Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na bonprix ru ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 80 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Чтобы кэшбэк не потерялся, рекомендуем перезапустить браузер и только после этого переходить в bonprix.

 

После оформления заказа кэшбэк должен появиться на следующие сутки после 14:00. Если этого не произошло, пиши в нашу службу заботы.

 

 

Кэшбэк не начисляется за:

  1. Заказы, сделанные в мобильном приложении bonprix (Android или iOS).
  2. Заказы на сумму меньше 500 рублей (иногда).

Recenzje na temat bonprix ru (236)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
05.04.2019
Chcę zostawić recenzję w obronie LetiShops. Od ponad roku zamawiam w bonprix i dostaję pamięć podręczną. Często z zapasami o zwiększonej pamięci podręcznej. Rozumiem to w ten sposób .... LEPSZE NIŻ ... dzięki.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.03.2019
Zamawiam tam ubrania od kilku lat, ceny są przyjemne, jeśli nie zorganizujesz towaru, otrzymasz zwrot pieniędzy. Jakość również pasuje. Dobry sklep internetowy! Okresowe rabaty również są przyjemne.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.03.2019

To samo: zwrot gotówki na stronie jest widoczny, ale nie przypisany i nie jest widoczny w locie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.04.2019

Cześć Catherine!

Dziękuję za komentarz.

Zwykle zwrot gotówki jest ustalany w ciągu dnia. Utworzyliśmy w Twoim imieniu wezwanie do pomocy. Możesz odpowiedzieć w sekcji pomocy swojego konta osobistego.

Informacje zwrotne będą mile widziane.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.03.2019

Personel działu pomocy bardzo szybko mi pomógł. Zamówione ubrania i buty w formie bonprix cashback nie są naliczane. Napisałem do zespołu wsparcia, wysłałem zrzut ekranu zamówienia i moje pytanie zostało zadecydowane, w ciągu godziny pojawił się zwrot gotówki. Dziękujemy pracownikom za pomoc użytkownikom!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.03.2019

Cześć Julia!

Dziękujemy za pozostawienie opinii na temat pracy służby opieki.

Zawsze chętnie pomożemy i odpowiemy na pytania, prosimy o kontakt :) Życzymy udanych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.03.2019
Jestem klientem sklepu bonprix ru od 2006 roku. Z biegiem lat całkowicie zmieniłem garderobę, która teraz zawiera wszystko z tego sklepu. Oprócz odzieży zamawiam buty, akcesoria i artykuły gospodarstwa domowego. Lubię wszystko: ceny, jakość, terminy dostaw, usługi. Niedawno bardzo szybko przyznano zwrot gotówki, co jest również dobrą wiadomością.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.03.2019

W przypadku dwóch ostatnich zamówień w 2018 r. Cashback nie pojawił się, okazuje się, że został utracony. Aby potwierdzić zamówienia za pośrednictwem tej usługi, musisz zrobić zrzuty ekranu i wysłać. Być może wtedy coś się wyjaśni. Z powodu czyichś wad muszę stracić swój czas i pieniądze. Po prostu przestań zamawiać towary.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.03.2019

Dzień dobry Ludmiła!

Dziękuję za komentarz.

Niestety w systemie nie otrzymano informacji o zamówieniu. Cashback może zostać utracony z różnych powodów. Niektórych z nich nie możemy kontrolować z naszej strony. Pomyślnie otrzymany zwrot pieniędzy pomoże naszym zaleceniom .

Gotowy do pomocy przy naliczaniu gotówki. Wymaga to informacji o zamówieniu. Jest wyświetlany na zrzucie ekranu z konta w witrynie sklepu.

Ludmiła, kierownik będzie czekał na Twoją odpowiedź w obiegu.
Uważamy, że problem zostanie rozwiązany.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.03.2019

wszystko to jest oszustwem, połowa z cashbacków nie jest uznawana, a przy zakupie w Bonprix nigdy, jeśli istnieje taka usługa naliczania, albo spraw, aby była bezbłędna, albo całkowicie ją anuluj, po co oszukiwać ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.03.2019

Cześć Olga!

Dzięki za opinie.

Gdy zwrot gotówki nie jest wyświetlany na koncie osobistym użytkownika, nie otrzymujemy również prowizji za zamówienie. Przyczyną utraty mogą być rozszerzenia lub programy innych firm zainstalowane na urządzeniu, naruszenie algorytmu zakupu lub warunki sklepu.

Możesz zrozumieć sytuację, kontaktując się z usługą opieki. Niestety nie poradzimy sobie bez Twojej pomocy, ponieważ nie mamy informacji o zamówieniach. Mamy nadzieję, że otrzymamy odpowiedź w sekcji „Moje odwołania”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.02.2019

Zamówiłem jak zwykle przez komputer, zwrot pieniędzy nie był zarezerwowany. Zacząłem się przekonać, zaczęli do mnie pisać tutaj, że przed złożeniem zamówienia konieczne jest wyczyszczenie historii przeglądarki. Ilu zamówiono w bon, jeśli nigdy nie wyczyściło historii. I odnoszą się do faktu, że jest to wskazane w warunkach, w których domniemany zwrot gotówki może zostać utracony z tego powodu. To dziwne, czasem się gubi, nie. Oczywiście łatwiej jest tak pisać, niż być odpowiedzialnym. A gdybym złożył zamówienie na 10 000 i po prostu straciłbym zwrot gotówki ... Generalnie nie radzę! Poszedłem szukać innej usługi cashback.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.02.2019

Tatiana, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Koncentrujemy się na długoterminowych relacjach z użytkownikami, dlatego pracujemy uczciwie i otwarcie.

