4 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Ezebra z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 60 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 95 dni
Uwaga! Cashback jest naliczany tylko za wartość netto artykułu, z wyłączeniem podatku od wartości dodanej, wszystkich innych podatków i opłat oraz dodatkowych kosztów dostawy i wysyłki.

Recenzje na temat Ezebra (25)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
02.03.2021

Najgorzej. Topornie idzie zwrot caschbacku. Przepada gdzieś i zaczyna się kolejne czekanie. Strasznie denerwujące.

02.03.2021

Dzień dobry!

Niestety nie mamy wpływu na szybkość rozpatrywania przez sklep wniosków i naliczania cashbacku. Nawet przy automatycznym pojawianiu się zamówień potwierdzenie nie następuje natychmiast, ale w maksymalnym okresie oczekiwania, który dla sklepu Ezebra wynosi 95 dni. Ale najważniejsze jest to, że przyszła pozytywna odpowiedź na Państwa zamówienia i cashback został zaksięgowany na koncie.:)

Z poważaniem,
zespół LetyShops

12.02.2021

Nie można znaleźć zwrotu gotówki w systemie. Zdecydowałem się skorzystać z cashbacku, ponieważ oferują 40% jako specjalną okazję i czuję się oszukany, ponieważ nic nie dostaję, więc po co z tego korzystać :( Uzyskujesz informację, że kontaktują się ze sklepem i zajmuje to do 3 miesięcy ..

Recenzja została przetłumaczona z английского za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2021

Cześć.

Nie martw się, proszę :)
Wysłaliśmy już prośbę do naszych partnerów o określenie przyczyny utraty cashbacku. Możesz śledzić wszystkie aktualizacje wniosku w sekcji „Zamówienia i finanse”.

Szczerze,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z английского za pomocą Google Translate.
09.02.2021

Niestety ponownie składając zamówienie cashback się nie pojawił :(

09.02.2021

Dzień dobry!

Widzimy, że już utworzyliście wniosek o wyszukanie cashbacku. Jest już w trakcie rozpatrywania. Jesteśmy pewni, że uda się znaleźć rozwiązanie. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymaliście cashback. Status można śledzić w polu "Zamówienia i finanse". Będzie się zmieniać automatycznie.
Jeśli chcielibyście, abyśmy monitorowali się z Państwem sytuację, prosimy o kontakt poprzez pole Pomoc.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

08.02.2021

Co prawda zamawiałam raz, ale nie mialam problemów z odzyskaniem zwrotu :)

09.02.2021

Dzień dobry!

Mamy nadzieję, że wszystkie przyszłe zamówienia będą również udane. :)

Z poważaniem,
zespół LetyShops

18.01.2021

Niestety, przez sam sklep nie uzyskałam cashbacku, ale obsługa Letyshops była na tyle miła, że napisała w celu rozwiązania problemu. Dostałam bonus z funduszu LetyShops. Dziękuję, polecam appkę:)

18.01.2021

Dzień dobry!

Cieszymy się, że mogliśmy Państwu pomóc.:) Mamy nadzieję, że nie będzie żadnych trudności w przyszłości.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

05.01.2021

Trzeci raz to samo nie mogą znaleźć zamówienia bez sensu.

05.01.2021

Dzień dobry!

Widzimy, że utworzyła Pani już wniosek dla jednego zamówienia w celu znalezienia zwrotu gotówki. Prosimy zrobić to również dla pozostałych zakupów. Pomoże nam to zrozumieć sytuację, a także spróbować przywrócić środki na Pani konto.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

04.01.2021

Podobnie jak u większości osób, mój cashback również nie został znaleziony. Muszę oczekiwać 8 tygodni na rozpatrzenie wniosku. Skoro jest tyle negatywnych komentarzy, dlaczego nie zostanie to rozwiązane raz i dobrze? Bez sensu.

04.01.2021

Dzień dobry!

