Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 3.4 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Бетховен ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Informacje i warunki
3.4% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Бетховен
1.7% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Бетховен

Кэшбэк начисляется только за заказы с курьерской доставкой.

 

Recenzje na temat Бетховен (36)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
21.10.2019

18 października złożył zamówienie, 20-go otrzymał, dostawa kurierem. Cashback został przyznany dopiero po interwencji menedżerów LetyShops. Dziękuję

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.10.2019

Dzień dobry

Zawsze gotowy do pomocy :)

Na ustalanie informacji o zamówieniu i obliczanie zwrotu gotówki może wpływać kilka czynników, w tym: wykorzystanie kodów promocyjnych z innych zasobów, przejście podczas przetwarzania na inne strony / karty, działanie rozszerzeń przeglądarki innych firm.

Mamy nadzieję, że zwrot pieniędzy za przyszłe zakupy zostanie przyznany automatycznie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.08.2019
Od 2 lat korzystam ze sklepu, kupuję głównie te same towary: wypełniacz i paszę. Czasami nie istnieje, w tym przypadku dzwonią i mówią, kiedy spodziewać się towaru. Świetna obsługa. Zawsze zamawiam z dostawą, bez reklamacji, po prostu nie rozumiem, dlaczego kurierzy mają moskiewskie numery komórkowe, chociaż dostawa w Petersburgu
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.04.2019
Niektóre kanały są tylko tutaj. Dobra apteka weterynaryjna. Wiele sklepów i są dogodnie zlokalizowane. Pickup działa krzywo, z zamówieniem są problemy, ale towary są dostępne, jeśli w ogóle - wysyłaj i wyjmuj z półki. W przypadku niektórych pozycji pasz i napełniaczy nie ma opakowań o największej objętości, konsultanci twierdzą, że kupujący wymagają małych paczek o_O
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.03.2019

towary nie są w magazynie, oddzwonią po złożeniu zamówienia, zgodzili się wymienić brakujący towar na inny towar i przenieść brakującą kwotę 80 rubli na kartę, oczywiście nikt nie zwrócił pieniędzy, nigdy więcej nie zamówię, łatwiej jest kupić w sklepie, przynajmniej widzisz za co płacisz )

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.03.2019
Przynieśli niewłaściwą kolejność. Jedna z pozycji, punkt pazura, znalazła się w niewłaściwym miejscu. zamówiłem filar z zawieszką zabawki. właśnie przyszedł słup. mówią przez telefon - strona ma stare zdjęcie. Myślę, że kłamstwa, na stronie są dwa produkty, jeden z zawieszką drugi bez. różnica wynosi mniej niż sto rubli. Sklep jest gotowy zwrócić mi pieniądze, tylko w tym celu musisz sam przynieść im towary. i nie do najbliższego sklepu, ale tylko do niektórych!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.03.2019
Zwrot pieniędzy naliczony dokładnie tydzień po dostarczeniu towaru. Zawsze chodzę do sklepu Beethovena, a teraz opłacalne jest również zamówienie zwrotu gotówki do domu. Dziękujemy!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.01.2019
zawsze konsultant dzwoni i wszystko wyjaśnia, a jeśli w danym sklepie nie ma jednego produktu, zawsze możesz się zgodzić. Cashback naliczane bez problemów
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.12.2018
Obrzydliwa usługa! Dostawa zamówienia została dwukrotnie przełożona z nieznanych „przyczyn technicznych”. Za trzecim razem (tydzień później) dostał skandal. Naliczono zwrot gotówki, ale już nigdy niczego tam nie zamówię.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.11.2018

Zamówienia ze sklepu są dostarczane na czas, z wstępnym telefonem. Wygodnie Od wielu lat korzystamy ze sklepu, aby robić zakupy dla naszych bliskich. Nie jest jasne, dlaczego kurier przyniósł zamówienie, ale nie ma opłaty za zwrot gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.11.2018

Witaj Ludmiła!

Dziękujemy za informację zwrotną.

Zwrot gotówki za zamówienie jest od jakiegoś czasu oznaczony statusem „Oczekuje” na karcie „Zamówienia i finanse”. Wynika to z faktu, że partnerzy potrzebują czasu na przetworzenie informacji o zamówieniu i przesłanie ich nam. Możesz sprawdzić szacunkową datę rejestracji, przesuwając kursor nad znakiem zapytania obok zamówienia.

Pojawią się pytania - prosimy o kontakt. Zawsze chętnie doradzimy) Życzymy udanych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.11.2018

Bardzo słaba obsługa sklepu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
31.10.2018
Często zamawiam dostawę od Beethovena. Bardzo dobra obsługa. Zawsze zadzwoń, aby potwierdzić zamówienie i wyjaśnić czas dostawy. Dziękuję Moskwa
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.08.2018

Towar z Moskwy do Kaługi poszedł tydzień. Początkowo ogłosili jeden termin dostawy, po którym bez cienia wątpliwości opóźnili go o trzy dni. Zapłaciłem za towar w pełnej cenie, chociaż w tym dniu było 10% zniżki. Obiecali zwrócić pieniądze na konto karty w dniu otrzymania paczki. Żadne pieniądze nie zostały zwrócone. Oddzwoniłem Nadal pisali, że powinni skontaktować się ze swoim bankiem, aby odblokować środki otrzymane ze sklepu. Bank odmówił wszystkiego, żadnych dochodów. Zamówiłem kartę rabatową z towarami - nie przynieśli. Oddzwanianie - obiecali oddzwonić i powiedzieć, kiedy i jak dostarczą. Nie oddzwaniaj, nie pisz. Aby otrzymać zwrot pieniędzy, musisz zamówić dostawę kurierską, ale odmówił złożenia zamówienia z dostawą w Kaługa.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Бетховен z cashbackiem do 3.4%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się