Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Rentalcars ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 90 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Cashback jest przyznawany:
- za wynajem samochodu;
- w ciągu 90 dni po faktycznym wynajmie i zwrotu samochodu;
- od kwoty wynagrodzenia za samą usługę, a nie od kwoty wynajmu.


Po przejściu na stronę Rentalcars za pośrednictwem naszego serwisu, koszt wynajmu samochodu może różnić się od kosztu przy bezpośrednim przejściu na stronę Rentalcars.

 

Uwaga! Kwota cashback naliczona na koncie może nieznacznie się różnić od kwoty pokazanej wcześniej. Wynika to z przeliczenia waluty płatności na walutę konta.

Recenzje na temat Rentalcars (14)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
06.11.2019

Za każdym razem, gdy zamawiasz samochód, zwrot pieniędzy nie jest naliczany. Napisali na poparcie, powiedzieli, że czekaj od czterech tygodni. Minęło sześć tygodni. Czekamy W przypadku innych sklepów LetyShops działa świetnie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.11.2019

Dzień dobry, Rodion!

Utrata sytuacji zwrotu gotówki jest również dla nas nieprzyjemna. Zwróciliśmy się do partnerów, aby bardziej szczegółowo zrozumieć problem. Jak dotąd nie otrzymano żadnej odpowiedzi. Nie możemy przyspieszyć procesu sprawdzania aplikacji. Jak tylko pojawią się wiadomości, kierownik poinformuje cię. Czekamy razem.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
19.10.2019
Korzystałem z usługi kilka razy, wszystko było w porządku. Samochód został rozdany i przyjechał zwrot pieniędzy. Podczas mojej ostatniej podróży lot był opóźniony, a po przybyciu do biura firmy dowiedziałem się, że mój samochód został podany w kolejce na żywo, ponieważ nie otrzymali płatności od agregatora. W ten sposób zapłaciłem całą kwotę za wynajem samochodu agregatorowi (rentalcars.com), a oni nie przelali pieniędzy na konto Hertza, a inna osoba właśnie zabrała mój samochód. Agregator nie zwraca pieniędzy, mówi, aby napisać do linii lotniczej, ponieważ opóźnienie było ich winą. Pozostawiony bez pieniędzy i bez samochodu. Musiałem więc wziąć samochód 2 razy droższy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.06.2019

Zamówienie zostało złożone w kwietniu. Kwota zwrotu pieniędzy nie pojawiła się. Napisałem do zespołu wsparcia - odpowiedź brzmi: „poczekaj dwa miesiące, a potem to ustalimy”. Minęły kolejne dwa miesiące - nic. Napisałem ponownie do działu wsparcia - odpowiedź - „poczekaj kolejne cztery tygodnie, podczas których otrzymamy odpowiedź”. Jednym słowem, jestem bardzo niezadowolony nie tyle ze sklepu, co z systemu interakcji między sklepem a usługą. Wynik wynosi zero.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.06.2019

Cześć Vladimir

Przepraszam, proszę, czego się spodziewać.

Niestety partnerzy jeszcze się nie pogodzili, a zamówienie jest nadal wyświetlane ze statusem „Oczekujące”.

Menedżer skontaktuje się z Tobą do końca dnia i, w miarę możliwości, pomoże rozwiązać problem naliczania.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
12.04.2019
Podczas rezerwacji samochodu w Alesund wszystko jest w porządku. kwota jest taka sama jak na stronie dystrybutora + zwrot gotówki + ubezpieczenie za 5,5 tys., a nie za 10.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.03.2019
Kiedy idziesz do Rentalkars przez Leticops, cena ... spada !! tak przy okazji, jeśli przejdziesz bez Leticops, to cena na stronie jest jedna, a dzięki aplikacji mobilnej Rentalkars jest inna) I wszystkie te ceny są wyższe niż przez Letishops) Zapłaciłem, otrzymałem numer zamówienia, podczas gdy wszystko jest w porządku! Pozostaje korzystać z maszyny i uzyskać zwrot pieniędzy)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.03.2019
wypożyczenie samochodu to najgorsze, jakie kiedykolwiek spotkałem, anulowali mój samochód 40 minut przed rozpoczęciem wynajmu, nawet nie zadzwonili, tylko wysłali list na pocztę. O tym, że zostałem bez samochodu, dowiedziałem się już przy stanowisku odprawy na lotnisku, więc wszystkie nasze planowane wakacje odbywały się w drodze. W zamian nic nie zostało zaoferowane
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.09.2018

Tak, postawili za to niewielką cenę, ale. Cena samochodu: 12633r bez Let - 12808r z Let (-175r) Pełne ubezpieczenie: 5013r bez Let - 4800r z Let (+ 213r) A także zwrot pieniędzy 421r. Być może większość zwrotów z ubezpieczenia jest przyznana. Dostałem + 459r korzyści za przejście z Leti.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.09.2018

Witam

Dziękujemy za opinię.

Niektóre usługi zastrzegają sobie prawo do zmiany kosztów swoich usług w zależności od źródła przejścia. Informacje o możliwej zmianie wartości są publikowane na stronie sklepu na naszej stronie internetowej.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt. Dziękujemy za skorzystanie z naszej usługi.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.09.2017
Fajnie))) Kwota naliczona moim zdaniem szybko - około dwóch tygodni po zakończeniu wynajmu samochodu. Dzięki usłudze!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
31.07.2017
Potwierdzam, że „licytują” cenę. 5-dniowy wynajem taniego samochodu wzrósł o 2 euro.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.07.2017
5 tygodni po opłaceniu zamówienia wciąż nie ma potwierdzenia, kiedy to nastąpi, nikt też nie może powiedzieć ... Szkoda.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.07.2017

Witam

Dziękujemy za opinie. Zgodnie z danymi z twojego konta osobistego zwrot gotówki za zamówienie ma rzeczywiście status „Oczekuje”. Szacowany czas na potwierdzenie zwrotu pieniędzy za zamówienia w tym sklepie już upłynął.

Aby rozwiązać ten problem, możesz skontaktować się z usługą opieki. Menedżer, z którym korespondowałeś w obiegu, spróbuje rozwiązać ten problem.

Pojawią się pytania lub sugestie dotyczące pracy naszego serwisu - prosimy o kontakt. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.03.2017
Świetnie Bonus został otrzymany natychmiast.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.02.2017
Podobnie jak większość tych biur, Rentalcars podnosi cenę przy wejściu z dowolnej usługi „zniżkowej” o prawie taką samą cenę jak sam rabat. W rzeczywistości wynosi od 0 do 0,5%, a ludzie są zadowoleni.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.02.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Niestety, niektóre usługi zastrzegają sobie prawo do zmiany kosztów swoich usług w zależności od źródła przejścia. Przy przejściu z naszej strony internetowej na usługę Rentalcars cena nie zawsze rośnie, w większości przypadków wręcz przeciwnie. Aby nie wprowadzać w błąd naszych użytkowników, opublikowaliśmy informacje o zmianach cen przed przejściem do usługi w sekcji „Stawki / Warunki”.

Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie dotyczące pracy naszego serwisu, skontaktuj się z nami, zawsze jesteśmy zadowoleni. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops.ru

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Rentalcars z cashbackiem do 5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się