do 11.25 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Дочки-Сыночки z cashbackiem w Polsce

Informacje i warunki
11.25 %
Женские штучки
7.5 %
Одежда и обувь
5.25 %
Игрушки
4.5 %
Крупногабаритные товары
1.5 %
Остальные категории
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 70 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 140 dni

Кэшбэк не начисляется за:

- покупку товаров брендов Ramili, Switel, Ibaby и Samsung;

- покупку сертификатов;

- заказы, в которых применены промокоды, не опубликованные на сайте LetyShops;

- заказы, сделанные через мобильное приложение Дочки-Сыночки.

 

Обратите внимание! Обработка потерянных заказов происходит только при наличии чека.

Recenzje na temat Дочки-Сыночки (206)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
11.09.2019

Zakup zakończony. Cashback odrzucony. Czeki nie można już znaleźć. Drobiazg, ale nie miły. Nigdy nie udało mi się uzyskać zwrotu pieniędzy z tego sklepu.

Przeczytałem poniższe recenzje - nieuznawanie zwrotu pieniędzy przez córki i synów jest dla nich normalne. Generalnie wyjątkowo nieprzyjemny sklep. Prawie nigdy się nie czołgam

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.09.2019

Cześć Elena!

Chcemy pomóc, dlatego stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej. Prześlij nam zrzut ekranu zamówienia ze strony sklepu za pośrednictwem sekcji „Pomoc” swojego konta LetyShops. Zaczekamy

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
04.09.2019
Fajnie tutaj
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.08.2019

Złożyłem zamówienie we wtorek. 07/06/19. Nie rozumiem dlaczego, ale zwrot pieniędzy nie został przyznany (((zamówienie było więcej niż 3 tysiące

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.08.2019

Dzień dobry

Z przyjemnością rozwiążemy problem. Utworzono już odwołanie # 1712679 za pośrednictwem konta, sekcja „Pomoc”.

Czekam na odpowiedź :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
23.07.2019
Dostarczyliśmy wszystko szybko, zamówienie było duże, ponieważ zostało zrobione za darmo, ale strona nie wskazuje, że kolor produktu może różnić się od tego, co widzę na zdjęciu. W rezultacie łóżko przyszło do łóżeczka w bardzo różnych kolorach i różnych wzorach. Nie zamówiłbym.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019
Ogólnie rzecz biorąc, rzadko kupowałem produkty dla dzieci w Daughters and Sons. Częściej w innym znanym sklepie internetowym (i online). Ale .. tutaj letishops zaprasza! Nie ma żadnych skarg do D.S. (Armawir), ani naliczania gotówki Letishops. Długi, ale w granicach terminu z opisu. Nie ma się czego bać)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.07.2019

Zamówiłem wózek. Wszystko jest cudowne. Zwrot gotówki nie został zaksięgowany, ale w ciągu kilku dni wymyśliliśmy go i zaksięgowaliśmy zwrot gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.07.2019

Catherine, cześć!

Z przyjemnością pomogliśmy w zwrocie gotówki.
Mamy nadzieję, że nie będzie żadnych trudności podczas pracy na stronie.

Niech wózek przyniesie tylko pozytywne emocje :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
02.07.2019

Złożyłem zamówienie na stronie, zwrot pieniędzy nie został zaksięgowany, chociaż spełniłem wszystkie warunki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2019

Dzień dobry Tatyana!

Aby szczegółowo zrozumieć sytuację i pomoc, utworzono odwołanie w sekcji „Pomoc”, „Moje wiadomości”. Proszę odpowiedzieć kierownikowi. Poczekamy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
26.06.2019

Wiele razy robiłem zamówienia w sklepie, ale dopiero ostatni raz zwrot pieniędzy został po prostu anulowany. Dzięki zespołowi letishops naprawił wszystko bez problemów. Nie mogę postawić mniej niż 4, ponieważ sklep mnie nie zawiódł i byłem zadowolony ze wszystkiego.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.06.2019

Cześć Irina.

Być może stało się tak z powodu częściowego umorzenia zamówienia. Niestety czasami zdarza się błędne odchylenie z tego powodu.

