do 5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na МегаФон z cashbackiem w Polsce

Informacje i warunki
150 rub
Подключения
5 %
Аксессуары
1.5 %
Планшеты
1.5 %
Смартфоны остальных брендов
1 %
Смартфоны iPhone
1 %
Телефоны, Роутеры и модемы, Цифровые продукты (антивирусы, ПО, платные подписки)
1 %
Остальные товары, умные устройства, умные часы
0.5 %
Телевизоры (кэшбэк будет пересчитываться при подтверждении (сверке) заказов)
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 80 dni

Кэшбэк не начисляется за:
- заказы от 4-х и более, оформленных в течение календарного месяца;

- заказы из категории "онлайн кассы";

- предзаказы;

- полисы (страховые и пр.), продление гарантий, пополнение счёта мобильного телефона и т.п.;

- заказы, оформленные юридическими лицами и ИП, а также оптовые заказы и заказы с эксклюзивным ценовым предложением;
- заказы сотрудников, нарушающие внутренние правила магазина. 

 

Обратите внимание:

- кэшбэк за заказы с промокодом или купоном на скидку начисляется по ставке 0.5%;

- сумма кэшбэка может изменяться в ходе обработки и будет правильно отображаться после подтверждения заказа;

- оплата всех заказов, независимо от региона, будет производиться в случае, если до момента сверки заказов не был произведен возврат или заказы не были выкуплены в полном объеме;

- чтобы кэшбэк начислился, нужно оформлять заказ на сайте shop.megafon.ru. Заказы с сайта megafon.ru учитываться не будут.

Recenzje na temat МегаФон (86)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
07.10.2020

Korzystałem z tej aplikacji ponad rok, wszystko było w porządku. Ostatnio problem zniknął, nie zwracają pieniędzy po zakupie, nawet nie pojawia się status, że zakup jest weryfikowany. Napisał w tych wsparcia powiedział czekać 8 (osiem) tygodni. Czekać dłużej niż dwa miesiące? Nie, dziękuję. Inne zamówienia również się nie pojawiają. Przejście do innej aplikacji, powodzenia

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.10.2020

Denis, dzień dobry!

Nie podejmuj pochopnych decyzji :)
Nie otrzymaliśmy danych i prowizji za Twoje zamówienie. Ważne jest, aby zrozumieć przyczynę, a także zwrócić prowizję, dlatego skontaktowaliśmy się ze sklepem.
Ponieważ współpracujemy za pośrednictwem partnerów, rozpatrzenie wniosku wymaga czasu. Poczekajmy tylko na odpowiedź.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
03.07.2020

kupił smartfony, 4 razy odrzucony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.07.2020

Dobry dzień!

Tatyano, widzimy, że zakupów dokonano w 2017 i 2018 roku. Mogło to nastąpić przez pomyłkę lub z powodu naruszenia warunków sklepu. Ponieważ zamówienia zostały złożone dawno temu, nie będziemy mogli skontaktować się z naszymi partnerami w celu wyjaśnienia przyczyn i rozwiązania problemu.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
29.06.2020

przychodzi/jest naładowany idealnie (szybko, kompleksowo :) bardzo dziękuję :)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.06.2020

Cześć!

Dziękujemy za twoją opinię. Bardzo się cieszymy, że jesteś z nami :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
22.05.2020
Otrzymany zwrot pieniędzy za smartfon
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.05.2020

Zamówieniem 3575047-120002 faktycznie kupiłem wszystko, jest paragon, jest SMS o zrealizowanym zamówieniu, ale zwrot gotówki jest odrzucany, obsługa widzi wszystko, a status na koncie osobistym odmawia zmiany na „ zakończony". Sklep pozbawiony skrupułów, który nie spełnia warunków. Z recenzji widzę, że nie jestem jedyny.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.05.2020

Witaj Aleksandrze!

Na pewno to rozwiążemy. Skontaktowaliśmy się już z partnerami w sprawie czeku, który podałeś w bilecie. Wspólnie czekamy na odpowiedź :)

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
16.03.2020
Świetny sklep, bardzo dobra obsługa. Polecić)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.01.2020
Świetny sklep, bardzo dobra obsługa, bezpłatna dostawa do domu. Polecić)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.01.2020

Żaden z cashbacków za grudzień nie został zaksięgowany :( Towar został kupiony i nigdy nie został zwrócony. Obsługa milczy. Szkoda, bo wcześniej wszystko działało dobrze.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.01.2020

Dzień dobry, Andrzeju!

Sprawdziłem informacje o Twoim koncie. Widzimy, że zwrot gotówki za zamówienia został odrzucony podczas uzgadniania danych. Stworzyliśmy apel o dokładniejsze zrozumienie problemu.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
17.12.2019

Ludzie, bądźcie ostrożni! Za zakup online możesz zapłacić tylko wtedy, gdy zamawiasz z płatną dostawą do domu! W przeciwnym razie płatność tylko na miejscu (w sklepie). A zwrot gotówki nie jest za to naliczany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.12.2019

Dobry dzień!

Sposób płatności nie wpływa na ustalenie i zaksięgowanie wynagrodzenia. Najważniejsze to składać zamówienia zgodnie z regulaminem zakupów z cashbackiem . Nie zapomnij również o warunkach publikowanych na stronie sklepu MegaFon.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
04.12.2019

Złożyłem zamówienie z cashbackiem na stronie Megafon i teraz widzę, że nie mam żadnych zamówień. I nadal nie jest jasne, jak wybrać płatność na stronie Megafon.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.12.2019

Dobry dzień!

Niestety dochodzi do utraty cashbacku. Chcemy pomóc uporządkować sytuację. Prosimy o odpowiedź na odwołanie nr 1894186, które zostało utworzone za pośrednictwem konta w sekcji „Pomoc”.

Aby zapłacić za zamówienie, skontaktuj się z obsługą sklepu. Numer infolinii to 8 (800) 550 5858.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
29.11.2019

Nie możesz złożyć więcej niż trzech zamówień miesięcznie - w przeciwnym razie WSZYSTKIE bieżące zamówienia zostaną przeliczone po stawce 0,5% ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.11.2019

Dobry dzień!

Andrey, jeśli użytkownik złoży więcej niż trzy zamówienia miesięcznie, zwrot gotówki zostanie potwierdzony w wysokości 0,5%. Informacje dostępne są na stronie sklepu .

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
10.10.2019

Szkoda, że usługa ostatnio się pogorszyła. Miałem trzy zamówienia w miesiącu i wszystkie zostały odrzucone, napisałem na poparcie i dostarczyłem czeki, dali 600 rubli premii zamiast 1200, a przez dwa miesiące los pozostałych 600 rubli został przesądzony. Tak, a skrzynki zaczęły być potwierdzane w maksymalnym czasie, zanim było szybciej, najwyżej półtora miesiąca, ale teraz trzeba czekać ponad dwa miesiące.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.10.2019

Dobry dzień!

Nie otrzymaliśmy informacji o Twoich zamówieniach. Ważne jest, aby zrozumieć przyczynę nienaliczania cashbacku, dlatego wysłaliśmy prośbę do partnerów. Komunikacja nie odbywa się bezpośrednio, dlatego rozwiązanie problemu jest opóźnione. Jak tylko pojawią się wiadomości, kierownik poinformuje w odwołaniu.

Proces zmiany statusów zamówień przebiega automatycznie. Gdy tylko partnerzy przekażą informacje, statusy się zmienią.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w МегаФон z cashbackiem do 5 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się

Aplikacje mobilne Letyshops

Zakupy w internecie z cashbackiem za pomoc smartfona

4.6
4.0
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.