up to 2.5 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Media Markt ES with cashback in Spain

Information and conditions
2.5 %
Todos los otros artículos
0.5 %
Por compra de una PS5
Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 60 days
Maximum waiting time for cashback: 90 days
Attention!
  • Cashback is not credited for some categories (the store does not specify such categories).
  • Cashback is not credited in case of using any voucher or discount code.
  • Cashback is credited only for the article's net value excluding the value-added tax, all other taxes and fees as well as additional costs for delivery and shipping.
  • The store is not providing us with information about your order amount at the moment of the order registration, that's why cashback for your order may be displayed as 0 EUR. While processing your order, the store updates that and cashback amount is set according to the rate stated on the store's page.

Reviews on Media Markt ES (39)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
19.10.2021

Purchase made during the 12.5% promo and does not appear. I have already opened the case because all this is super unfair. You do all the steps and this still doesn't work.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.10.2021

Hi Carlos.

We are sorry that you faced such a situation. Don't worry, we will do our best to help you. Follow the status of your request and if you have any questions, contact us through the Help section

All the best.
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
06.10.2021

I perfectly met all the requirements. Proof of this are all the usual cashbacks that I have. In this case, curiously, there was a special remuneration MediaMarkt promotion of 7.5%. It is curious that this time there was more cashback when I have not complied with the procedure, while in the other hundreds of purchases I have. The system does not work, we are at the mercy of the arbitrariness of the company that does not comply because it does not matter.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
07.10.2021

Hello Jorge.

We are very sorry that this situation has happened. Unfortunately, the store did not pass on your order information. We understand that you had this cashback, so we have already partially credited the cashback to your account balance.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
02.10.2021

As I have read in most of the comments, MediaMarkt had not registered the cashback. I hope that LetyShops will solve it as soon as possible and make the refund with the relevant cashback (which can be seen perfectly in the screenshot sent when making the request). To the LetyShops team: please refrain from replying to me with a copy and paste comment in which you discuss the possible causes for which the cashback has not been recorded. In the capture that I have sent you with the application, it is clear that the cashback was activated from your application.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
04.10.2021

Hello, Yaiza.

Don't worry, our agent will answer you in the open question # 2631070 and help solve the problem with the cashback.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
26.09.2021

Letyshops very good, but Mediamarkt, horrible. Not only are the cashbacks never registered (I already tried it with the web, from the extension and on the mobile, it never works. I have read all the rules and I comply with them). Now on top of that Mediamarkt does not accept requests for lost cashbacks. This only happens with Mediamarkt, my friend who invited me to Letyshops and has been here for a long time, tells me that it always happens with them but with other stores they always register well and before they did accept applications. All wrong. Letyshops however gave me the cashback, but I never buy at Mediamarkt anymore ...

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
27.09.2021

Hi there.

We regret that such a situation has occurred. Like and you, we are also interested in the accreditation of cashback. Only in this case we receive a commission from the partners. Loss of cashback can be caused by several factors: violation of store terms, prolonged payment (more than one hour), use of promotional codes. Also, if you have some extensions installed in your browser, we recommend that you deactivate them during your next purchases.

We hope that such situations will not happen again in the future.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
30.08.2021

I recently started using LetyShops and despite seeing the negative comments about Mediamarkt, I decided to make a purchase. In my opinion, everything was perfect, they returned my cashback and they did not reject it. I bought some joy-cons at € 52.02 taking advantage of the day without VAT. And the cashback was € 6.50, with which I stay at € 45.52. A bargain, for the price they usually have. For my part, I will continue using LetyShops, thank you very much.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
31.08.2021

Buenas tardes.

Thank you very much for your comment. We appreciate it very much ❤

If you have any questions, you can always contact us through the Help section.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
20.08.2021

I was very happy with the store, both in the physical store purchase and in the online purchase. I made an online order for € 173.97 and activated the Cashback, however, I was rejected because in the CANARY ISLANDS Cashback is not applied. Isn't my money the same in the peninsula as in the Canary Islands? Very happy with the service and the products, but seeing that they have withdrawn the CashBack is a great disappointment.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
22.08.2021

Hi carmen.

We regret that such a situation has occurred.

Unfortunately, according to the conditions of the store, the cashback is not credited for orders from the Canary Islands. You can see it on the store page before buying. We hope your next purchases are successful.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
15.07.2021

I thank Letyshops for having paid me part of the cashback on several purchases that I claimed (with screenshots of the purchase process that show that the cashback was active). But it does not seem normal to me how these people from Mediamark work. I never and I say never have the purchase been registered. They tell me to remember how to activate the cashbacks so that they are activated and I do so. In all my purchases I am careful and I never had problems. But Mediamark never records such purchases. I think that because the price of purchases is high and therefore the Cashback as well. If not, I don't see an explanation.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
16.07.2021

Hello Irene.

Thanks for sharing your experience.

We are very sorry that you faced such a situation. There are many factors that can affect reimbursement. For example, third-party extensions installed in the browser or the use of promotional codes or coupons. If you have other extensions in your browser except LetyShops, we recommend that you deactivate them during future purchases.

For our part, we try to help our users get a refund. But unfortunately, we do not always have the opportunity to make up for the lost refund in full; (

We very much hope that such situations will not happen again in the future.

If you have any questions, you can always contact our SAC and we will do everything in our power to help.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
09.07.2021

I don't give it less stars because I can't. I made a purchase and they credited me the cashback, which that day was 7.5%, so far so good. The problem came from the fact that after two days they lowered the price of the product, and when they gave me the refund of that difference, they went and rejected the entire cashback. In addition, it does not even apply to the total price of the purchase, but only to the tax base, so to know what the amount that they are going to return would be, you have to divide the price that the web marks by 1.21 and multiply by the% of cashback. They are a bunch of scoundrels

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.07.2021

Hello.

We are sorry that you have such an opinion.

Unfortunately, the cashback is rejected if the order is reissued without the involvement of LetyShops. Also, on the store page we have published, that the cashback is paid on the net value of the product, excluding VAT, all other taxes and charges and any additional costs, such as delivery and shipping.

We hope they do not generate incidents like this again and that your next purchases are successful.

All the best!
The LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
26.06.2021

Unfortunately it has service to the Canary Islands but the cashback is not valid if you buy from the Canary Islands. As for what the product costs the same from the peninsular website and the Canary Islands website despite not having VAT but rather IGIC, we better not talk. because tremendous scam. If you can buy absolutely anywhere other than this one, do it.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
18.06.2021
very good service!!
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
18.06.2021
It is the first time I have tried this store and the cashback has recognized me
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
05.06.2021

I have made 3 more purchases this week and nothing does not register any of the 3 purchases ... anyway ... they should stop working with them .....

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
07.06.2021

Hello.

We are sorry that you faced such a situation.

We see that you have already created the requests, from the lost cashback. Follow their status, please. We will do everything in our power to resolve this issue.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Media Markt ES with cashback up to 2.5 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register

LetyShops mobile apps

Shop online with cashback using your smartphone

4.6
4.0
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.