3 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Tiendanimal with cashback in Spain

(2.35) General evaluation of the store
Reviews on Tiendanimal (34)
Waiting time for crediting cashback
Cashback will appear in your account with "Pending" status within 1 day
Cashback is confirmed and credited within 75 - 150 days
Attention!
  • Cashback is not credited in case of using any third-party promo codes.
  • Cashback is credited only for the article net value excluding the value added tax, all other taxes and fees and the additional costs for delivery and shipping.

Reviews on Tiendanimal (34)

(2.35) General evaluation of the store
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
18.07.2022

I have always received the cashback that corresponded to me with this store, so I am very happy. They take a long time to confirm it, yes; minimum a month and a half, two months.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
18.07.2022

Hi Lilly!

Thanks a lot for sharing your experience. We are happy that you like our service :)

Greetings.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
12.07.2022

Well, I made an order of almost 60 Euros taking advantage of a 14% discount, I realized that everything is well enabled, what is my surprise, I do not receive the cashback, and on top of that, we have lost the bonus for having been registered through the link of a friend. The truth is that it's sad, the perfect order, it arrived without problems, but the cashback was not enabled, and I'm still waiting for a response to my open issue...

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
12.07.2022

Hello!

We are very sorry for what happened. The loss of cashback can occur due to several factors: violation of the terms of the store, prolonged payment (more than an hour), use of promotional codes.

Don't worry, we have contacted the partners to solve a problem with your cashback. This process can take 3-4 months, and unfortunately we cannot speed it up. If we receive the positive response from the partners, we will definitely credit you the cashback in full.

If you have any questions, you can always contact us through the Help section of your account.

Greetings.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
22.06.2022
I am super happy, my order arrived very quickly,
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.04.2022

I placed my first order taking advantage of a 15% cashback increase. 24 hours later the cashback did not appear and I opened a request, letyshop says that it cannot find the cashback and that it is going to contact the store. I did not use any discount coupon since I did not reach the minimum and I preferred to use the 15% cashback instead of the 10% coupon. I hope they can credit the cashback soon since it was around €7.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
20.04.2022

Hello!

We are very sorry for the situation that occurred. We have already sent a request to the representatives of Tiendanimal and we hope to receive a response shortly. As soon as any news arrives, we will notify you immediately.

Greetings!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
19.04.2022

The downside is that if you use coupons as it says in the fine print, it does not credit you with any Cashback, so the approach is quite bad, since if I spend more than €100 on my dog's feed I prefer a 15% coupon, to credit a Cashback by cents. The truth is that I don't know who is going to buy No coupons if there are always any if you are a customer, so you always have to read the conditions so as not to be surprised.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.04.2022

Hello!

We understand you perfectly, but the conditions depend on the stores, not on us. We also do not receive anything if the user breaches those conditions.

Greetings!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
05.04.2022

I have made two orders in this store and they have given me the cashback without any problem. Without using any clear coupon. When you use a coupon it says they don't give you. regards

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
06.03.2022

They take a long time to accredit and they usually reject it. I always have to claim, once LetyShop credited it to me as a bonus. I'm still waiting for a January purchase to be credited (we are in March 2022)

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
07.03.2022

Hi Claudia!

We are sorry that you have such an experience with this store. We see that your cashback has been rejected due to the use of promotional codes. According to the conditions of Tiendanimal, the cashback is not credited in case of using some coupons and discount codes.

The approximate date of the accreditation of your purchase ends on July 22. If the refund will not be credited on time, please contact our customer service and we will help you.

A hug!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
21.02.2022
No problems with cashback
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.02.2022

It is the second time that I buy, the first time it took a little longer than expected to approve the cashback, but finally they gave it to me before I came to claim. This second time I was surprised by how quickly they confirmed it. Both times the order arrived quickly and in perfect condition, yes, everything was fine.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.02.2022

Good!

Each store has its maximum refund confirmation time and it is confirmed within this indicated time. But it's wonderful that you received the prompt refund. Enjoy shopping!

All the best,
LetyShops team.

The review was translated from Spanish using Google Translate.
06.02.2022

You always have to claim the cashback because it does not appear automatically... for the inconvenience that this entails, it is not worth it on many occasions. Fatal operation of this store!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
07.02.2022

Hello!

We are sorry that you have such an opinion. According to the information we have, the Telepizza cashback is registered in the normal way.

Unfortunately, in your account we have not found the requests for the search for the lost cashback. In order for us to find out the possible reasons for the loss of your cashback and return it, please create requests through the Help section of your account. If you have questions, do not hesitate to contact us through the Help section.

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
14.01.2022

They reject my cashback because I used a discount once I entered the page. I didn't read it anywhere and if so, it's absurd, this type of store lives by inflating your prices a little and then sending you 1001 discounts so that you buy at the price they really want you to buy, well of course I used a discount!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
15.01.2022

Hello!

We understand you very well, but the store has its conditions to pay the cashback. We have published all the information on the store page so that users can find it before buying and make a decision.

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
21.11.2021
I have never had delivery or cashback problems.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
Similar stores with cashback
Buy at Tiendanimal with cashback up to 3 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register

LetyShops mobile apps

Shop online with cashback using your smartphone

4.6
4.0
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.