Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 7 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Билайн ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 25 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 50 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
5% За оплаченный заказ из категории Аксессуары
7% За оплаченный заказ из категории ТВ-приставки
125rub За оплаченный заказ (тарифы)
2% За оплаченный заказ из категории Смартфоны
1% За оплаченный заказ из категории Смартфоны Apple
3.5% За оплаченный заказ из остальных категорий

Кэшбэк в этом магазине доступен для городов представленных в этой таблице.

 

Кэшбэк не начисляется:
- за пополнение счета;

- сотрудникам Билайна;
- за заказы, сделанные в мобильном приложении Билайн (Android или iOS).

Recenzje na temat Билайн (108)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
05.11.2019

Chcę Cię informować. 1 gwiazdka nie sklep Beeline, ale Letishop! Czekałem 6 miesięcy na zwrot pieniędzy od Beeline, kontaktują się z moim partnerem pocztą gołębi i wydaje się, że gołębie nie docierają, 2 razy czekałem 6 tygodni, 2 razy wysyłają drugą prośbę, już dostarczyłem czeki. Wydaje mi się, że wkrótce zostaną zaproszeni do biura Letishop z towarami zakupionymi w Beeline i poproszeni o przywiezienie pracownika, który mi je dał. Letishop to tylko oszuści, którzy przyznają sobie nagrodę i rzucają swoich klientów, zauważono to już więcej niż raz. Teraz, nawet na aliexpress, zakupy nie są przeprowadzane, wiszą głupio w oczekiwaniu, gdy już potwierdzą odbiór, czy to w ogóle żart? Muszę do nich napisać na poparcie. W ogóle nie radzę, abyś bałaganił tę niedostatek

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.11.2019

Dzień dobry, Eugene!

Rozumiemy twoje emocje.
Zawsze jesteśmy uczciwi wobec użytkowników. Za twoje zamówienia nie otrzymano nagrody, z której zostanie przyznany zwrot gotówki. Aby rozwiązać problem, zwrócili się do partnerów. Odpowiedź nie została jeszcze otrzymana. Komunikacja odbywa się za pośrednictwem programu partnerskiego. Nie możemy przyspieszyć procesu sprawdzania aplikacji.

W AliExpress zwrot gotówki jest dodawany do salda w ciągu 60 dni od złożenia zamówienia. Jeśli terminy zostaną przekroczone, a partnerzy potrzebują więcej czasu na przetwarzanie danych, jesteśmy gotowi pomóc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.10.2019

Kupiłem słuchawki, zwrot pieniędzy nie został obciążony (wszystko zrobiłem zgodnie z instrukcją). Napisany w pomocy technicznej. Rozwiązali mój problem. Keshbek z linii Beeline nie przyszedł, ale jego zwrot gotówki został naliczony. Dziękuję za to

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.10.2019

Dzień dobry, Nikita!

Z przyjemnością pomogliśmy rozwiązać problem :) Przyczyną utraty zwrotu gotówki może być przypadkowe pominięcie w algorytmie zakupu lub błąd podczas przesyłania danych.

Mamy nadzieję, że w przyszłości wszystkie zamówienia będą rejestrowane automatycznie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
19.09.2019

Złożyłem zamówienie, powrót pamięci podręcznej nie pojawił się. Sądząc po recenzjach, nie jestem jedyny.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.09.2019

Dzień dobry

Ludmiła, musisz dowiedzieć się, dlaczego tak się stało z twoim zamówieniem. Skontaktowano się z pomocą. Proszę odpowiedzieć kierownikowi za pośrednictwem poczty lub sekcji pomocy na koncie osobistym. Zaczekamy

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
10.09.2019

Po raz drugi Beeline (lub Letishop) rzuciła mnie zwrotem pieniędzy. Nie było rozszerzeń stron trzecich, linków stron trzecich, kuponów itp. Po prostu tego nie kupił. Nie radzę kupować w linii prostej. Tym razem trzy miesiące będą musiały poczekać na postępowanie. Przy moim pierwszym zakupie, gdy nie przyznano zwrotu gotówki, Beeline nie potwierdziła mojego zakupu. Po prostu mistyfikacja. Żaden inny sklep tego nie miał.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.09.2019

