do 3.25 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na MTC z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashback
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 90 dni
Informacje i warunki
3.25% За оплаченный заказ из категории Аксессуары (без Apple)
1.65% За оплаченный заказ из категории Фитнес-браслеты, Умные часы (без Apple)
1.3% За оплаченный заказ из категории Планшеты (без Apple)
1.15% За оплаченный заказ из категории Смартфоны (без Apple)
0.65% За оплаченный заказ из категории Apple
0.65% За оплаченный заказ из остальных категорий
Важно! По техническим причинам, заказы временно не фиксируются в личном кабинете. Не волнуйся, как только ошибка будет исправлена, заказы появятся автоматически.

Максимальное число покупок с кэшбэком в магазине MTC — 3 покупки в месяц.
В случае превышения лимита кэшбэк по следующим заказам будет отклонен.

Для успешного отображения кэшбэка оформляйте заказ в рамках одной браузерной сессии.
Сумма заказа и соответственно кэшбэка может отобразится неверно и будет скорректирована при подтверждении кэшбэка.

 

Важно! Кэшбэк не начисляется:

- за покупку тарифов, симкарт и пополнения счета;

- за заказы B2B (оформленные на юр.лицо);

- за заказы, от 3-х и более, оформленные в течение календарного месяца с одного номера телефона.

 

Заказы при пересечении с программой лояльности Тинькофф будут оплачиваться по ставке 0.5% вне зависимости от категории товаров.

Recenzje na temat MTC (71)

Recenzje z pytaniami również nie są publikowane. Aby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, utwórz prośbę do naszego działu obsługi klienta.

Chcielibyśmy, aby Twoja opinia była przydatna dla Ciebie i innych odwiedzających.
Dlatego nie publikujemy recenzji zawierających:
• reklama lub obsceniczny język;
• bezużyteczne powielone informacje;
• tylko liczba gwiazdek lub kilka słów.
22.06.2018

Dodatek do mojego postu powyżej. Obsługa Letishops działa na korzyść klienta, dobrze, problem został rozwiązany, jak rozumiem, wymieniliśmy pamięć podręczną od siebie jako bonus. Dlaczego nie działa automatycznie, a przejście z tego zasobu nawet nie zostało odnotowane, nie jest jeszcze jasne. Cóż, przynajmniej kwoty były małe. Łącznie 1 gwiazdka MTS za to, że w normalny sposób nie jest jasne, jak zdobyć pamięć podręczną, 5 gwiazdek za system letishops za pracę wsparcia, średnio otrzymuje się trzy, ponieważ pieniądze są otrzymywane na podstawie wyników. :-) Ale z pewnością chciałbym otrzymywać je automatycznie, bez negocjacji ze wsparciem, zwłaszcza jeśli w przyszłości będzie ich więcej.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.06.2018

Witam

Dzięki za opinie. Cieszę się, że ci pomogę :)

Być może przyczyną utraty zwrotu gotówki było użycie kodów promocyjnych do uzyskania rabatu. Na pewno wyjaśnimy informacje o działaniu kodów promocyjnych, które zastosowałeś u naszych partnerów.

Jak tylko otrzymamy odpowiedź, napiszemy w otwartym obiegu.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Zawsze chętny do pomocy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.06.2018

Cashback nie został zaksięgowany ani nawet wyświetlony. Od 19 czerwca 2018 r. Skontaktowałem się z zespołem pomocy technicznej, ale z wyjątkiem „dziękuję za napisanie do nas”, nie odpowiedzieli na nic rozsądnego.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.06.2018

Andrey, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Z pewnością postaramy się pomóc w tej sytuacji. Aby rozwiązać problem, wyślij zrzut ekranu zamówienia z konta osobistego sklepu w żądanym formacie. Dzięki temu dokumentowi zwrócimy się do partnerów, aby znaleźć przyczynę trudności.

Oczekiwanie na odpowiedź. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.06.2018

Nie działa Zamówiłem kilka razy zarówno w rosyjskich, jak i zagranicznych sklepach. Potem dwa razy według zasad, które poszedłem stąd do sklepu, pamięć podręczna nawet się nie pojawiła. Ten sklep nie działa.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.06.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Jest dla nas bardzo ważne, aby zrozumieć sytuację i pomóc. Aby rozwiązać problem, utworzyliśmy odwołanie do działu obsługi klienta w Twoim imieniu.

