do 2.2 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Allsoft z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashback
Średni czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 90 dni
Informacje i warunki
2.2% Оплаченный заказ
0.5% Оплаченный заказ (Программы Microsoft)

Recenzje na temat Allsoft (19)

Recenzje z pytaniami również nie są publikowane. Aby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, utwórz prośbę do naszego działu obsługi klienta.

Chcielibyśmy, aby Twoja opinia była przydatna dla Ciebie i innych odwiedzających.
Dlatego nie publikujemy recenzji zawierających:
• reklama lub obsceniczny język;
• bezużyteczne powielone informacje;
• tylko liczba gwiazdek lub kilka słów.
15.02.2019
Dobry sklep, korzystam z usług od ponad 3 lat. Po otrzymaniu zwrotu pieniędzy musisz być wytrwały i kierować się aktualnymi instrukcjami.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.12.2018

Zrobiłem zamówienie. Pojawił się zwrot gotówki, ale po pewnym czasie został anulowany. Dziwne ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.12.2018

Cześć cześć

Dziękuję za komentarz.

Zwrot pieniędzy jest automatycznie odrzucany na podstawie informacji dostarczonych nam przez partnerów. Na pewno postaramy się zrozumieć tę sytuację. Wysłaliśmy już prośbę do partnerów o wyjaśnienie przyczyn odrzucenia. Widzimy, że problem naliczania cashbacka został już rozwiązany :)

Pojawią się pytania - napisz, jesteśmy w kontakcie i chętnie pomożemy.

Szczęśliwego Nowego Roku! Niech każdy dzień będzie jasny i pełen nowych emocji :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.12.2018
Sklep jest dobry, klucze licencyjne są dostarczane bardzo szybko! Po raz pierwszy kupiony w sklepach letniskowych. Zwrot pieniędzy nie został potwierdzony przez ponad 30 dni, musiałem skontaktować się z serwisem letyshops. Dopiero po ich interwencji potwierdzono zwrot gotówki. Dlatego sklep ma 4 lata, a opieka nad sklepami letnimi wynosi 5 :-)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.09.2018

ALLSoft sprzedaje licencje dla NIEZAWODOWYCH programów photosHOW PRO i INSTALACJI WIDEO. Nie reaguje na wymóg zwrotu pieniędzy z powrotem na kartę i po prostu nie odpowiada. Handluje jak oszust.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.10.2018

Cześć Mark!

Dziękujemy za opinię.

Szkoda, że dokonując zakupu za pośrednictwem naszego serwisu masz do czynienia z tą sytuacją. Spróbuj skontaktować się z obsługą sklepu. Oto ich kontakty:

Bezpłatne połączenie z Moskwy 8 (495) 232-52-16;

Bezpłatny telefon z rosyjskich regionów 8 800 200-22-33.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące pracy naszego serwisu - skontaktuj się z nami.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.09.2018

Dokonałem zakupu na Allsoft 01/08/18 (Zamów ALLSOFT-12883724) Bez zwrotu gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.09.2018

Cześć, Alexey!

Dziękujemy za opinię.

Szkoda, że zwrot gotówki za zamówienie nie został naprawiony. Istnieje wiele czynników, które mogą mieć na to wpływ. Aby pomóc Ci zrozumieć tę sytuację, stworzyliśmy połączenie z usługą opieki. Możesz się z nim zapoznać i udzielić odpowiedzi w sekcji „Pomoc” - „Moje odwołania”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.05.2018

29.05.2018 dokonał zakupu w zerach cashback ..... (((

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.06.2018

Cześć, Staś!

Dzięki za opinie.

Twoje pytanie zostało już rozwiązane w obiegu # 1355323. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.

Dziękujemy za bycie z nami!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
20.04.2018
Kupiłem licencję Kaspersky, wyświetlono zwrot gotówki, zrobiłem wszystko przez rozszerzenie. To tylko przypisane na samym końcu. Ale i tak wszystko się udaje!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.04.2018

8 kwietnia złożono zamówienie. Została wyświetlona pamięć podręczna, ale już 12 kwietnia została ona odrzucona. Nie było zwrotów. To dziwne

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.04.2018

Dzień dobry, Roman!

