Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
0.57 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na МаксидоМ ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Informacje i warunki

Уважаемые пользователи, обращаем ваше внимание, что кэшбэк по заказам с магазина МаксидоМ может появиться в вашем кабинете в течение 5 дней после оформления.

Кэшбэк не начисляется за заказы, сделанные в мобильном приложении МаксидоМ (Android или iOS).

Recenzje na temat МаксидоМ (27)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
26.06.2019

Złożyłem zamówienie 19/19/19 w sklepie internetowym. Następnego dnia zapłaciłem i otrzymałem zamówienie. I cashback nie pojawił się na twoim koncie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.07.2019

Marina, cześć!

Wymyślmy to razem :)
Utworzono już odwołanie # 1672495 za pośrednictwem konta, sekcja „Pomoc”.
Czekamy na odpowiedź, która pomoże Ci jak najszybciej.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.06.2019

Zrobiłem dwa duże zamówienia z różnicą tygodnia, przy pierwszym zamówieniu zwrot pieniędzy został potwierdzony w tydzień, drugi - ponad miesiąc później, a następnie po skontaktowaniu się z obsługą klienta Letishops.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.06.2019

Dzień dobry

Chętnie pomogliśmy, Galina :)
Rozumiemy, że chcesz jak najszybciej otrzymać kredyt zwrotny.
Średni czas potwierdzenia zamówienia w MaxidoMo wynosi 30 dni. Rejestracja może nastąpić zarówno wcześniej, jak i później niż te daty.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
28.04.2019
Dokonałem zakupu. Podczas płatności jedyną opcją płatności była gotówka lub karta kredytowa po otrzymaniu. Szkoda, bo są towary, których potrzebuję.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

W przypadku tego sklepu nie pobrano zwrotu gotówki za tysiące od 40 rubli. W statystykach występują przejścia. W przypadku tego sklepu odpowiedź zazwyczaj pochodzi od letishopa, że sklep udzielił zwrotu gotówki w innym miejscu. Chociaż zawsze uruchamiam sklep lettish w trybie incognito i idę z niego do sklepu, nie ma też żadnych innych zakładek ani wtyczek.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.03.2019

Cashback zawsze przychodzi, czas oczekiwania jest krótki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.11.2018
Dla mnie Maksidom był bardzo wygodny. Przeprowadzam naprawy i ciągle coś jest potrzebne, potem duże, a potem małe rzeczy. To była świetna promocja z magicznymi czwartkami. W strefie wydawania faceci zawsze pomagają zanurzyć się, jeśli coś jest ciężkie. Możliwe jest sprawdzenie towaru, odrzucenie części zamówienia. Tak, zwrot gotówki pojawia się po 1-2 dniach, a niewielka jest zasilana przez długi czas. Ale z drugiej strony nigdy nie robił błędów dla już 20 moich zakupów, jest stabilny i dokładny, nawet jeśli szybko złożę zamówienie z mojego telefonu i mobilnego Internetu. Biorąc pod uwagę wszystkie promocje i rabaty na karcie, myślę, że to, co jeszcze dają zwrot gotówki, jest doskonałe)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.10.2018
Cashback to za mało ... Ale ile tego nie robi, zawsze będzie niewiele. Tutaj niżej podpisani towarzysze są w błędzie. Na próżno wpadniesz na Letyshop. Lub Maxidom. Jeśli złożyłeś zamówienie, a następnie coś w nim zmieniłeś, zmieni się numer wiążący zamówienie do zwrotu gotówki. Nie mów, że nie płaci z maxid. W przeciwieństwie do Pietrowicza i Julmarta coś, ale Maxidom zawsze mi coś rzucał. Nawet gówno, żarówki na lampach, na profilowanym płocie, zamówiłem tylko 9k, odrzuciły zwrot gotówki.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.08.2018

Maxidom nie jest twoim partnerem - odmawiaj, nie zawstydzaj swoich klientów. Pytanie nie dotyczy blokerów reklam (a propos ich nie ma); chodzi o to, że nie chcemy współpracować. wszystkie recenzje są złe. Śledź ilość - pozostań bez jakości i pozostań z MAXIdom ... sam zdecyduj o swoim projekcie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.08.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za informację zwrotną.

Od dłuższego czasu współpracujemy ze sklepem MaxidoMo. Ugruntował się tylko po stronie pozytywnej. Zamówienia są rejestrowane w systemie w ciągu 5 dni od daty rejestracji. W przypadku utraty wynagrodzenia kontaktujemy się z partnerami i znajdujemy przyczynę braku zwrotu gotówki.

Aby pomóc Ci zrozumieć tę sytuację, stworzyliśmy połączenie z usługą opieki. Z przyjemnością otrzymamy informacje o zamówieniu w zakładce „Pomoc” - „Moje reklamacje”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.07.2018

Wczoraj złożyłem zamówienie. Dzisiaj go otrzymałem, nastąpiło przejście w statystykach, ale nigdzie nie było wyświetlane, okazuje się, że jest to oszustwo.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.07.2018

Cześć Wasilij!

Dziękujemy za napisanie o sytuacji.

Z przyjemnością Ci pomożemy. Utworzono już w Twoim imieniu odwołanie do działu obsługi klienta. Możesz znaleźć odpowiedź i odpowiedzieć na nią na swoim koncie, sekcja „Pomoc”, zakładka „Moje odwołania”.

Z góry dziękuję za opinię. Czekamy na informacje.

Troszczę się o ciebie
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.06.2018

13.06.2018 kliknął link do strony sklepu Maxidom, dodał towar do koszyka i złożył zamówienie. W statystykach nastąpiło przejście do strony, ale samo zamówienie nie zostało wyświetlone, chociaż już otrzymałem i zapłaciłem za zamówienie. Oszukiwanie!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.06.2018

Witam

Dziękuję za komentarz. Bardzo ważne jest, abyśmy zrozumieli powody, dla których zwrot gotówki za Twoje zamówienie nie został naprawiony, aby zapobiec ponownemu wystąpieniu takich sytuacji w przyszłości. Niestety bez Twojej pomocy nie możemy sobie poradzić. W Twoim imieniu utworzono odwołanie nr 1367677 do służby opiekuńczej. Możesz odpowiedzieć na odwołanie w sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.06.2018

Środki nie zostały zaksięgowane, chociaż minęło więcej niż jeden dzień po otrzymaniu i opłaceniu zamówienia.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.06.2018

Dzień dobry, Anastasio!

Dziękujemy za napisanie do nas. Z przyjemnością informujemy o procesie naprawy i potwierdzenia zwrotu pieniędzy. Dokonując zakupów zgodnie ze wszystkimi zaleceniami i warunkami sklepów, zazwyczaj zwrot gotówki jest z powodzeniem wyświetlany w ciągu dnia, w przypadku niektórych sklepów naprawa odbywa się w ciągu kilku dni. Zamówienia ze sklepu MaxidoMo są przekazywane do naszego systemu na 5 dni (informacje te są publikowane na stronie sklepu).

Jeśli potrzebujesz pomocy, koniecznie poinformuj nasz serwis.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.06.2018

Dwa zamówienia oczekują od 28 kwietnia na poparcie pisania, ale nie odpowiadają mi (

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.06.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za napisanie do naszego serwisu opieki. Nie martw się, proszę, nie ma odwołania bez uwagi. Do końca dnia kierownik odpowie na odwołanie i spróbuje rozwiązać problem na twoją korzyść.

Mamy nadzieję na zrozumienie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w МаксидоМ z cashbackiem do 0.57%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się