Zwrot gotówki jest wyświetlany na Twoim koncie, gdy tylko partnerzy przekażą informacje o zamówieniach. Nie można ręcznie wpłynąć na ustalenie zwrotu gotówki, również ten proces nie zależy od kwoty zakupu.

Aby naprawić cashback, ważne jest, aby przestrzegać zasad określonych na naszej stronie internetowej, a także warunków opublikowanych na stronie sklepu. W przeciwnym razie sklep nie otrzyma informacji, że kupujący przyszedł z naszej usługi i nie przekaże nagród.

Jeśli zwrot nie pojawił się, ważne jest, aby zrozumieć każdą konkretną sytuację i rozwiązać ją, więc menedżer podał informacje o procesie rejestracji.

Mamy nadzieję, że nie będzie żadnych trudności podczas pracy na stronie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
12.02.2019

Postanowiłem dodać komentarz. Dziś pytanie postanowił Cashback zapisał. Prawdopodobnie była awaria następnie bonpriks. Ale jeszcze chciałbym zobaczyć okresu zapisów wynosiła mniej niż 80 dni.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2019

Cześć, Victoria!

Dzięki za opinie.

Bardzo cieszymy się, że problem został rozwiązany na swoją korzyść. Mamy nadzieję, że takie nie zostaną powtórzone w przyszłości.

Rozumiemy chęć otrzymywania cashback szybciej, ale nie wszystko zależy od nas. Jeśli partnerzy zmniejszy termin danych zamówień, powiadomimy naszych użytkowników.

Skontaktuj się, jeśli potrzebujesz pomocy. Miłych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
12.02.2019

Jestem stałym klientem W R. Zamówiłem z cashboot tylko trzy razy. Pamięć podręczna musiała długo czekać (zamówienie zostało opłacone pod koniec października, ale otrzymałem dopiero 12.02.19), ale, co najważniejsze, to, co otrzymałem!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2019

Witam

Dziękujemy za opinię.

Maksymalny czas oczekiwania na zwrot gotówki wynosi 80 dni. Najwyraźniej partnerzy poświęcili więcej czasu na przetwarzanie danych dotyczących zamówień. Przepraszamy za niedogodności.

Jeśli w przyszłości pojawią się trudności z zasileniem funduszy, zawsze możesz do nas napisać. Z przyjemnością pomożemy w każdej sytuacji :)

Dziękujemy za bycie z nami!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
10.02.2019

Z czterech zamówień w Bonprix dwa automatycznie otrzymały dwa zwroty gotówki, a dla pozostałych dwóch musiałem skontaktować się z serwisem opiekuńczym. Wczoraj znowu złożyłem zamówienie i znowu nie ma zwrotu gotówki. Najwyraźniej Bonprix nie przestrzega zasad ((Dzięki usłudze opieki Letishop!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.02.2019

Witam

Dzięki za opinie.

Nie martw się, proszę, kierownik usług opiekuńczych Inna, który jest zaangażowany w rozwiązanie twojego ostatniego żądania, na pewno spróbuje ci pomóc. Proszę odpowiedzieć na jej wiadomość. Informacje pomogą rzucić światło na sytuację.

Mamy nadzieję, że takie trudności już się nie pojawią. Miłych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.02.2019

Korzystam ze sklepu od bardzo dawna, nawet od czasu, gdy nie wiedziałem, co to jest cashback)). Kupiłem w Czarny piątek ze zwiększonym cashbackiem. Sklep potwierdził przez długi czas (tylko bardzo długi czas), a następnie odrzucił zwrot gotówki. Napisałem na poparcie, że nie znali przyczyn (wydaje się, że sam sklep nie rozważa roszczeń o utratę zwrotu gotówki). Częściowy zwrot pieniędzy (mniej niż połowa obiecanego) zrekompensował mi LetyShops. Jestem bardzo zadowolony z zakupu, ale nie z usługi. Wsparcie też nie mogło mi pomóc. Zwykłe rozczarowanie

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.02.2019

Cześć, Victoria!

Dzięki za opinie.

Odrzucenie zwrotu gotówki może nastąpić, jeśli naruszono warunki sklepu lub nie zastosowano się do zaleceń dotyczących złożenia zamówienia. Również zwrot gotówki mógłby zostać utracony, gdyby podczas zakupu odwiedzono karty stron trzecich lub nastąpiło przejście na banery reklamowe. Może to wpłynąć na przepisywanie naszego linku partnerskiego, a nagroda została przeniesiona do innego źródła.

Naprawdę nie zawsze mamy okazję zwrócić się do partnerów, aby znaleźć przyczynę odrzucenia zwrotu gotówki. W możliwym zakresie zrekompensowali połowę zwrotu gotówki ze środków spółki. Mamy szczerą nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy. Przepraszamy za niedogodności.

Pojawią się pytania - prosimy o kontakt, chętnie pomożemy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w bonprix ru z cashbackiem do 5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się