Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 6.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na BeCompact ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Informacje i warunki
4.85% За оплаченный заказ из категорий: Cd-проигрователи, dvd, blu-ray проигрыватели, Телевизоры Samsung (подборка), Усилители для наушников
3.9% За оплаченный заказ из категорий: Аксессуары для смартфонов, Портативное аудио, музыкальные центры, медиацентры, Виниловые проигрыватели, Портативные колонки
5.85% За оплаченный заказ из категорий: Аксессуары для hi-fi, Акустические системы, усилители, Аппараты для сварки, лестницы, вибротехника, компресоры, Домашние кинотеатры, Станки, измерительные приборы, строительный инструмент
6.5% За оплаченный заказ из категорий: Дисковые пилы, Дрели, Инструмент для отделочных работ, Расходные материалы строй. Инструмента, Ручной инструмент, Станки (для строительных работ), Электролобзики, Электрические ножницы
1% За оплаченный заказ из остальных категорий

Кэшбэк по BeCompact предоставляется для жителей Москвы и Московской области.

Recenzje na temat BeCompact (15)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
19.06.2019
Zamówienie N 0084317 Kupiłem laptopa Asus Zenbook od tej firmy. Drugiego dnia użytkowania laptop rozbił się i utknął podczas premiery bios. Tego samego dnia zabrałem laptopa do działu gwarancji - opisałem problem, pokazałem wideo. Zabrali towar i kazali czekać. Tak więc laptop leżał od czwartku do środy. W środę zadzwonił do mnie pracownik i powiedział, że z laptopem wszystko jest w porządku i że można go odebrać. Przyjechałem i zapytałem, jaki jest problem. W odpowiedzi rozłożyli przede mną ręce i powiedzieli, że nie wiedzą, a usługa zaangażowana w diagnozę nie zaakceptuje tego produktu. Na uwagę, że laptop może ponownie pęknąć z tego samego powodu, co jest wadą fabryczną i laptop nie działa z mojej winy, ale stanie się to po upływie okresu gwarancyjnego, powiedziano mi, że nic nie można zrobić i nie zrozumieją sytuacja Teraz laptop znów szedł cyklicznie w systemie BIOS (nie dokonywano żadnych manipulacji z laptopem). W obliczu wyraźnego małżeństwa fabrycznego, które pojawiło się następnego dnia po zakupie i które zostało zignorowane przez firmy becompact. Firma zajęła tylko tyle czasu, że upłynął okres gwarancji od nich. Firma odmówiła zrozumienia przyczyn i zwróciła towar, wspierając go w magazynie przez połowę okresu gwarancji. Wszystko, co jest napisane na stronie internetowej o dziale gwarancji, jest kłamstwem. Brak zwrotu lub wymiany towaru. Teraz musisz wydać więcej pieniędzy na naprawy. Między innymi, po powrocie z działu gwarancyjnego, laptop był w jakiejś tłustej plamie, z powodu której touchpad również teraz nie działa normalnie. Jeśli zależy Ci na pieniądzach i czasie, wybierz biuro obok siebie i przejdź do innych sklepów. W pogoni za zniżką 1500, znalazłem się teraz w sytuacji plucia i oszustwa ze strony Becompact i naprawy za 5000 rubli. Komentarz Straszna interakcja z klientem po zakupie.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.06.2019

Kliknięcie linku. i dwa razy. jakie są wpisy w Letishops LC. (06.04.2019 14:52)
Ale bezskutecznie, system nr 264374 z dnia 06.04.2019 15:20:58 nie był liczony. A cena nie jest mała, 74,5 t.r.
Płatność gotówką kurierowi. Przed złożeniem zamówienia upewniłem się, że zielona ikona jest włączona.
Dział pomocy Letishops pomógł mi i naliczył zwrot gotówki, ale ten błąd nie nastąpił przypadkowo. To, co dokładnie grało rolę, nie jest jasne, z rozszerzeń tylko vkopt i gdzie pakiet, ale były już od lat, a problem pojawił się po raz pierwszy i, jak powiedział wsparcie LS, zwrot pieniędzy z zakupu w sklepie został utracony przez kogoś innego za pośrednictwem linku partnerskiego innej osoby.
Bądź ostrożny przed zakupem, wyłącz wszystkie możliwe rozszerzenia, nawet te sprawdzone, ale raczej skorzystaj z aplikacji mobilnej.
Dziękujemy zespołowi Letishops za szybkie rozwiązanie problemu!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
19.06.2019

Witaj Eugene!