Dziękujemy za opinię. Gdy sklep odrzuca nagrodę, następuje automatyczne odrzucenie i zwrot pieniędzy. Przyczyną odrzucenia może być brak zakupu / zwrot towaru, naruszenie algorytmu zakupu przy zwrocie gotówki, korzystanie z innych programów premiowych przy zakupie. Czasami zdarzają się błędne odchylenia.

Aby szybko zrozumieć przyczynę odrzucenia zwrotu pieniędzy, utworzyliśmy odwołanie do usługi opieki w Twoim imieniu. Proszę odpowiedzieć na odwołanie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.04.2018

Kupiłem licencję, zanim pojawiło się wyskakujące okienko przeglądarki, w którym pojawił się komunikat o aktywacji zwrotu gotówki. Przejście na stronę zostało naprawione, a zwrot gotówki nie jest wyświetlany w oczekiwaniu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.04.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Istnieje wiele czynników, które wpływają na utratę zwrotu gotówki. Aby pomóc Ci bardziej szczegółowo zrozumieć tę sytuację, stworzyliśmy odwołanie do usługi opieki w Twoim imieniu. Możesz się z nim zapoznać i udzielić odpowiedzi w sekcji „Pomoc” - „Moje wiadomości”. Mamy nadzieję na twoją pomoc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.03.2018

Dzień dobry Wczoraj kupiłem licencję, wcześniej pojawiło się wyskakujące okienko przeglądarki, w którym pojawił się komunikat o aktywacji zwrotu gotówki. Przejście na stronę zostało naprawione, a zwrot gotówki nie jest wyświetlany w oczekiwaniu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.03.2018

Cześć Roman!

Dzięki za opinie. Niestety z jakiegoś powodu nie otrzymaliśmy informacji o twoim zamówieniu, dlatego zwrot pieniędzy nie pojawił się na Twoim koncie.

Dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc. Aby to zrobić, utwórz odwołanie w swoim imieniu za pośrednictwem sekcji „Pomoc”. Odwołanie można znaleźć na karcie w tej sekcji „Moje skargi”.

Będziemy czekać na twoją odpowiedź, ponieważ bez twojej pomocy nie poradzimy sobie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.03.2018

Kupiłem program do skanera, klucz przyszedł natychmiast, ale coś nie dotarło do pamięci podręcznej! Przejście jest odzwierciedlane, a pamięć podręczna jest aktywowana.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.03.2018

Dzień dobry, Vladimir!

Dzięki za opinie. Rozumiemy i wyrażamy niezadowolenie z powodu braku naliczania gotówki. Często straty z tytułu zwrotu gotówki występują z powodu naruszenia algorytmu zakupów gotówkowych. Również bardzo często przyczyna braku naliczania w urządzeniu, z którego składane są zamówienia. Niestety niektóre rozszerzenia przeglądarki, programy antywirusowe, programy i wirusy mogą zakłócać kredytowanie zwrotu gotówki poprzez przepisywanie linków partnerskich.

Ważne jest dla nas, aby każde Twoje zamówienie było ustalane automatycznie, a każdy zyskowny zakup przynosi Ci radość.

Skontaktowaliśmy się z Tobą za pośrednictwem sekcji Pomoc. Proszę odpowiedzieć na prośbę.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.03.2018

Kiedy poszedłem na stronę, aby kupić oprogramowanie dla systemu Mac OS, rozszerzenie natychmiast aktywowało cashback, ale nie otrzymałem jeszcze żadnych informacji o naliczonym cashbacku!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.03.2018

Dzień dobry

Dzięki za opinie. Jest dla nas bardzo ważne, aby każde zamówienie zostało pomyślnie zarejestrowane na koncie. Dlatego każdego dnia pracujemy nad ulepszeniem naszych usług i składamy wiele zamówień testowych w różnych sklepach. W oparciu o testy wprowadzamy zmiany w zasadach dokonywania zakupów za pomocą zwrotu gotówki.

Przestrzegając naszych zasad i zaleceń, możesz zminimalizować ryzyko utraty zwrotu gotówki.

Aby zrozumieć przyczynę braku naliczania zwrotu gotówki za Twoje zamówienie, utworzyliśmy odwołanie za pośrednictwem Twojego konta osobistego, sekcja „Pomoc”.

Będziemy czekać na opinie i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem na twoją korzyść. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Allsoft z cashbackiem do 2.2%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.