Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 2.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na 220volt ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
0.95% Оплаченный заказ на остальные бренды из категорий: сварочное оборудование, сантехника и климат, уборка и клининг, автотовары, все для строительства
2.5% Оплаченный заказ брендов MILITARY, TESLA, WESTER, HAMMER, HAMMER Flex из категорий: измерительные инструменты, расходные материалы, ручные инструменты, свет и электрика
2.1% Оплаченный заказ брендов MILITARY, TESLA, WESTER, HAMMER, HAMMER Flex из категорий: электроинструменты, все для сада, сварочное оборудование, оборудование, сантехника и климат, уборка и клининг, автотовары, дом, туризм, отдых, все для строительства
1.45% Оплаченный заказ на остальные бренды из категорий: свет и электрика, расходные материалы
1.25% Оплаченный заказ на остальные бренды из категорий: ручные инструменты, измерительные инструменты, все для сада, дом, туризм, отдых, оборудование
0.75% Оплаченный заказ на остальные бренды из категории электроинструменты

Кэшбэк по заказам с магазина 220volt может появиться в вашем кабинете в течение 10 дней после оформления.

Кэшбэк не начисляется за заказы, сделанные в мобильном приложении 220volt (Android или iOS).

Recenzje na temat 220volt (34)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
24.05.2018

Zrobiłem zamówienie za pośrednictwem mojego konta osobistego, zapłaciłem za to, ale nigdy się tu nie pojawił, nawet wyprowadziłem go z innych stron.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.05.2018

Zrobiłem zamówienie, zapłaciłem za to dawno temu i otrzymałem je, ale tutaj nigdy się nie pojawiło.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.05.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za napisanie do nas. Szkoda, że zwrot pieniędzy za zamówienie nie został automatycznie zablokowany. Ważne jest, abyśmy odkryli przyczynę braku naliczania i zrobili wszystko, co możliwe, aby takie sytuacje się nie powtórzyły. W Twoim imieniu utworzono odwołanie nr 1341563 do służby opiekuńczej. Aby odpowiedzieć na odwołanie, przejdź do swojego konta osobistego, sekcja „Pomoc”.

Czekam na twoją odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.05.2018
Kliknąłem link z LetyShops.com, aktywowano cashback, złożyłem zamówienie, cashback pojawił się na moim koncie „w toku”, po płatności i otrzymaniu zamówienia sklep szybko potwierdził cashback (nie 30 dni). Świetny sklep i obsługa.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.03.2018

Najważniejsze jest to, że „Sklep nie jest dostępny w rozszerzeniu”. Dlatego nie polegaj na automatycznej rejestracji. Czekałem dzień i kiedy nie zobaczyłem rejestracji, od razu zacząłem pisać w Pomocy. Udało mu się odpowiedzieć na wszystkie pytania wsparcia w pościgu - zwrot pieniędzy został przyznany. Pomogło to, że zakupu dokonano za pomocą przeglądarki, która jest specjalnie przeznaczona do zakupów. Wsparcie poszło dobrze.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.03.2018

Cześć Denis!

Dziękujemy za opinię. Przede wszystkim chcemy zauważyć, że aby otrzymać zwrot pieniędzy od sklepów, które zabraniają naszemu rozszerzeniu działania na ich stronie internetowej, musisz przejść z naszej strony internetowej i złożyć zamówienie, biorąc pod uwagę zasady zakupów cashback.

Zgodnie z danymi z twojego konta osobistego zwrot gotówki za Twoje zamówienie był nadal wyświetlany, ale z opóźnieniem.

Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie dotyczące pracy naszego serwisu - napisz, chętnie odpowiemy.

Miłego nastroju!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
17.02.2018

Zwrot gotówki w 220 woltach nie jest aktywowany, ikona LetyShops nie zmienia koloru na zielony, ponieważ był biały, pozostaje, jednak 220 woltów jest na liście, a ja jestem w wybranych sklepach, mówi, że zwrot gotówki wynosi do 3% (LetySilver), a poniżej napis „Sklep” niedostępne w rozszerzeniu ”, wyjaśnij, dlaczego sklep 220volt istnieje na stronie LetyShops.com, a jeśli chodzi o kupowanie w tym sklepie, gdy aktywowany jest 220volt, pojawia się napis„ Nie mamy czegoś takiego ”. Bałagan, uprzejmie poradzić sobie z bałaganem.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.02.2018

Cześć Peter!

Dziękujemy za opinię. Współpracujemy ze wszystkimi sklepami, które mamy w katalogu, ale na stronach niektórych sklepów nie można aktywować naszego rozszerzenia.

Napis „Sklep nie jest dostępny w rozszerzeniu” oznacza, że nie można aktywować zwrotu gotówki bezpośrednio ze strony sklepu. Aby naprawić nagrodę, musisz przejść do sklepu tylko z naszej strony internetowej.

Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie - napisz. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
10.02.2018

Sam sklep nie jest zły. Przejście na stronę zostało naprawione. Cashback nie pojawił się. Sądząc po komentarzach użytkowników, błąd ma charakter systemowy i powstaje z godną pozazdroszczenia stałością. Mam nadzieję, że letyshops nie odpowie na coś takiego: „Aby to zrobić, zostaw prośbę za pośrednictwem swojego konta osobistego, w sekcji„ Pomoc ”i wyjaśnij informacje o zamówieniach, dla których nie odnotowano zwrotu gotówki.”, I podejmij proaktywne działania na przyszłość.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2018

Cześć, Alexey!

Dziękuję za twoją opinię. Zgodnie z naszymi danymi zwrot gotówki za zamówienia z 11 lutego jest wyświetlany na Twoim koncie osobistym w stanie „Oczekujące”.

W rzeczywistości prosimy użytkowników o skontaktowanie się z nami w celu rozwiązania problemu, ponieważ często przyczyną utraty zwrotu pieniędzy są błędy w algorytmie zamawiania lub wpływ czynników zewnętrznych, na przykład rozszerzeń.

Nie chcemy, aby nasi użytkownicy mieli do czynienia z takimi nieprzyjemnymi sytuacjami i robimy wszystko, co możliwe, aby zrozumieć powody, dla których nie spłacono gotówki.

Jeśli recenzja dotyczy innego zamówienia, koniecznie poinformuj o tym.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.02.2018

Sklep jest taki sobie. Nie przestrzegają terminów dostawy, losowo wyrzucają przedmioty z już opłaconego (!) Zamówienia. W rezultacie po tygodniu oczekiwania musiałem anulować zamówienie. Do momentu anulowania żaden sklep KB nie był zarejestrowany w sklepach letniskowych.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.01.2018

Minął ponad dzień i pojawił się cashback.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.01.2018

Oprócz tego, że sklep blokuje działanie ekspansji much (nie pokazuje poprawnie, że ten sklep nie znajduje się na liście partnerów!), A po złożeniu zamówienia przez przejście, nie widziałem zwrotu pieniędzy za kredyt! Łatwiej jest się z nim całkowicie pożegnać niż próbować udowodnić, że powinien był!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.01.2018

Dzień dobry, Svetlana!

Dziękuję za twoją opinię. Jest dla nas bardzo ważne, aby przychodził każdy zwrot gotówki, na który liczysz. Jeśli zwrot nie zostanie automatycznie zaksięgowany, najprawdopodobniej wystąpi jakiś błąd podczas składania zamówienia.

Zawsze jesteśmy gotowi pomóc Ci znaleźć przyczynę braku zwrotu gotówki, ale nie będziemy w stanie obejść się bez Twojej pomocy. Aby to zrobić, pozostaw prośbę za pośrednictwem konta osobistego, w sekcji „Pomoc” i podaj informacje o zamówieniach, dla których nie zarejestrowano zwrotu gotówki. Ponadto połączymy facetów z działu technicznego z pytaniem, aby bardziej szczegółowo przeanalizować sytuację z okresową utratą zwrotu gotówki.

Będziemy czekać na opinie i dołożymy wszelkich starań, aby pomóc. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.01.2018

Robię drugie zamówienie w tym sklepie za pośrednictwem Letyshops, ale zamówienie i zwrot pieniędzy nie są wyświetlane :( dobry sklep, polecam, ale jest „mądry” z zwrotem pieniędzy.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.01.2018

Witam

Dziękujemy za opinię. Niestety z jakiegoś powodu nie otrzymaliśmy informacji o zamówieniu ze sklepu. Aby rozwiązać problem, napisz do nas za pośrednictwem sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego. Na pewno postaramy się zrozumieć tę sytuację i pomóc.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.10.2017
Ostatnie (i nie ostatnie) moje zamówienie zostało zrealizowane w tym roku. Bardzo zadowolony ze sklepu! Ogromny wybór narzędzi! Dostawa ze sklepu do Komsomolska nad Amurem (Terytorium Chabarowskie) jest szybka! Wszystko jest zapakowane jakościowo. Dobra robota!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.10.2017
Cashback wisi na potwierdzeniu przez prawie miesiąc. O ile rozumiem, nie musisz już na nim polegać ...
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.10.2017

Witam

Dziękuję za twoją opinię. Nie martw się, proszę :) Zwrot środków zostanie dodany do salda po upewnieniu się przez sklep, że jesteś zadowolony z zakupu i nie zwracasz towaru. Każdy sklep ma określony okres, w którym przetwarzane są informacje o zamówieniu. Szacowaną datę potwierdzenia zwrotu gotówki możesz zobaczyć na swoim koncie osobistym w sekcji Zamówienia i finanse, najeżdżając kursorem myszy na znak zapytania naprzeciwko zamówienia.

Szacowany termin potwierdzenia zwrotu gotówki to 10/19/2017. Jeśli przed tym czasem zwrot nie zostanie przyznany, napisz do nas, chętnie pomożemy w tej sytuacji.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w 220volt z cashbackiem do 2.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się