotu gotówki może mieć wpływ na kilka czynników, w tym:
- praca rozszerzeń stron trzecich w przeglądarce;
- odwiedzanie innych stron podczas zakupu;
- naruszenie warunków sklepu.

Wierzymy, że sytuacja na osobistym koncie Rive Gauche wkrótce się poprawi, ponieważ sklep sprawia, że strona jest wygodniejsza dla użytkowników :)
Cieszę się, że się trzymasz.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.12.2019
Wszystko w porządku, złożyłem zamówienie 25 listopada, dzisiaj (06.12.) Zwrot gotówki został potwierdzony i uznany!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.11.2019
Początkowo chciałem dać negatywną ocenę (cashback, podobnie jak wielu, miał status 0,01 rubla w stanie oczekiwania). Ale po rozmowie ze wsparciem technicznym uspokoiłem się, ponieważ powiedzieli, że powinni poczekać na ostateczne przeliczenie i naliczenie. Dzień po otrzymaniu towaru zwrot pieniędzy zmienił się na prawidłowy. Nie bój się, zamawiaj i komunikuj się ze wsparciem!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.11.2019

Podążał za linkiem, złożył zamówienie, zapłacił online. Pamięć podręczna nie jest wyświetlana

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.11.2019

Witam

Zobaczmy, dlaczego cashback nie pojawił się automatycznie. Aby to zrobić, stworzyli apel do służby opiekuńczej. Czekamy na twoją odpowiedź i zrzut ekranu zamówienia w sekcji „Pomoc” - „Moje kontakty”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.10.2019

Nie ma żadnych pytań do samego sklepu, ale pytania dotyczące naliczania i przyznawania zwrotu gotówki. Ze wszystkich sklepów internetowych Rive Gauche jest pod tym względem najbardziej „zaciśnięta”. Potwierdzenie zamówień jest trudne, ponieważ w przeciwieństwie do innych sklepów informacje o zamówieniu i płatności nie są wysyłane pocztą elektroniczną. Po otrzymaniu zamówienia dane na koncie osobistym w witrynie Rive Gauche zmieniają się, tj. kwota zamówienia nie jest już widoczna i musisz zrobić ekran, aby wcześniej wyjaśnić różnice. To są wszystkie teksty. W rzeczywistości nie ma sensu opisywać sytuacji z poprzednimi zamówieniami, ale był moment, kiedy kwota zwrotu została zmieniona do momentu otrzymania zamówienia, a po otrzymaniu zamówienia zwrot został zmniejszony. Bardzo dziwne! W tej chwili rozmawiałem z obsługą klienta LetyShops, ale ponieważ kwoty zwrotu były nędzne, nie szukałem prawdy i jej nie szukałem. Wczoraj złożyłem nowe zamówienie w Rive Gauche, a zwrot gotówki powinien wynosić 1,2% (za płatne zamówienie zwykłego użytkownika sklepu Rive Gauche). Zamów Kwotę 1.407.00 rub. Uwaga: naliczony zwrot gotówki w wysokości 0,01 rubla! Czy mam problem z arytmetyką lub innym czynnikiem? Wniosek: czekanie na lojalną i uczciwą gotówkę z zakupów w Rive Gauche jest bezużyteczne. Teraz jest to po prostu nuda dla zysku, nie ma wątpliwości!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.10.2019

Irina, dzień dobry!

O ile nam wiadomo, usługa wyświetlania wszystkich zakupów na koncie osobistym Rive Gauche jest w fazie rozwoju. Do tej pory tylko zakupy tych towarów, które są oferowane w sklepie internetowym, są wyświetlane na Twoim koncie osobistym. Jeśli produkt nie jest w magazynie, jego wartość nie zostanie uwzględniona.

Cashback 0,01 rub. obecnie pokazuje stan oczekujący. Jeśli w zamówieniu zastosowano kupon, zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany. Jeśli nie, kwota prowizji jest ponownie obliczana podczas uzgadniania. Średni czas oczekiwania na zwrot gotówki wynosi 30 dni. Maksymalna wartość to 1,5 * średnia.

Irina, jeśli występują trudności z obliczeniem zwrotu gotówki, prosimy o poinformowanie naszego serwisu. Ważne jest dla nas, aby wszystkie problemy zostały rozwiązane.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.10.2019

Rive Gauche słynie z połączenia swoich klientów. Odmowa wypłaty wymaganego zwrotu gotówki w wysokości 600 rubli. Odnosi się do faktu, że „płatność trafiła do innego źródła”. CO ?!?!? O co w tym wszystkim chodzi. Letishops wsparcia zapewnił, że jak tylko pojawią się informacje, napiszą do mnie. W rezultacie, dopóki nie skopiesz się, nikogo to nie obchodzi. Letishops nie ma już chęci korzystania.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.10.2019

Dasha, cześć!

Aby zrozumieć przyczynę braku wypłaty gotówki, wysłaliśmy prośbę do partnerów. Otrzymano odpowiedź, że prowizja za zamówienie została wypłacona do innego źródła. Może się to zdarzyć, jeśli przed rejestracją kliknie się na baner reklamowy lub inny link partnerski, kliknie różne karty / strony lub zastosuje kody promocyjne z zasobów stron trzecich.

Przepraszamy za niezwłoczne powiadomienie partnerów o odpowiedzi. Otrzymałem go po twojej wiadomości.

