Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na O'STIN ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 75 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
5% За оплаченный заказ
2.5% За оплаченный заказ с промокодом

Кэшбэк не начисляется: 

- за заказы, которые были возвращены;

- за заказы, сделанные в мобильном приложении O'STIN (Android или iOS).

Recenzje na temat O'STIN (181)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
08.11.2019

Zrobiłem 2 zamówienia, na dużą kwotę. Wszystkie przejścia są wykonywane zgodnie z zasadami. Zwrot pieniędzy nie tylko nie pojawił się, ale sklep nie przesłał informacji o zamówieniach. Musiałem skontaktować się z pomocą techniczną. Dzięki zespołowi Letishops - zostały one zasilone ze środków firmy. Ale dopóki się nie zorientowali, musiałem czekać ponad 2 miesiące! To nie pierwszy raz, kiedy cashback nie jest wyświetlany. Wracam przez wsparcie. Ale ogólnie - sklep nie jest zły, duży wybór rzeczy i jakość na poziomie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.11.2019

Dzień dobry

Svetlana, zwrot gotówki może się nie pojawić, jeśli algorytm zakupu został naruszony lub dane nie dostały się do systemu. Takie sytuacje są również dla nas nieprzyjemne.

Mamy nadzieję, że zalecenia podane przez menedżera w obiegu pomogą przy składaniu następujących zamówień. A jeśli tak - zawsze jesteśmy gotowi pomóc :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.11.2019

Piszą, że nadchodzi szybki zwrot gotówki. Nie wiem, nie wiem. Złożył zamówienie 22 września. zwrot gotówki został wyświetlony natychmiast, dostawa kurierem również minęła dawno temu, dziecko już nosi wszystko w całości, prawie bez zdejmowania, ale wciąż czeka (44 dni), jest napisane, że potwierdzenie to do 06.12.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.11.2019

Svetlana, cześć!

Cashback jest przyznawany automatycznie natychmiast po potwierdzeniu przez sklep nagrody za zamówienie. W niektórych przypadkach dzieje się to szybciej, w niektórych - musisz poczekać na maksymalne daty zapisane na stronie sklepu.
Nie martw się, cashback wróci :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.10.2019

jeśli cashback nie zostanie zapisany w aplikacji mobilnej, musisz usunąć kategorię ostin w aplikacji !!!, zakupiony za 7 tysięcy, a wszyscy stracili cenny cashback!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
31.10.2019

Dzień dobry

Za pomocą naszej aplikacji możesz robić zakupy w O'STIN. Najważniejsze jest otwarcie mobilnej wersji sklepu, a nie aplikacji O'STIN.
Skontaktowałem się z tobą, aby pomóc. Niestety nie otrzymano odpowiedzi z żądanymi informacjami.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.09.2019
Lubię składać zamówienia w tym sklepie. Nigdy nie było problemu z zasileniem pamięci podręcznej z powrotem do ostatniego zamówienia. Nie zastanawiając się długo, zwróciłem się do działu opieki, problem został rozwiązany bardzo szybko. Dziękuję Letyshops Chłopaki, jeśli ktoś ma problemy, skontaktuj się z usługą opieki, na pewno pomogą.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.09.2019
Sklep jest super! Zaprojektował i dostarczył zamówienie bardzo szybko! Dostawa była kurierem. Zwrot gotówki jest również naliczany szybko. Będę wielokrotnie korzystać z usług tego sklepu!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.09.2019

Jeśli chodzi o przelew gotówkowy, nie ma żadnych problemów. Piszą to przez długi czas. Ale osobiście otrzymuję potwierdzenie i przelew co miesiąc, a nie 40 dni (pah-pah). ALE bardzo denerwujące jest: zwrot gotówki naliczany jest według kosztu towaru wskazanego na stronie. Zawsze używam bonusów. W rezultacie potwierdzają mi „przyciętą” kwotę. Wszystko jest w porządku. Ale dlaczego inne usługi cashback pobierają od faktycznej kwoty zakupu minus bonusy? Nie podoba mi się ten moment w Letys, ponieważ ilość „oczekujących” jest zniekształcona i oczywiście błędna.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.09.2019

Dzień dobry

Alexandra, nie możemy komentować zasad innych usług cashback.

Kwota „Oczekująca” może ulec zmianie podczas przetwarzania. Gdy partnerzy przekazują potwierdzenie zamówienia i prowizję, zwrot środków jest dodawany do salda. Większość sklepów zapewnia nagrodę za faktycznie zapłacony koszt towaru (bez kosztów wysyłki; minus wykorzystane rabaty, kupony, kody promocyjne, punkty bonusowe, środki z salda wewnętrznego sklepu).

