do 3.25 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na MTC z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashback
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 90 dni
Informacje i warunki
3.25% За оплаченный заказ из категории Аксессуары (без Apple)
1.65% За оплаченный заказ из категории Фитнес-браслеты, Умные часы (без Apple)
1.3% За оплаченный заказ из категории Планшеты (без Apple)
1.15% За оплаченный заказ из категории Смартфоны (без Apple)
0.65% За оплаченный заказ из категории Apple
0.65% За оплаченный заказ из остальных категорий
Важно! По техническим причинам, заказы временно не фиксируются в личном кабинете. Не волнуйся, как только ошибка будет исправлена, заказы появятся автоматически.

Максимальное число покупок с кэшбэком в магазине MTC — 3 покупки в месяц.
В случае превышения лимита кэшбэк по следующим заказам будет отклонен.

Для успешного отображения кэшбэка оформляйте заказ в рамках одной браузерной сессии.
Сумма заказа и соответственно кэшбэка может отобразится неверно и будет скорректирована при подтверждении кэшбэка.

 

Важно! Кэшбэк не начисляется:

- за покупку тарифов, симкарт и пополнения счета;

- за заказы B2B (оформленные на юр.лицо);

- за заказы, от 3-х и более, оформленные в течение календарного месяца с одного номера телефона.

 

Заказы при пересечении с программой лояльности Тинькофф будут оплачиваться по ставке 0.5% вне зависимости от категории товаров.

Recenzje na temat MTC (71)

Recenzje z pytaniami również nie są publikowane. Aby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, utwórz prośbę do naszego działu obsługi klienta.

Chcielibyśmy, aby Twoja opinia była przydatna dla Ciebie i innych odwiedzających.
Dlatego nie publikujemy recenzji zawierających:
• reklama lub obsceniczny język;
• bezużyteczne powielone informacje;
• tylko liczba gwiazdek lub kilka słów.
01.12.2018
Zamówiłem iPhone'a do promocji w MTS. Po przeczytaniu recenzji martwiłem się, czy zostaną naliczone, a ostatecznie naliczone.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.12.2018
wszystko jest normalne wszystko działa
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.11.2018
zamówił smartfon z dostawą, kurier odmówił pokazania zawartości paczki przed dokonaniem płatności ... majaczenie ...
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.11.2018

9 listopada zamówiłem telefon w Mt. Kilka godzin później zabrał go. W historii transakcji nie ma zamówienia. Najwyraźniej nie widać zwrotu gotówki

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.12.2018

Cześć Elena!

Dziękuję za komentarz.

Nie martw się, pomożemy zrozumieć sytuację. Utworzono już odwołanie do działu obsługi klienta w Twoim imieniu. Możesz odpowiedzieć w sekcji pomocy na koncie osobistym - Moje odwołania.

Czekamy na odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.10.2018

Zamówiłem 4 iPhony X do promocji od MTS. Po przeczytaniu recenzji martwiłem się, czy zostaną naliczone, a ostatecznie naliczone. Dziękuję

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.09.2018

W sierpniu 2018 r. Dokonałem zakupów w MTS za łączną kwotę ponad 1100000 rubli. W sumie dokonano 25 zakupów drogich smartfonów. Co ja rozumiem Średni czas oczekiwania na zwrot pieniędzy wynoszący 30 dni jest naprawdę średni. Wszystkie potwierdzenia z MTS przychodzą określonego dnia. Zakupy od 1,08 i od 13,08 zostały zaksięgowane tego samego dnia. Względnie 1,08, minęło około 40 dni. Najbardziej interesujące jest to. Połowa cashbacku została odrzucona. Chociaż wszystkie zakupy były dokonywane za pomocą tej samej karty w tych samych sklepach (co do zasady, jeśli spojrzeć na dni, w których robiłem zakupy). - Kupiłem zamówienia. - Wszystkie były wyświetlane w moich zakupach w Letishops. - Pracownik sklepu internetowego MTS potwierdził, że kupiłem wszystko na ich podstawie. - Według strony internetowej MTS zamówienia zostały zakupione. Ale zostały odrzucone. Nie jest jasne, dlaczego.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.09.2018

Dzień dobry, Siergiej!

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupów w MTS.

W opisie sklepu na naszej stronie internetowej jest naprawdę wskazany średni czas na przyznanie zwrotu gotówki. Dlatego zwrot gotówki może zostać zapisany zarówno wcześniej, jak i później. Na podstawie licznych analiz i testów możemy zauważyć, że maksymalny termin to średni termin * 1,5.

W kwestii odrzucenia zwrotu gotówki już otworzyłeś odwołanie do działu obsługi klienta. Zwrócimy się do partnerów i spróbujemy znaleźć przyczynę tej sytuacji. Po otrzymaniu odpowiedzi poinformujemy Cię.