Cieszę się, że mogliśmy pomóc wink

Naprawdę lepiej jest wyłączyć takie rozszerzenia przed dokonaniem zwrotu gotówki.

Mamy nadzieję, że takie sytuacje się nie pojawią.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.04.2019
Zamów N-210561 wszystkie OK Wydane - Otrzymane na własny koszt w Rusyantsevo Prawda płatność tylko Nal, ale Cashback naliczony i otrzymany
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.03.2019
Sklep nie jest godny zaufania. Zrobiłem konkretne zamówienie, pomieszali je i wysłali w niewłaściwy punkt. Kolejny raz zajęło mu powrót do właściwego miejsca. Nakładaj niepotrzebne towary na zamówienie. W czekach przy wydawaniu pewnego rodzaju własności intelektualnej.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.03.2019

Potwierdź zwrot gotówki 2 miesiące

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.03.2019

Dzień dobry

Dzięki za opinie.

Każdy sklep ma okres oczekiwania na zwrot gotówki. Partnerzy potrzebują czasu na przetworzenie zamówienia i przekazanie nam informacji. BeCompact ma tylko średni okres oczekiwania 30 dni. Dlatego potwierdzenie nagrody może nastąpić wcześniej lub nieco później. Jak pokazuje praktyka, maksymalny okres to średnia * 1,5.

W przypadku zwrotu gotówki ze statusem „Oczekuje” masz otwarte odwołanie do usługi opiekuńczej. Jeśli rejestracja nie nastąpi, nasz kierownik skontaktuje się z Tobą, aby pomóc. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
13.02.2019
Płatność tylko gotówką.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.01.2019
Kupiłem telewizor i ramię: ceny są dobre, towary wysokiej jakości. Zwrot środków następuje na konto po 2 miesiącach. Nadal będę od nich kupować.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.12.2018
Niezły sklep. Zwrot pieniędzy nastąpił dzień po zakupie zamówienia.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.12.2018

bardzo fajny sklep. Zebrałem od nich komputer. ceny były w niektórych miejscach niższe niż w innych sklepach. na to nie oszukałem i nie zamówiłem u nich, w jednym miejscu. zrobił odbiór. tutaj musisz poczekać kilka dni, co możesz zrobić. cashback przyszedł natychmiast, a 2 pozycje wisiały przez tydzień, co jest dziwne. jeśli ich cena jest następnie niższa. Zamówię ponownie tutaj.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.12.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Zgadza się, zwrot gotówki jest nadal wyświetlany jako „Oczekuje”.

Zmiana statusu następuje natychmiast po przeniesieniu nagrody przez sklep. Czas rejestracji jest niezbędny, aby partnerzy mogli dostarczyć zamówienia, przetworzyć informacje i przenieść je do naszego systemu.

Możesz zapoznać się z warunkami kredytowania zwrotu gotówki na stronie sklepu. Na przykład: http://joxi.ru/p27P87pio4vxvA.

Jeśli nadal masz pytania dotyczące usługi, napisz. Z przyjemnością odpowiemy na nie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.12.2018

Sklep nie akceptuje kart (

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.12.2018

Witam

Dziękujemy za opinię.

Niestety, podczas płatności kartą istnieją naprawdę trudności techniczne. Mamy nadzieję, że problem zostanie rozwiązany szybko.

Pojawią się pytania dotyczące usługi - napisz. Jesteśmy w kontakcie :)

Dziękujemy za wybranie nas!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.12.2018
Sklep BeCompact jest super! Niskie ceny, terminowo dostarczamy towar do punktów dostawy i szybko potwierdzamy zwrot gotówki !!!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.11.2018
Od pierwszego dnia zamówienia na stronie natychmiast pojawił się komunikat informujący, że oczekiwana jest pamięć podręczna (ale konieczne było potwierdzenie płatności ze sklepu). Miałem odbiór 2 dni po złożeniu zamówienia. Płatne gotówką przy odbiorze towaru. A pamięć podręczna jest naprawdę zapisywana następnego dnia po dokonaniu płatności. Zamówiłem w tym sklepie 2 razy. Wszystko poszło dobrze (cena przy zamówieniu nie zmieniła się przy odbiorze, druk był również normalny, wszystko wyjaśniono z gwarancją). Co przy zamówieniu, co przy odbiorze, wszędzie wszystko jest bardzo uprzejmy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w BeCompact z cashbackiem do 6.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się