Dzień dobry

Maxim, zarówno przy pierwszym, jak i drugim zamówieniu, zwróciliśmy się do partnerów, aby znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki. Zgodnie z zamówieniem, które zostało zrealizowane w ubiegłym roku, partnerzy zgłosili, że prowizja została przekazana do innego źródła, a nie do naszej usługi cashback. Możliwe przyczyny, które menedżer opisał w odwołaniu. Część zwrotu pieniędzy przyznaliśmy ze środków spółki. W przypadku drugiego zamówienia oczekujemy odpowiedzi razem. Jak tylko pojawią się wiadomości, kierownik poinformuje cię.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.08.2019

Strzelam do gwiazdy, ponieważ nie było automatycznego wyświetlania cashbacku. I taką historię związałem nie tylko z przejściem na Beeline. Ale obsługa klienta Letishops zawsze pomaga rozwiązać ten problem na moją korzyść. bardzo ci za to dziękuję. Oczywiście nie jest fajnie pisać co jakiś czas do zespołu wsparcia, ale mimo to

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.08.2019

Dzień dobry

Svetlana, zawsze gotowa pomóc użytkownikom :)

Kilka czynników może wpływać na zapis informacji o zamówieniu:
- Działanie rozszerzeń przeglądarki innych firm;
- wykorzystanie kodów promocyjnych / kuponów z innych stron;
- Przejście podczas kasy do innych stron / kart przeglądarki.

Mamy nadzieję, że zwrot pieniędzy za kolejne zakupy zostanie zarejestrowany automatycznie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
20.08.2019

Nie radzę kupować telefonów przez Leticop w tym sklepie, ponieważ przy dużych zakupach Leticop bierze nagrodę za siebie, nawet zwrot gotówki jest wyświetlany w oczekiwaniu, ale następnie odrzucany. Kupiłem telefony w kwietniu i maju, od 2 miesięcy prowadzę głupią korespondencję z pracownikami Letishop i bezskutecznie, ci złodzieje nie chcą dawać pieniędzy. Sklep internetowy Beeline potwierdził zakupiony towar. Ocena nie dotyczy sklepu, ale usługi Letishop

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.08.2019

Dzień dobry

Eugene, jesteśmy również zainteresowani kredytowaniem zwrotu gotówki i chcemy robić zakupy za pośrednictwem usługi korzystającej dla użytkowników.
Ważne jest, abyśmy zrozumieli, dlaczego zwrot gotówki za złożone zamówienia został odrzucony. W tym celu przesłali prośbę do partnerów, załączając przesłane czeki. Do tej pory nie otrzymaliśmy informacji i nadal z tobą czekamy. Jak tylko pojawią się wiadomości, kierownik napisze w obiegu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.07.2019

Pełne bzdury to twoi letiści, zwrot pieniędzy nie spada przez miesiąc, pracownicy nie odpowiadają na wiadomości na czacie wsparcia ... Nie będę z niego więcej korzystać.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.07.2019

Dzień dobry

Przepraszamy Najprawdopodobniej z powodu błędu technicznego nie otrzymali Twojej wiadomości na czacie online. Pamiętaj, aby przeanalizować sytuację.

Cashback jest już dodany do salda :) Będziemy bardzo szczęśliwi, jeśli zostaniesz z nami.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
12.07.2019

Nie naliczony cashback za zakup karty SIM, to nie pierwszy raz, rozwiązać problem

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.07.2019

Dzień dobry

Skontaktowałem się z Tobą, aby pomóc rozwiązać problem. Niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi :( Możesz napisać do kierownika pocztą lub w sekcji swojego konta osobistego „Pomoc”, „Moje kontakty”.
Zaczekamy

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.06.2019

nie pobiera zwrotu gotówki. a na koncie osobistym Beeline nie ma sposobu, aby zobaczyć zamówienia na wysłanie ekranu do joint venture ... pierwszego sklepu, w którym nie uzyskano zwrotu gotówki ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.07.2019

Witam

W Twoim imieniu wystosowaliśmy apel o pomoc w tej sprawie. Niestety nie otrzymano od ciebie żadnej odpowiedzi.