Rozumiemy, że nie zawsze chce się czekać. Ale szczerze pragniemy, abyście otrzymali zwrot gotówki, więc wysłaliśmy prośbę do partnerów. Ponieważ współpracujemy ze sklepami nie bezpośrednio, ale poprzez specjalne programy, rozpatrywanie wniosków wymaga czasu. Tak samo jak Państwo czekamy na decyzję, ponieważ nie otrzymaliśmy nic na zamówienie. Dzięki temu można uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości, ponieważ partnerzy mogą przekazać powody, które wpłynęły na utratę cashbacku. Więc jak tylko otrzymamy potrzebne informacje, na pewno damy Państwu znać.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

17.12.2020

Sam sklep świetny, wszystko bez zarzutów. Problem ze zwrotem, trzy razy odrzucono.

19.12.2020

Dzień dobry!

Aby spróbować rozwiązać sytuację z odrzuconym cashbackiem, stworzyliśmy wniosek w dziale "Pomoc". Będziemy czekać na Państwa odpowiedź i mamy nadzieję, że uda nam się znaleźć rozwiązanie.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

14.12.2020
Sklep sam w sobie bardzo dobry, cashback pojawił się w ciągu kilkunastu dni.
14.12.2020

Cashback miał być w kwocie 40zł, oczekujący pojawił się o 8zł mniejszy niż powinien zostać przyznany, w ostateczności i ten został odrzucony. Lety dało 20zł jako zadośćuczynienie ale uważam, że Ezebra robi SCAM. Specjalnie zrobiłam większe zakupy żeby otrzymać maksymalny cashback. Miało być 40zł. SCAM i nic więcej.

15.12.2020

Dzień dobry!

Dziękujemy za komentarz.
Chcielibyśmy zwrócić uwagę, że cashback za zamówienia w sklepie Ezebra naliczany jest od kwoty bez podatku. Informacje te są również umieszczane na stronie. W związku z tym kwota zamówienia może być wyświetlana mniejsza.
Co do zamówienia, niestety partnerzy odrzucili za nie cashback. Aby wyjaśnić sytuację, wysłaliśmy prośbę, ale nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Aby Pani wesprzeć, dodaliśmy bonus z funduszy LetyShops, chociaż sami nic nie otrzymaliśmy. Mamy nadzieję, że w przyszłości takie sytuacje nie powtórzą się. Ale w każdym razie zawsze jesteśmy gotowi do pomocy.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

12.12.2020

Mój poprzedni komentarz został usunięty, więc dodaje go ponownie. Super zakupy, promocje świetne, ale cashback nie działa...

15.12.2020

Dzień dobry!

Aby pomóc w rozwiązaniu sprawy dotyczącej zamówienia w tym sklepie, skontaktowaliśmy się z Panią we wniosku #2306670. Niestety, nie otrzymaliśmy od Pani odpowiedzi.
Szczerze pragniemy pomóc w rozwiązaniu tej sytuacji. Jeśli jest możliwość, może Pani napisać do nas przez dzial "Pomoc", "Moje wnioski" w przeglądarkowej wersji strony.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

12.12.2020

Brak problemów z zamówieniem, cashbacku nie otrzymałem jeszcze, dodatkowo bonus 10zł za polecenie się też jeszcze nie zaliczył, a czas leci. Nie wiem czy przez to, że cashback z Ezebry tak długo trwa, bonus nie przepadnie :(

15.12.2020

Dzień dobry!

Widzimy, że Państwa wniosek o zamówienie został już wysłany do partnerów, aby bardziej szczegółowo zrozumieć sytuację. Czekanie na odpowiedź trwa około 8 tygodni. Można też śledzić status wniosku w jego wierszu na swoim koncie. Jak tylko uzyskamy niezbędne informacje, skontaktujemy się z Państwem.
Jeśli chodzi o bonus za rejestrację, to zostanie on naliczony po potwierdzeniu cashbacku za Państwa zamówienia. Więcej o tym można dowiedzieć się w dziale Polecaj i zarabiaj.

Z poważaniem,
zespół LetyShops

Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Ezebra z cashbackiem do 4%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.