Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
2.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na FastTech ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

O reembolso não é creditado por nenhum pedido feito pelo aplicativo FastTech!

 

Atenção! O valor do reembolso é creditado na moeda que você escolheu ao se registrar no LetyShops. E é convertido à taxa do Banco Nacional do seu país.

Recenzje na temat FastTech (54)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
30.10.2019
Świetny sklep % mały, ale cały czas.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.09.2019

D * mo gotowe! Nie płaci nawet za pośrednictwem Pay pel.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.10.2019

Dzień dobry

Zgodnie z informacjami zamieszczonymi na stronie sklepu, zamówienie można zapłacić za pośrednictwem PayPal.
Jeśli masz trudności z płaceniem, skontaktuj się z pomocą techniczną FastTech.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.05.2019

z zadeklarowanymi 4 tygodniami czekamy 6 tygodni na odpowiedź od „partnerów”. obstawianie, gdy w końcu fasttech odpowiada letishops. wang pół roku. Czy tak naprawdę nie ma z nimi innych kanałów komunikacji, czy też jest tak samo dla wszystkich?

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.05.2019

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Rzeczywiście, oczekiwanie na odpowiedź ze strony partnerów zajmuje średnio około 4 tygodni. Czasami potrzeba trochę więcej czasu na przetworzenie i przesłanie informacji.

Prośby o ustalenie przyczyny utraty zwrotu gotówki są wysyłane w standardowej formie za pośrednictwem programu partnerskiego. Jak dotąd istnieje tylko taki sposób komunikacji, ale ciągle się poprawiamy.

Proszę nie martw się Jesteśmy również zainteresowani rozwiązaniem tego problemu. Menedżer Anna napisze, gdy tylko otrzymamy odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
01.05.2019

Dobre recenzje tutaj i na forach. Lepiej korzystaj z innych witryn w celu szybkiego zwrotu pieniędzy. Czy ogólnie zamierzasz szybko pracować?

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.05.2019

Witaj, Herman!

Dziękuję za komentarz.

Jesteśmy wdzięczni za wszystkie recenzje, które pozostały w naszym serwisie. W przypadku klientów, którzy mają jakieś pytania, zawsze kontaktujemy się i pomagamy rozwiązać sytuację. W większości przypadków na ich korzyść.

Z zastrzeżeniem warunków sklepu, a także naszych rekomendacji, zwrot gotówki został pomyślnie zarejestrowany.

Mamy nadzieję, że spróbujesz złożyć zamówienie w tym sklepie i docenisz zalety i zalety korzystania z cashbacka.

Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące usługi, napisz.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.04.2019

złożył zamówienie, a KB nawet nie wydaje się czekać

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.05.2019

Dzień dobry, Pavel!

Dziękuję za komentarz.

Aby zrozumieć sytuację i pomóc, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej.
Proszę odpowiedzieć kierownikowi pocztą lub sekcjami swojego konta osobistego „Pomoc”, „Moje odwołania”. Czekamy na opinie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
19.04.2019

aktualizacja: 4 tygodnie się kończą, nie ma kb. Na forum vaperów w ankiecie - 14 osób z 16 kb nie zapisało się automatycznie przez letiopsops. w grupie letishops VK również ludzie napisali, że nie było napisane, że chcę poprosić administrację o zorganizowanie pracy lub odłączenie sklepu od twojego programu

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.04.2019

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Sklep FastTech stał się wiarygodnym partnerem.
Zamówienia są regularnie przyjmowane w naszym systemie.

Aby znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki przy prawidłowym zamówieniu, przesłaliśmy prośbę do partnerów. Oczekiwanie na odpowiedź zajmuje naprawdę około 4 tygodni. Kierownik Anna kontroluje problem. Nie martw się, proszę, nie pozostanie nierozwiązany.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.04.2019

Patrzę tutaj na wiele osób, których KB nie jest obciążony. Więc ze mną nawet nie pojawił się w oczekiwaniu. Od trzech tygodni, wraz ze wsparciem Letishops, czekamy na odpowiedź ze sklepu. Nie zamówię tu nic innego i nikomu nie polecę!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.04.2019

Witam

Dziękuję za komentarz.

Szereg czynników może wpływać na obliczanie zwrotu gotówki, takie jak naruszenie algorytmu, użycie kuponów / kodów promocyjnych innych firm, wpływ rozszerzeń innych firm zainstalowanych w przeglądarce oraz czynniki oprogramowania nie są wykluczone.

Nie martw się, proszę, kierownik Anna nie pozostawi twojego odwołania bez opieki. Jak tylko otrzymamy odpowiedź od partnerów, natychmiast napisze do ciebie. Mamy nadzieję na pozytywny wynik :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.02.2019

Przejście przez rozszerzenie jest ustalone. ale cashback nie jest kredytowany. Rozszerzenie nie zamierza już używać. Dlaczego

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.02.2019

Dmitry, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Przepraszamy, że zwrot gotówki za zamówienie nie został naprawiony.

Przejście do sklepu lub aktywacja rozszerzenia z LetyShops jest jednym z głównych warunków naliczania zwrotu gotówki. Istnieje jednak szereg wymagań, które należy spełnić, aby otrzymać nagrodę. Są one szczegółowo opisane w zasadach zakupu cashback , a także na stronach sklepów partnerskich.

W celu rozwiązania problemu utworzono odwołanie do usługi opieki. Odpowiedz, abyśmy mogli jak najszybciej pomóc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.01.2019

Zwróć uwagę na fasttech, robię zamówienia regularnie i nigdy nie ma zwrotu pieniędzy, zarówno z telefonu przez aplikację, jak iz komputera przez rozszerzenie, napisałem ci w TP raz lub dwa, zrekompensowałeś to, co szanujesz, a potem stało się zbyt leniwe :)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.02.2019

Dzień dobry, Mikołaj!

Dziękujemy za opinię.

Niestety zdarzają się przypadki utraty gotówki. Aby zwrócić utraconą nagrodę, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej. Z Twoją pomocą będziemy mogli skontaktować się z partnerami, aby znaleźć powód, dla którego nie spłacono gotówki. Mamy nadzieję uzyskać odpowiedź w zakładce „Pomoc” - „Moje skargi”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.01.2019

Zrobiłem zamówienie w sklepie. Przejście do sklepu było śledzone, ale zwrot pieniędzy nie został naliczony. Nie napisałem w nich wsparcia.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.02.2019

Dmitry, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Rozumiemy Cię i dla nas równie ważne jest, abyś otrzymał zwrot gotówki za każdy zakup. Dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać tę sytuację. Z Twojego konta # 1544452 zostało wysłane odwołanie do działu opieki. Proszę odpowiedzieć :)

Ciepły i udany dzień!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
21.12.2018
pierwsze zamówienie. przyszedł zwrot gotówki (dokładnie miesiąc)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.11.2018

Zrobiłem 2 zamówienia w sklepie. Przejście do sklepu było śledzone, ale zwrot pieniędzy nie został naliczony. Napisane w tych wsparciach, problem został rozstrzygnięty, naliczony zwrot gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w FastTech z cashbackiem do 2.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się