Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
Cashback 2x
do 3 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Акушерство ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
3% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Акушерство
1.5% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Акушерство

Важно! Кэшбэк не начисляется:

- за оплаченный заказ с применением купона;

- за покупку товаров брендов Hellobaby, Moonybaby, Ramili, Switel, iBaby и Samsung.

Recenzje na temat Акушерство (47)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
15.11.2019
bardzo wyraźna dostawa
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.07.2019

Zrobiliśmy zamówienie za pośrednictwem LetyShops, w opisie jest napisane, że maksymalny czas obciążenia zwrotem wynosi 40 dni. Minęło już ponad 40 dni, ale zwrot pieniędzy nie został przyznany ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.07.2019

Dzień dobry

Olga, czasami partnerzy potrzebują trochę więcej czasu na przetwarzanie informacji.
Widzimy, że cashback jest już dodany do salda :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.05.2019
Kupiłem adaptery na podwoziu wózka. W tym czasie była najtańsza cena, nawet na internetowych pchlich targach sprzedawali droższe. Po kilku dniach odebrałem go sam, więc nie mogę nic powiedzieć o dostawie. Dzięki Letyshops otrzymał również zwrot gotówki.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.05.2019

Złożyłem zamówienie na stronie położnictwa, a zwrot pieniędzy nie został zaksięgowany. I nawet nie obliczony.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.05.2019

Ramiza, cześć.

Nie martw się, postaramy się to rozgryźć.

W Twoim imieniu odwołaliśmy się do działu obsługi klienta, ale niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Napisz do nas na support@letyshops.com, pomożemy w zwrocie pieniędzy.

Poczekamy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.05.2019
Nigdy nie było żadnych problemów ze sklepem, czasem szorstkość u kurierów, ale tylko z powodu szerokiego okresu dostawy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Położnictwo jest zawsze problemem. To nie jest sklep, w którym zamówiłem i odebrałem SMS-a w ustalony dzień i zabrałem go. Na zawsze nie wszystkie zamówienia są dostępne, dla których status dostępności i data następnej dostawy na stronie produktu nie jest jasne, że nie można tego wytyczyć. Wskazano również, że mają własny magazyn, również najwyraźniej tak nie jest. Ogólnie rzecz biorąc, składasz zamówienie i czekasz na to, co z niego wyniknie. A rzecz, która nie jest i nie będzie, nadal wisi „na magazynie”. Co więcej, mogą obiecać kilkakrotnie przynieść i odłożyć dostawę, w wyniku czego nadal nie przynoszą. Odrzucono zwrot gotówki za największe zamówienie z drogim wózkiem. Ale duży wybór i bezpłatny odbiór

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.04.2019

Cześć Catherine!

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupów.

Zauważyliśmy, że zostało już wniesione odwołanie do usługi opiekuńczej w sprawie odrzucenia zwrotu gotówki.
Dołożymy wszelkich starań, aby zrozumieć sytuację i pomóc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.03.2019

Złożyłem zamówienie, zadzwoniłem do operatora, potwierdziłem, że wszystko jest w magazynie, a zamówienie zostanie dostarczone w ciągu 10 dni. Po 11 dniach pojawiła się wiadomość, że nie ma dwóch pozycji, ponownie skontaktowała się z operatorami, zmieniła zamówienie, oświadczyła, że wyślą go za 3 dni, w rezultacie po tygodniu wysłania połączeń z mchu. Obsługa jest okropna! Po upływie maksymalnego okresu 40 dni nie było zwrotu gotówki. Po skontaktowaniu się ze wsparciem letyshops moje pytanie zostało rozwiązane, a zwrot gotówki został dodatkowo zapisany w usłudze cashback. Dzięki letyshops!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.03.2019

Witam

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupów. Mamy nadzieję, że takie sytuacje się nie powtórzą.

Jeśli masz pytania lub potrzebujesz pomocy, napisz. Z przyjemnością pomożemy.

Miłych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.03.2019
Zamówiła łóżeczko, materac i rozciągliwe prześcieradła. W dniu dostawy (8 marca) zadzwonili, że szopka nie ma niezbędnego koloru, zaproponowali alternatywę. Zgoda Zadzwonił kurier, powiedział, że dostał tylko materac i prześcieradła, zostawił je w magazynie - „po co przynosić bez łóżka - odmówisz”. Oddzwoniliśmy, aby wyjaśnić, powiedzieli, że przyniosą wszystko ze szopką - kolejny kurier. Dzwonią po godzinie - nie ma łóżeczka (alternatywny kolor), są też inne. No cóż, dziecku już obiecano łóżko. Uzgodniliśmy trzecią opcję. W rezultacie dostawa była opóźniona, łóżko i materac, prześcieradła nie zostały przyniesione. Następnego dnia okazało się, że materac nie pasuje, na opakowaniu wskazano 150 * 70, aw rzeczywistości jest to 160 * 80. Kolejny dzień poszedł na wymianę materaca - przynieśli 10., prześcieradła obiecały przynieść 12. Nie zrobili tego, więc początkowe zamówienie na ich koncie osobistym zostało całkowicie anulowane. Czek - „list filkina”
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.01.2019

Regularnie zamawiam i zawsze otrzymuję zwrot pieniędzy! bardzo przyjemnie jest kupować niezbędne towary dla dziecka, aby otrzymać za to część pieniędzy!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.01.2019

Nie polecam zakupów w tym sklepie. Po upływie maksymalnego okresu 40 dni nie było zwrotu gotówki. Po skontaktowaniu się ze wsparciem letyshops moje pytanie zostało rozwiązane, a zwrot gotówki został dodatkowo zapisany w usłudze cashback. Dziękuję

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.01.2019

Cześć, Dmitry!

Dziękuję za komentarz.

Nie denerwuj się, proszę. Niestety w niektórych przypadkach przetwarzanie zamówienia następuje z pewnym opóźnieniem. Wkrótce otrzymamy również nagrodę za twoje zamówienie. Partnerzy bardzo sumiennie wypełniają swoje obowiązki.

Pomoc będzie potrzebna - pisz. Zawsze jesteśmy szczęśliwi!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.01.2019

Złożyliśmy zamówienie w listopadzie, po kilku miesiącach oczekiwania, pojawił się status „Cashback odrzucony”, a zamówienie zostało opłacone z góry i otrzymane dawno temu, co ma wiele potwierdzeń. Z jakiegoś powodu usługi wsparcia Letyshops muszą czekać kilka dni, a czas reakcji na sytuację z położnictwa wynosi OT 4 tygodnie (!). Zdecydowanie nie polecam ani sklepu, ani usługi cashback, chyba że jesteś gotowy miesiącami czekać na odpowiedzi na twoje prośby.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.01.2019

Witam

Dziękuję za komentarz.

Rozumiemy Cię w tej sytuacji. My, podobnie jak Ty, odmówiono nam naliczenia kosztów od partnerów. Aby zrozumieć sytuację, wysłaliśmy prośbę do partnerów. Po otrzymaniu odpowiedzi menedżer, z którym korespondujesz, skontaktuje się z Tobą.

Mamy nadzieję, że problem zostanie rozwiązany jak najszybciej.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.12.2018
Zapłaciłem za zamówienie kartą online przy kasie i natychmiast otrzymałem zwrot gotówki :)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Акушерство z cashbackiem do 3%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się