W każdym razie chętnie pomogliśmy;)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
23.04.2019

Zamówienie zostało wydane 28/02, zrealizowane 03/11, zwrot nie został przyznany, i zawsze tak jest w przypadku daczy z synem i synem, zwrot jest zawsze naliczany po rozmowach, a potem, po pewnym czasie, jest przynajmniej pod kontrolą.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Igor, dzień dobry!

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami.

Niestety czasami zdarzają się opóźnienia przy zasilaniu salda zwrotem gotówki. Wraz z Tobą czekamy na aktualizację statusu zwrotu gotówki za Twoje zamówienie.

Jeśli przekroczą maksymalne terminy kredytowania, prosimy o poinformowanie naszego serwisu. Zawsze chętny do pomocy!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
22.04.2019
Drogi LetiShop, doceniam twoją szybką odpowiedź na wszystkie problemy, które miałem wcześniej. Uważam za swój obowiązek i z mojej strony powiadomić cię o niewłaściwym zachowaniu sklepu Córka i Syn oraz o rażącym naruszeniu przepisów Federacji Rosyjskiej, nie wspominając już o tym, że opóźniają towary dla niemowląt. Proszę usunąć mój cashback z oczekiwania i ogólnie go usunąć. Zdecyduj sam, czy zwrócisz im pieniądze otrzymane w wyniku oszustwa. Nie chcę nawet widzieć tych pieniędzy na moim koncie osobistym. Jeśli jest to technicznie niemożliwe, wycofam je, wydając je na cele charytatywne. Więcej informacji o tym, co stało się na RosControl https://roscontrol.com/community/article/kak-ya-zakazivala-podguzniki-v-dochkah-sinochkah/#comment_26775 (nie jest to reklama innej strony, ale szczegółowy opis tego, co się stało) Skarga została wysłana do organów nadzorczych . Z poważaniem, Lydia Simakova.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Lidia, cześć!

Dzięki za opinie.

Przepraszamy za taką sytuację. Najprawdopodobniej jest to nieporozumienie. Udostępniliśmy Twój komentarz partnerom. Mamy nadzieję rozwiązać sytuację.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
09.04.2019

Po raz trzeci nie przyznali zwrotu gotówki. Muszę skontaktować się z obsługą klienta Letishops i bardzo dziękuję, chociaż rozliczenia międzyokresowe nie są dokonywane kosztem sklepu, ale kosztem Letishops. Wszystkie algorytmy są przestrzegane, aw przypadku innych sklepów tak nie jest. Wcześniej wszystko działało dobrze w Daughters and Sons, ale teraz, po potwierdzeniu zamówienia, po prostu rzuca go na stronę główną, a nawet niemożliwe jest wydrukowanie ekranu, aby potwierdzić, że zamówienie zostało wykonane przez Letishops!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.04.2019

Veronica, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Przepraszamy, że zwrot gotówki za zamówienia nie został ustalony automatycznie. Połączyliśmy facetów z działu technicznego, aby bardziej szczegółowo zrozumieć sytuację. Mamy nadzieję, że podczas badania będziemy w stanie zrozumieć, dlaczego te zakupy nie zostały odebrane. Jeśli uda nam się coś znaleźć, opublikujemy to na stronie sklepu.

Dziękujemy za zakupy u nas;)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
29.03.2019

zamówienie zostało złożone 21 marca, otrzymało zamówienie 27 marca, zwrot pieniędzy nie został uznany

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.04.2019

Dzień dobry, Natalya!

Dziękuję za komentarz.

Zwrot gotówki może zostać utracony, jeśli nastąpi naruszenie algorytmu zakupu lub warunków sklepu .
Aby zrozumieć sytuację i pomóc, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej.

Proszę odpowiedzieć menedżerowi za pośrednictwem sekcji konta osobistego „Pomoc”, „Moje kontakty” lub pocztą.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Дочки-Сыночки z cashbackiem do 11.25 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się

Aplikacje mobilne Letyshops

Zakupy w internecie z cashbackiem za pomoc smartfona

4.6
4.0
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.