Aby znaleźć odwołanie, kliknij link: https://help.letyshops.ru/hc/ru/requests . Z góry dziękuję za odpowiedź.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.02.2018

23.12.17, w salonie MTS przy ul. Kamensk-Uralsky Suworow 24 Kupiłem telefon za gotówkę (nie za pośrednictwem usługi LetyShops). Sergey Belinsky, specjalista, obiecał zwrot gotówki w wysokości 1600, w tym celu konieczne było zakupienie karty SIM płacącej za to 350 rubli oraz karty MTS (dostałem to w prezencie), cała ta procedura trwała całą godzinę. Następnego dnia zacząłem analizować dokumenty zakupu i stwierdziłem, że telefon nie otrzymał rachunku. Nawiasem mówiąc, wróciliśmy do biura, sami z pl. Gorky i mamy 2 małe dzieci, najmłodsze ma zaledwie 3 miesiące, a pozostawienie dzieci z kimś jest dość problematyczne. Po przybyciu do biura konsultant Siergiej wydrukował nam przez telefon pokwitowanie sprzedaży i powiedział, że należy poczekać. Ale nie za 5 dni ani za miesiąc zwrot pieniędzy nie nastąpił. 01/21/18 ponownie poszedłem dowiedzieć się, gdzie mój obiecany zwrot pieniędzy ten sam konsultant spojrzał w swoim programie i powiedział, że w tym dniu mój telefon nie został sprzedany (przynieś wszystkie dokumenty z pudełkiem), poszedłem do domu po pudełko i paragon. Przyjrzeliśmy się programowi i mimo to znaleźliśmy wyprzedaż i stwierdziliśmy, że musimy napisać skargę, ponieważ pracownik zapomniał zastosować akcję. Szef biura złożył skargę i powiedział, że należy poczekać na zwrot gotówki w ciągu 7 dni roboczych. Minęły 2 tygodnie i nie zapisali się, przybyli 02/05/18 o godzinie 12 i są zamknięci na koncie i nie mogą mi pomóc, powiedzieli mi, że mam 2 małe dzieci i nie mogę tam iść (dosłownie) „Teraz chodź, chodź ponownie po 2 ”. Dzisiaj ponownie przybyliśmy do biura, spojrzeliśmy na odpowiedź na skargę i stwierdzili, że mi odmówili, ponieważ to są moje problemy, które mi tam obiecali (ale nie było możliwości, aby do mnie zadzwonić i powiedzieć rozwiązanie przez telefon). W rezultacie spędziłem tyle czasu pustego, zapłaciłem 350 za kartę SIM, bo okazało się, że wciąż muszę zostać w banku MTS 199 rubli za kartę (którą rzekomo mi dali), a stosunek do klientów był okropny !!! Nie radzę nikomu kontaktować się z tym salonem, zwłaszcza tym specjalistą.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.09.2017
Kupiłem iPhony dla moich kolegów za pośrednictwem MTS, wszyscy odrzucili pamięć podręczną, zaczęli się dowiedzieć, poprosili o przedstawienie czeków, nie zamierzam biegać i prosić znajomych o czek zawstydzony, powódź powiedziała, że zamówiłeś MTS za pośrednictwem osobistego konta, ale cała sprawa polegała na tym, że przeszedłem Letishops konta osobistego wybrał płacę. Aby złożyć zamówienie, rejestracja na koncie osobistym MTS nie jest konieczna i uzyskuje się błędne koło. Nie jestem zadowolony z takiej usługi.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.09.2017

Dzień dobry

Bardzo nam przykro, że zwrot gotówki za zamówienia spadł, ale nie martw się, postaramy się zrozumieć tę sytuację i pomóc.

Potwierdzenie i odrzucenie zwrotu pieniędzy następuje automatycznie na podstawie danych, które sklep nam przekazuje. Zwrot gotówki za zamówienie może się różnić, jeśli po jego realizacji dokonano zmian w zamówieniu, a mianowicie: zakupiono część zamówienia, zmieniono pozycje towarów w zamówieniu, sposób dostawy zamówienia i inne zmiany.