Będziemy szczęśliwi, jeśli napiszesz do nas na support@letyshops.com. Postaramy się pomóc;)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
23.06.2019

Zobaczyłem odpowiedź wsparcia, cytuję: Wysłanie zapytania do partnerów pomoże rozwiązać problem. Aby to zrobić, potrzebujesz zdjęcia dokumentu potwierdzającego płatność zamówienia lub zrzut ekranu z konta osobistego sklepu z numerem, kwotą, datą i statusem zamówienia. Następnie możemy znaleźć przyczynę braku zwrotu gotówki na Twoim koncie osobistym. Informacje można przesyłać do nas za pośrednictwem sekcji „Pomoc”. Przyjaciele, zrobiłem to wszystko z 3 zamówieniami, zrobiłem zrzut ekranu podczas zamawiania (strona), którą naprawdę zamówiłem, zrzut ekranu SMS o zamówieniu, zrzut ekranu z mojego konta osobistego, które nie zostało zaktualizowane (gdzie żadne z tych zamówień nie zostało wyświetlone), sfotografowałem czek po płatności i załączyłem go przez prośba o wsparcie. Odpowiedzieli mi, że bez zrzutu ekranu z konta osobistego beeline nic nie pomoże. Co jeszcze jest w biurze beeline? Kupuję kartę SIM ze strony internetowej i przekazuję swoje konto osobiste. Korzystam z innego operatora. Oczywiście nie mam żadnych kont osobistych może - w rezultacie moja prośba zawiesza się bez decyzji. A wszystko dlatego, że beeline ... taka firma w ogóle. Jeśli rozwiążesz mój problem (prośba zostanie otwarta w sekcji pomocy), naturalnie zmienię zdanie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.06.2019

Dzień dobry

Michael, dziękuję za udzielenie informacji na temat zamówień. Przepraszam, że wprowadziłem Cię w błąd w związku ze zrzutem ekranu z twojego konta na stronie Beeline. Wysłaliśmy już zapytanie do partnerów i czekamy na odpowiedź. Jak tylko pojawią się wiadomości, menedżer Alexander poinformuje Cię w obiegu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.06.2019

Właśnie zapłaciłem część opłaty miesięcznej. Nie widziałem zwrotu obiecanego 9,1%. Zamknij aplikację nie rodzi ludzi.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.06.2019

Dzień dobry

Zwrot środków nie jest naliczany za uzupełnienie konta. Dla wygody użytkowników warunki zostały opublikowane na stronie sklepu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.06.2019

Od 2 miesięcy zwrot pieniędzy nie działa w Beeline, przynajmniej w regionie (Omsk, Nowosybirsk) Nie sprawdziłem reszty po prostu, Moskwa działa! Szkoda !!! Następnie usuń z listy miasta, które nie działają, nie musisz pisać, aby to uporządkować lub coś w tym stylu (zrobiłem to zarówno z telefonu, jak iz komputera), poprosiłem o zamówienie, moi przyjaciele nie pracowali dla nikogo, chociaż wcześniej wszystko było w porządku, spróbuj sam złożyć zamówienie, nie będzie wyświetlana na Twoim koncie ani za dzień, ani za miesiąc.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.06.2019

Ilya, cześć!

Rozwiązanie problemu pomoże wysłać zapytanie do partnerów. Aby to zrobić, potrzebujesz zdjęcia dokumentu potwierdzającego płatność zamówienia lub zrzut ekranu z konta osobistego sklepu z numerem, kwotą, datą i statusem zamówienia. Następnie możemy znaleźć przyczynę braku zwrotu gotówki na Twoim koncie osobistym.
Informacje można przesyłać do nas za pośrednictwem sekcji „Pomoc”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Билайн z cashbackiem do 7%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się