Reviews about Letyshops in Spain

  • Reviews by registered
    users
    34289
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
25.01.2022
Work hard, well done!!! Recomend for everybody.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
24.01.2022

For me, a mega application. I have been using it for a long time. I recommend to everyone!!

The review was translated from Polish using Google Translate. Show original Show translation
25.01.2022

Good morning!

We are glad that you are with us and we wish you even more successful shopping :)

The review was translated from Polish using Google Translate.
24.01.2022

I liked the application. The managers are very good. It would be nice if Flip.kz appeared))))

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.01.2022

Good day!

Thanks for the feedback :) Recorded the wish heart

The review was translated from Russian using Google Translate.
24.01.2022

I have been using the application for a few months and today I made my first refund, I put 4 stars only because the times are long for them to confirm the cashback but I recommend downloading it as it is nice to get back a part of the money that is spent on online purchases, to date I have not had any problems.

The review was translated from Italian using Google Translate. Show original Show translation
25.01.2022

Good morning!

Partners process a high volume of requests, so they need more time to transfer a reward to us :)
Thanks for using our service!

The review was translated from Italian using Google Translate.
23.01.2022
I have been using the application for more than half a year and I have managed to recover several tens of euros for different purchases, with little effort. It works fine from the phone or from the computer and quite easy. Has it ever not worked or had problems and they fixed it quickly.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
23.01.2022

After 2 years of using the app, I just have to say that if it's high value cashback purchases, they refuse to do the same. All purchases I make online activate the extension but they still refuse to give the cashback... Now I wonder! Is it worth using this?

The review was translated from Portuguese using Google Translate. Show original Show translation
25.01.2022

Good Morning!

Unfortunately, if for some reason you do not receive cashback on orders placed with us, we will also be without a reward. Therefore, we, like you, are interested in the smooth purchase process.
Activating cashback/store redirect is the main rule to be able to receive a refund. If this does not happen, we also do not receive remuneration from the store. We hope everything goes well for the next time! Any questions — let us know :)

The review was translated from Portuguese using Google Translate.
23.01.2022

I like letyShops very much, but it is very lacking on the Joom platform, please return it, I will be very grateful.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
24.01.2022

Good day!

Ekaterina, as soon as such an opportunity arises, we will immediately establish cooperation with them.
Thanks for good words :)

The review was translated from Russian using Google Translate.
22.01.2022
very nice thing, quick shopping and quick cashback, I recommend
The review was translated from Polish using Google Translate. Show original Show translation
21.01.2022

The service is terrible to fool everyone!!! For example, I fully met all the conditions for (Referral Program Bonus), and Oh! surprise! For God's sake, it will be that this page is excused, it turns out that just the referrals, the system did not take the order they made and bang me without a bonus. Yes, no bonus, no Cashback after the first purchase! Do not contact this service if you do not want to waste your nerves and time! I do not recommend it !!! And I won't use it anymore! It launches misleading advertising and excuses itself with the fact that the policies of the program, if the purchase is not registered, they do not give the bonus, being their fault. a real scam

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
24.01.2022

Hello!

According to the conditions of the referral program for crediting the bonus, purchases are taken into account, the cashback for which has been credited automatically. Unfortunately, the cashback for the purchases made did not appear in the account of your referrals. We see that the requests for the lost cashback have already been created. We will help find the reason for the cashback loss so that your friends can enjoy shopping with us in the future. In the meantime, we recommend that they make one more purchase so as not to lose the bonus.

The review was translated from Spanish using Google Translate.
21.01.2022

Whenever I buy in a store, the cashback is not automatically given to me and I have to claim. Even so, they almost never give me the generated cashback.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
24.01.2022

Hello!

We are sorry that you have such an experience. If for any reason you don't get cashback on orders placed with us, we also remain unpaid. Unfortunately, when we send inquiries to the store, most of the time we receive a negative response from them. Loss of cashback can happen due to several factors: violation of store terms, prolonged payment (more than one hour), use of promotional codes, influence of third-party extensions.

We see that you have an open query. Please reply to our manager to find out possible reasons for this situation.

The review was translated from Spanish using Google Translate.
20.01.2022
I really like lety shops and would recommend to all my friends, big plus for the cashback option
The review was translated from Polish using Google Translate. Show original Show translation
20.01.2022

Service is good. Technical support when stores refuse to pay cashback works well, it helps. But earlier requests for withdrawal of funds were processed within 1-2 hours. But all good things must come to an end sometime. 01/18/2022 at 12.13 I made an application No. 4061191 for withdrawal of funds. The third day goes by, the application is not confirmed, the money is not received, the amount is more than 2 thousand. No one can explain the reason for such a delay

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
20.01.2022

Good day!

Applications are processed within 1-3 business days.
Now, indeed, there was a delay on the side of the provider. Sorry for the inconvenience, funds will be with you soon.

The review was translated from Russian using Google Translate.
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.