Ponadto zamówienie musi zostać złożone w ramach jednej sesji przeglądarki i musi być zgodne z zasadami dokonywania zakupów z gotówką .

Czasami sklepy niestety przekazują nieprawidłowe informacje o stanie zamówień i następuje błędne odrzucenie zwrotu gotówki.

Aby skontaktować się ze sklepem i znaleźć przyczynę odrzucenia zamówienia, potrzebujemy potwierdzenia płatności, niekoniecznie czeku, może to być zrzut ekranu listu, który przyszedł na twoją pocztę o złożeniu zamówienia. Dołącz te zrzuty ekranu w obiegu, menedżerowie opieki spróbują ci pomóc.

Będziemy czekać na opinie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.07.2017
Witam Konieczne jest dodanie do opisu, że tylko dla mieszkańców MSC jest przywracana pamięć podręczna, aby zmniejszyć liczbę niezadowolonych klientów.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.07.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Jesteśmy wdzięczni za opinie i podzielenie się nimi z nami - jest to dla nas bardzo ważne.

Zgodnie z naszymi informacjami zamówienia ze sklepu internetowego MTS są z powodzeniem rejestrowane w naszym systemie, a zwrot środków jest im przyznawany, niezależnie od regionu, z którego zostały złożone zamówienia. Zwrot gotówki jest naliczany dla wszystkich mieszkańców Federacji Rosyjskiej.

Jeśli z jakiegoś powodu zwrot nie został naprawiony, zostaw prośbę z konta osobistego, w sekcji „Pomoc”, menedżerowie usług spróbują znaleźć przyczynę utraty zwrotu i ci pomogą.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego letniego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.06.2017
Kupiłem Powerbank na mój telefon - zwrot gotówki przez bardzo długi czas, chociaż oczywiste jest, że niektóre rzeczy nie mogą być zwrócone przez prawo, więc po co czekać, okazuje się !!!!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.06.2017
Fajna usługa, zamówiłem płatność, 10-15 minut i jest na koncie, natychmiast, dziękuję)))
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.06.2017
Najpierw wypróbowałem usługę cashback, kupując iPhone'a. Po 3 tygodniach naliczono zwrot gotówki, dziś umieścili go na karcie. Okazało się, że działa)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.06.2017
Znaleziono moje zamówienie w MTS. Cashback naliczony w całości. Dzięki wsparciu Letyshops!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.05.2017
Kupiłem tablet Apple Ipad Pro za pośrednictwem sklepów letnich od MTS, w przeglądarce nie ma żadnych blokerów reklam - nie liczyli zwrotu pieniędzy, znaleźli przyczynę przez około miesiąc.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.05.2017

Dzień dobry, Vadim!

Dziękujemy za opinię. Niestety z jakiegoś powodu sklep nie podał nam informacji o twoim zamówieniu. Napisaliśmy prośbę do odpowiedniego kierownika sklepu internetowego MTS i postaramy się znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki. Jak tylko otrzymamy odpowiedź, skontaktujemy się z Tobą natychmiast.

Wierzymy, że jesteśmy również zainteresowani, aby każde Twoje zamówienie zostało pomyślnie zarejestrowane w naszym systemie, ponieważ otrzymujemy nagrody ze sklepów tylko za takie zamówienia.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.04.2017
1) dostępność towarów w bazie danych jest najwyraźniej sprawdzana rano, ponieważ o 09:00 mają wymienione towary, ale o 10:45 już nie. 2) jeśli zmienią skład zamówienia, mogą zmienić numer zamówienia, a następnie zwrot pieniędzy nie nastąpi 3) jeśli chcesz zamówić przez Lety, radzę najpierw sprawdzić dostępność towarów, dzwoniąc na infolinię w magazynie lub w jakimś sklepie, ponieważ nie mogą wysłać ci zamówienia z różnych lokalizacji. Aby nie zamawiać ponownie kilka razy, natychmiast sprawdź. Jest to ważne, ale dla reszty: Plusy: doskonała obsługa wsparcia operacyjnego, szybka dostawa, jakość produktu. Wady: Niewystarczająco wyczerpujący opis niektórych produktów na stronie. Hemoroidy (patrz 1,2,3). Starzejący się kurier (ale może to być wypadek, a nie reguła).
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w MTC z cashbackiem do 3.25%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.