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.09.2019

Często robię zamówienia w Austin, ale po raz pierwszy spotkałem się z taką arbitralnością. Na początku, delikatnie mówiąc, rzucili go na wyprzedaż 24.07 podczas zwiększonego cashbacku od 14:00 do 16:00, strona była niedostępna. Support fly napisał, że w końcu złożyłeś zamówienie, ale teraz zrobiłem to już na kolejną promocję. Ale rzuciły mnie również na to, był limit zwrotu do 1000 rubli, złożyłem jedno duże zamówienie, może mógłbyś zrobić tylko jedno zamówienie w ramach akcji, dwa tygodnie później przynieśli do sklepu tylko połowę zamówienia, a co gorsza, niektóre rzeczy z wadami, tylko jeden T-shirt mógł wybrać z tego. Mniej więcej w drugiej połowie można powiedzieć, że sprzedawca w niegrzecznej formie wysłał mnie, mówiąc, że przyszedł i zabrał go. W rezultacie z 1000 rubli obciążono mnie prądem w wysokości 31 rubli! Rozumiem, że nie ma tu mowy o winie, ale można powiedzieć, że sam Austin otrzymał niezadowalającą ocenę. Fly warto zastanowić się, czy współpracować z takimi sklepami!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.09.2019

Cześć, Alexander!

Dziękujemy za podzielenie się swoimi doświadczeniami. Jeśli zwrot gotówki w tej chwili nie zgadza się z faktycznie wypłaconą kwotą, poinformuj nas o tym. Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.
Pragniemy, aby zakupy przyniosły tylko pozytywne emocje.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
09.08.2019
Wszystko jest super!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.07.2019

wszystko jest super! przejścia działają, pamięć podręczna jest zapisywana. Wsparcie jest szybko zrozumiane. Złożyłem duże zamówienie, sklep podzielony na 5 zamówień - wyświetlono 1 zwrot gotówki, po zrzutach ekranu brakujących zamówień (zajęło 20 minut) - wszystkie zwroty zostały wyświetlone. Sklep nie ponosi winy za coś, co nie jest obciążane. Postępuj zgodnie z zasadami zakupu, napisz na poparcie lety (dzięki za szybkość) i daj sklepowi 5 gwiazdek. Nie wprowadzaj kupujących w błąd.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.07.2019

Dzień dobry, Olga!

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupów :)
Dbanie o naszych użytkowników jest zawsze przyjemnością.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.07.2019

Teraz zamówiłem dres i skarpetki w sklepie Ostin, cashback nie pojawił się. Przejście jest widoczne, a LetyShops pokazał aktywowany cashback podczas przejścia.

Ja również w dniu 24 lipca 2019 r. Sklep nie potwierdził zwrotu gotówki, chociaż zamówienie zostało wydane. Odwiedzając sklep, musiałem anulować zamówienie, ponieważ rozmiar nie pasował do dżinsów. A dziś według stawki LetyShops złożyło zamówienie, a także zwrot pieniędzy nie potwierdził sklepu na mojej stronie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.08.2019

Dzień dobry, Irina!

Szkoda, że cashback nie pojawił się automatycznie :(
W odwołaniu wysłali wniosek do partnerów w celu zrozumienia przyczyn. Na pewno będziemy Cię informować i raportować wyniki, a zwrot gotówki został już zaksięgowany na Twoim saldzie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.07.2019

Zorganizowali akcję 24 lipca, rzekomo zwiększając cashback z 14:00 do 16:00 w tym samym czasie strona zawiesiła się i nie działała przez dwie godziny, na koniec działała, ale nie można było kupić czegoś, zawsze wyleciała z konta. Fajni letiści!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.07.2019

Dzień dobry

Alexander, wszystkie działania planujemy z wyprzedzeniem i chcemy, aby przynosiły korzyści użytkownikom.
Nie możemy wpływać na działanie witryny sklepu. Przepraszamy za niedogodności. Widzimy, że dokonałeś zakupu ze zwiększonym zwrotem gotówki.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.07.2019

Zamówienie zostało złożone w sklepie internetowym, zamówienie zostało zrealizowane, ale zostało zrealizowane jako zakup w sklepie, a nie realizacja zamówienia. W rezultacie zwrot gotówki nie został potwierdzony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.08.2019

Cześć Mary!

Szkoda, że taka sytuacja miała miejsce. Aby uzyskać zwrot gotówki, ważne jest, aby zrealizować dokładnie zamówienie wydane online. Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w O'STIN z cashbackiem do 5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się