Mamy nadzieję, że nie będzie żadnych trudności podczas pracy na stronie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.10.2019

Dzień dobry, zamówienie zostało złożone, zapłaciłem online, ale na moim koncie nic nie było wyświetlane, tylko przejście do strony, chociaż specjalnie przejrzałem ciebie i złożyłem zamówienie, teraz widziałem wiele złych recenzji ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.10.2019

Maria, dzień dobry!

Proces ustalania zamówień i naliczania zwrotu gotówki odbywa się automatycznie na podstawie danych ze sklepów / usług, z którymi współpracujemy. Jeśli podczas składania zamówienia nasi partnerzy zostaną zarejestrowani, automatycznie wejdą do systemu. W przeciwnym razie nie otrzymamy żadnych informacji. Dla pomyślnego naliczenia zwrotu gotówki ważne jest przestrzeganie zasad, a także warunków zapisanych na stronach sklepów partnerskich.

Aby wszystko zrozumieć, utworzono odwołanie # 1794395 za pośrednictwem konta.

Nie widzimy powodu, aby skupiać się wyłącznie na recenzjach, ponieważ każda sytuacja ma swoją własną prehistorię.

Czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.10.2019

Rive Ghosh odmówił wypłaty zasłużonego zwrotu pieniędzy, a twoja usługa nie chroniła moich praw do nich, chociaż zrobiłem wszystko, aby uzyskać zwrot gotówki. Początkowo naliczono zwrot gotówki. Nawiasem mówiąc, wszystkie moje zamówienia z osobistego konta Rive Gauche zniknęły.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.10.2019

Lew, dzień dobry!

Dziękujemy za odpowiedzialne podejście do zakupów cashback.
Nie wykluczamy, że mógł on błędnie odstępować podczas przesyłania informacji.

Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy, a zalecenia podane w obiegu pomogą w składaniu przyszłych zamówień.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.10.2019

Rive Gauche ma dziwną sytuację zwrotu pieniędzy. Zrobiłem zamówienie w sklepie internetowym. Płatność tylko przy kasie. To zamówienie nie zostało odzwierciedlone na koncie osobistym. Na infolinii powiedzieli, że kupili ją nie za pośrednictwem sklepu internetowego, ale gotówką. Zapytani, dlaczego nie ma płatności w witrynie, odpowiedzieli, że chronią kupujących. Zwrot gotówki anulowany. I okazało się, że około 300 rubli. Chociaż nie korzystałem z żadnych kuponów.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.10.2019

Dzień dobry, Siergiej!

Nie martw się, pomóż rozwiązać problem. Widzimy, że już utworzyłeś odwołanie do naszej usługi opieki.

Chcemy zauważyć, że metoda płatności nie wpływa na rozliczenia międzyokresowe kosztów. Najważniejsze jest, aby składać zamówienia online zgodnie z naszymi zaleceniami .

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.10.2019

Podobnie jest z Catherine, na koncie osobistym zamówienie wyparowało, nie pomogło na infolinii - strona się zmieniła itp. Cashback, w kwocie ponad 400 r nie naliczony !!!!!!!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.10.2019

Dzień dobry

Ekaterina, widzimy, że odwołanie do usługi opieki zostało już utworzone w kwestii naliczania zwrotu gotówki. Menedżer skontaktuje się z tobą i pomoże w tej sytuacji.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
01.10.2019

Któregoś dnia kupiłem perfumy. Wybrałem dostawę do miejsca dostawy, zapłaciłem natychmiast (online). W zamówieniach na stronie internetowej letishop było puste, po rozmowie z menadżerem (wszystko było dość szybkie) dodali zwrot gotówki do konta. Zamówienie zostało dostarczone szybko, nie pojawiły się trudności.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.10.2019

Dzień dobry

Widzimy, że zwrot pieniędzy za zakup nie został ustalony automatycznie. Może to mieć wpływ na kilka czynników, w tym: działanie rozszerzeń przeglądarki innych firm, korzystanie z kuponów / kodów promocyjnych z innych witryn oraz przełączanie się na karty przeglądarki podczas realizacji transakcji.

Mamy nadzieję, że zalecenia przedstawione przez menedżera w obiegu pomogą uniknąć takich sytuacji w przyszłości. I zawsze jesteśmy gotowi pomóc, jeśli to :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
17.09.2019

Nie polecam kupowania w sklepie Rive Gauche. Sklep pluje na swoich klientów i wcale nie dba o swoją reputację. Zamówiłem perfumy w rive ross kosztują więcej niż 6000 r. W przypadku zamówienia płatnego dla nowego użytkownika sklepu Rive Gauche obiecany jest zwrot w wysokości 6,5%. Licząc na przyzwoitość sklepu, postanowiłem go w nim zamówić. Kupiłem zamówienie bez użycia kuponów (te prasy nie zostały nawet wydane przez samplery, jak robią to wszyscy podobni sprzedawcy). Więc nie potwierdzili mojego zamówienia. W biurze zamówienie po prostu wyparowało. Dzwonię na gorącą linię RIV, mówią: tak, widzimy zamówienie, status został wykupiony, ale zmieniliśmy witrynę i nie zobaczysz twojego zamówienia w biurze, paragon gotówkowy jest potwierdzeniem zakupu. Proszę bardzo! A mój zwrot powinien wynosić ponad 400 rubli !!!!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.09.2019

Dzień dobry

Catherine, cashback został odrzucony podczas otrzymywania danych od partnerów. Być może wystąpił błąd podczas uzgadniania statusu zamówień lub został naruszony algorytm zakupu ze zwrotem gotówki. Widzimy, że menedżer w obiegu już pomógł przy rejestracji.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Рив Гош z cashbackiem do 5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się