up to 4.5 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Media Markt ES with cashback in Spain

(2.04) Average rating of the store
Reviews on Media Markt ES (140)
Waiting time for crediting cashback
Cashback will appear in your account with "Pending" status within 1 day
Cashback is confirmed and credited within 60 - 120 days
Information and conditions
4.5 %
Cables, power strips and hubs
2.5 %
Heating and air conditioning, Laundry and laundry care, Audio and HIFI, Sports and outdoor, Beauty and health, Kitchen, Vacuuming and cleaning, Computers and computer accessories, Fixed telephony, Computers, Telephony, Photography, Television, Car audio & GPS, Garden and pets, Consoles and video games, Movies, Music and books, Smart Home, Toys, Office
1 %
Marketplace
Attention!
  • Cashback is not credited for services (such as repairs, warranties, financing, etc.), refurbished products (each product labeled REFURBISHED indicates if it is a used product) or any returned products.
  • Cashback is not credited in case of using any voucher or discount code.
  • Please be advised to accept cookies on the store's website for your order to be tracked properly. Otherwise cashback for an order may get lost.
  • Cashback is credited only for the article's net value excluding the value-added tax, all other taxes and fees as well as additional costs for delivery and shipping.
  • The store is not providing us with information about your order amount at the moment of the order registration, that's why cashback for your order may be displayed as 0 EUR. While processing your order, the store updates that and cashback amount is set according to the rate stated on the store's page.

Reviews on Media Markt ES (140)

(2.04) Average rating of the store
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
mdanion
10.05.2024

Liars, they don't take care of the cashback. They should be removed from here.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
10.05.2024

Hello!

Sorry for the disturbances. To thoroughly investigate the case, we have written to the email linked to your account. Please answer us, we are waiting.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
saray279-1
08.05.2024

I also leave my case since I see that they act in the same way with all users and to be able to get everyone to remove this application for scam. I buy an iPhone through the app at Mediamarkt for a 12% cashback. When it does not appear, I give the option they give you for this and Letyshop's response is that the store "is not prepared to meet" and they evade any responsibility by telling you that the cashback "is lost" and for that reason they compensate you with a paltry €10 that is not even the third part that they have the obligation to give you since as a user, you have purchased through their application precisely to receive said cashback. Advice!!! File a consumer complaint since they do not meet the established criteria and do not buy through their application.!!!!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
09.05.2024

Hello, Saray!

We completely understand your displeasure, but as our agent has explained to you, the store does not accept claims, and since we have not received the reward, we cannot pay you the full amount of the cashback.

We deeply regret any inconvenience and appreciate your understanding.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
mercedesnavarrocaliz
08.05.2024

A real scam... I bought a Mac here just for the cashback. It also had a profit and it was 12%. I followed the steps exactly to make sure there were no errors. Even so, Letyshops makes the excuse that Media Markt says that lost cashback can no longer be recovered and only pays me 10e... If I do this through Letyshops, this is the one that should solve or compensate for the problems, of course not. with 10e being much higher than the amount due. Requests are useless because they repeat the same thing over and over again, which makes you feel even more helpless.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
08.05.2024

Hello Mercedes!

Unfortunately, the store does not accept requests for lost cashback and does not tell us the reason for the loss. We have credited you a partial bonus from our own funds. Unfortunately, without remuneration we cannot reward full refund. We apologize for any inconvenience.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
jch9vxv97p
30.04.2024

I placed an order in which they had to refund me €30 and they have only refunded me €15. When talking to them they told me that they have run out of money and that they cannot give me my other half. I demand the part that I am missing or I file a complaint

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
01.05.2024

Hello!

We understand your feelings as the user and that you were counting on the full refund, but we have credited you with a part of the cashback and we do not have the opportunity to credit more. We hope that the advice our agent has given you will be useful in your next purchases.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
mggprado
25.04.2024

This store is horrible. I don't understand how Letyshop continues if it's impossible for them to accept a cashback even if you do everything perfectly. Last order with increased cashback, I sent photos of the entire process and it was denied. I don't understand.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
13.05.2024

Hello, Martha.

We understand your emotions, but most orders appear in our system. All this data is supervised by our specialists.

We would like to support you in the situation that occurred, which is why we have credited you with the bonus from our funds.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
sheylagranados70
14.01.2024

It seems bad to me that those of us who live in the Canary Islands do not give us cashback and if not, someone please explain to me, thank you

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
15.01.2024

Hello, Sheyla!

We understand you perfectly. Unfortunately, due to technical reasons, cashback from this store is not available in the Canary Islands. We hope this situation changes soon.

Greetings!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Isabel Rivero
11.01.2024
I was afraid because of the comments, but I ordered a television and it arrived in a day and a half and the cashback appeared within hours… Happy.
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
juan
11.01.2024

Hello, just like my colleagues on AliExpress it appears right away, but coincidentally it doesn't appear on Media Mark. 5 euros compensation because they can't ask for my cashbank of 17.35.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
11.01.2024

Hello John.

We apologize for the unpleasant purchasing experience. Now the store does not accept requests for lost cashback, but we very much appreciate that you shop with us and, therefore, we have already credited a partial bonus to your balance.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Sara Hernandez
25.11.2023

a scam, the day they "supposedly" gave the most Cashback, with a purchase of €300, coincidentally it does not appear, even sending screenshots where it is seen that it is active and that the order, (with purchase order number in the capture) indicating that they have not found it, and that since they cannot request it from the company, they compensate with €5. Even so, they send you an email so you can tell them the steps you have followed, in case you have not followed the conditions. But you run out of money.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
28.11.2023

Good afternoon, Sara!

First of all, we would like to tell you that we, like you, are interested in automatic accreditation, since only in this case we receive our commission.

Our agent wrote you the possible reasons for the loss of the cashback and partially credited the refund. We hope that bonus cheers you up a little.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
joao2710
24.11.2023

an order for 1099 and they give me 5 euros, on top of that that day the cashback was higher, if it is a problem that happens with mediamarkt then remove it or notify me. In addition, I had to request the cashback, it was not even automatic.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
27.11.2023

Hello!

First of all, we want to apologize. Since we do not receive the commission for your order and cannot recover it, we do not have the opportunity to compensate you in full. We have paid you a portion of the cashback from our funds.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Gonzalo
22.11.2023

I made several purchases in different stores the day I discovered letyshop. The only one that gave me problems was Mediamarkt. Finally they did not give me any Cashback (more than €11 corresponded to me) and letyshop compensated me with €4... Rubbish

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
23.11.2023

Hello, Gonzalo!

We are very sorry for the situation that occurred, but we cannot contact the store to recover your refund. And since we cannot recover it from the store, we cannot credit you with the full cashback. We hope the partial bonus cheers you up a little.

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
joseleti6
19.11.2023

It was my first time using LetyShops and I think it will be the last: Not only did they not assign me the cashback and I had to claim it, but the resolution is that they gave me €5 on a purchase of €1,035... It's i.e. less than 0.5% cashback instead of the publicly advertised 2.5% (when I didn't use discount codes or coupons).

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
LetyShops
22.11.2023

Hello Jose!

We apologize for the unpleasant experience. Since we do not receive any commission for your purchase and have no way to claim it, we have paid you a partial bonus from our funds. We are aware that this is not a complete bonus, but we hope it cheers you up a little.

All the best,
the LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Media Markt ES with cashback up to 4.5 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register

LetyShops mobile apps

Shop online with cashback using your smartphone

4.6
4.0
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.