do 4.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Groupon PL z cashbackiem w Polsce

Informacje i warunki
4.5 %
Local
3 %
Travel
1 %
Goods
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 80 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 150 dni
Uwaga! Cashback nie jest naliczany za oferty specialne!

Recenzje na temat Groupon PL (3)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
22.06.2021

Na 3 zamówienia na Grouponie żadne nie pojawiło się w oczekujących automatycznie. Zawsze musiałam składać wniosek. Na razie mam zweryfikowany cashback za jedno zamówienie, musiałam czekać na niego 3-4 miesiące. Nie tak powinno to działać, jeśli używa się tego poprawnie.

22.06.2021

Dzień dobry!

Na jedno zamówienie otrzymaliśmy odpowiedź od partnerów, że prowizja została naliczona innemu źródłu. Może się tak zdarzyć, jeśli coś w procesie składania zamówienia wpłynęło na informacje z naszego serwisu: zewnętrzna aplikacja, dodanie kuponu/kodu promocyjnego, przejście do innej zakładki itp. Nie otrzymaliśmy więc nic za zamówienie, ale aby Panią wspierać, dodaliśmy bonus z funduszy LetyShops.
Czekamy na informacje o pozostałych zamówieniach. Mamy nadzieję, że otrzymane we wniosku zalecenia pomogą uniknąć utraty cashbacuk w przyszłości.

Zespół LetyShops

07.01.2021

W kilka minut po zakupie od razu pojawia się zwrot jako oczekujący, na zatwierdzenie też nie trzeba czekać aż tak długo, najważniejsze, że sprawnie działa.

10.01.2021

Dzień dobry!

Widzimy, że stworzyła Pani wniosek o zwrot gotówki. Został on już przekazany partnerom do rozpatrzenia. Można śledzić jego status na swoim koncie w wierszu zamówienia. Jak tylko otrzymamy niezbędne informacje, damy Pani znać.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

02.05.2020

Groupon nie przyznał mi cashbacku pomimo prawidłowego zastosowania aplikacji LetyShops - Support próbował się z Grouponem kontaktować, by wyjaśnić sprawę - Groupon nigdy nie odpisał. Cashabacku nadal nie przyznał. Nie polecam.

04.05.2020

Dzień dobry!

Na utratę cashbacku może mieć wpływ kilka czynników, takich jak działania innych wtyczek w przeglądarce, naruszenie warunków sklepu, przejście na inne strony/wkładki podczas procesu zamawiania. Tak, niestety, partnerzy nie potwierdzili dokonania zakupu za pośrednictwem naszego serwisu. Na saldo została zaksięgowana premia od firmy.

Pozdrawiam,
Zespół LetyShops

Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Groupon PL z cashbackiem do 4.5 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.