W razie pytań dotyczących usługi prosimy o kontakt.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.08.2018

JAK OCZEKIWAŁO ... tutaj miałem 99% pewności, że w tym sklepie będzie huśtawka))))))) Złożyłem zamówienie zgodnie ze standardową procedurą .... Poszedłem, wziąłem je i zapłaciłem ... naliczony zwrot gotówki nie stało się ....

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.08.2018

Dzień dobry, Denis!

Dziękuję za komentarz.

Istnieje kilka czynników, które wpływają na naliczanie gotówki. Najczęściej przyczyną braku wyświetlenia zwrotu gotówki jest nieprzestrzeganie zasad i funkcji sklepu. Czasami przyczyną utraty jest urządzenie, z którego wydawane są zamówienia. Ponieważ programy innych firm, niektóre funkcje antywirusowe, a nawet wirusy, mogą wpływać na ustalanie zwrotu gotówki. Możemy tylko ostrzec naszych użytkowników przed nimi i udzielać porad. Właśnie to zrobiliśmy w zasadach zakupu cashback.

Z naszej strony zawsze staramy się znaleźć przyczyny utraty nagrody, aby w przyszłości wszystkie cashbacki były automatycznie rejestrowane. Dlatego wyjaśniamy informacje o procesie zakupów, a także wysyłamy zapytania do partnerów, aby spróbować znaleźć przyczynę braku płatności i wyjaśnić możliwość odzyskania zwrotu gotówki.

Widzimy, że już utworzyłeś odwołanie do usługi opieki, aby rozwiązać ten problem. Kierownik przejął twoje odwołanie i odpowie na nie w ciągu jednego dnia.

W przypadku trudności lub pytań - prosimy o kontakt. Z przyjemnością pomożemy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.08.2018

Właśnie złożyłem zamówienie na stronie. Przejścia są wyświetlane, ale zwrot pieniędzy za zakup nie jest uznawany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.09.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię.

Z reguły zwrot gotówki za zakup jest ustalany w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. Niestety informacje o zamówieniu nie zostały przesłane do naszego systemu. Aby rozwiązać problem, stworzyliśmy odwołanie do usługi opieki. Z przyjemnością otrzymamy Twoją odpowiedź w zakładce „Pomoc” - „Moje odwołania”. Ważne jest, abyśmy znaleźli przyczynę braku zwrotu gotówki, aby zapobiec takim przypadkom w przyszłości.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.08.2018

Zarejestrowałem się u nich, zapłaciłem za Internet i telewizję na telefon --- wszyscy oni pochodzą od nich szczerze wierzcie mi 200%

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.07.2018

Ta sama sytuacja Dokonałem zakupu 24.07.2018 Cashback nie został zaksięgowany i nie pojawił się.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.08.2018

Dzień dobry, Oleg!

Dziękuję za komentarz.

Aby rozwiązać ten problem i znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki, stworzyliśmy odwołanie do usługi opieki. Z Twoją pomocą będziemy w stanie zrozumieć wszystko szczegółowo. Czekamy na twoją odpowiedź w zakładce „Pomoc” - „Moje odwołania”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.07.2018

Zrobiłem zakup 13.07,2018 cashback nie naliczony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.07.2018

Witaj, Eugene!

Dziękujemy za zgłoszenie braku naliczania.

Utrata zwrotu gotówki może mieć wpływ na kilka czynników, w tym: działanie rozszerzeń stron trzecich w przeglądarce, odwiedzanie innych źródeł podczas zakupu, korzystanie z rabatów osób trzecich, kody promocyjne lub naruszenie warunków sklepu.

Aby pomóc Ci zrozumieć ten problem, utworzyliśmy do usługi opiekuńczej wniosek nr 1383684. Z przyjemnością otrzymamy informacje o zamówieniu w zakładce „Pomoc” - „Moje wiadomości”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.06.2018

Przy zakupie za 41800 rubli. Policzyłem pamięć podręczną 230,05 rubla. Pozwól mi się udławić, a nie będę wydedukować.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.06.2018

Cześć, Alexander!

Dziękuję za twoją opinię. Rozumiemy, że być może zwrot nie został naliczony według stopy procentowej, na którą liczyłeś.

Faktem jest, że istnieją sklepy, które zapewniają nagrody za zamówienia według stałej stopy zwrotu gotówki, i są takie, które zapewniają zwrot gotówki według stóp procentowych, które zależą od kategorii towarów.

Zawsze publikujemy podział ofert według kategorii na stronie sklepu w naszej witrynie, aby nasi użytkownicy nie zostali wprowadzeni w błąd. Stopa zwrotu gotówki w tym sklepie zależy od kategorii towarów i może wynosić od 0,5 do 2,5%.

Ponadto skontaktowaliśmy się z Tobą za pośrednictwem Twojego konta osobistego, w sekcji „Pomoc”, aby sprawdzić trafność naliczenia.

Czekamy na informacje od Ciebie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w MTC z cashbackiem do 3.25%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.