Country
Europe and Asia
Americas
Asia Pacific and Africa
Other regions and countries
Language
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
TOP
up to 3.69 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at El Corte Inglés ES with cashback in Spain

Information and conditions
3.04%
Books
3.69%
Entertainment, The shop, Merchandising
3.25%
Pets
2.82%
Perfumery
2.28%
Electronics, Movies, Sports, Home, Toys, Music, Stationary, Video games, Fashion, Babies
1.63%
Home appliances, Computers
1.3%
Purchases from Bricor
0.98%
Gourmet
Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 120 days
Maximum waiting time for cashback: 150 days
Attention!
  • Cashback is credited for order amount only excluding value added tax, any other taxes and additional costs.
  • El Corte Inglés ES sends us information about each product separately. Therefore each item of an order is shown as an independent cashback in your personal LetyShops account.

According to the El Corte Inglés ES terms and conditions if cashback for your order has not been added to your account with "Pending" status, you should create a corresponding request in your LetyShops account within 30 days after the purchase has been made.

Reviews on El Corte Inglés ES (84)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
12.01.2021

Terrible experience with El Corte Inglés, after making a purchase of more than 300 euros they have not credited the purchase, I submitted a request for a solution and I am still waiting for a solution after more than 8 weeks waiting. Of course, if I were the one to choose the companies to work with, I would deny El Corte Inglés this opportunity.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
13.01.2021

Hello Montse.

We apologize for the inconveniences. Sorry but we are still waiting for the store's response. Our manager will notify you in consultation # 2271054 as soon as something new arrives.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
10.01.2021

After several weeks I am still waiting for the cashback. I have reported the incident to letyshops and I still do not have any kind of solution. I ordered through letyshops in addition to the fact that in other non-associated shops the product is cheaper ... a disappointment. I want an answer of the requested cashback soon please.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
11.01.2021

Hi.

We understand your emotions. If for any reason you do not get the cashback of the orders placed with us, we also remain without remuneration.

Your request has been sent to our partners to find out the reason for the loss of cashback and return it. This process can take 8 weeks. Follow the status of your request, please. We hope that the answer is quick and affirmative.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
08.01.2021

I did not get the reflected chasback either but I hope I will give a response from letty shops. IF they tell me that I trust that if a 10.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.01.2021

Hello david.

Thank you very much for creating your request. If you have any questions, feel free to contact us in the Help section of your account or by writing to support@letyshops.com.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
30.12.2020

No matter how much you follow the instructions, it is the only store that never shows the pending cashback. However, very happy with Letyshops customer service as they give me bonuses normally.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
30.12.2020

Hi.

It is true that there are incidents, where the cashback is not registered, but we never leave the users without a solution and answer.

Thank you for choosing us :)

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
25.12.2020

After a purchase of more than 300 EUR, it turns out that I am denied the purchase. From LetyShop they ask me for documents that prove that the order has arrived. After sending everything they tell me, I'm sorry, the store does not accept it ... well, you see what the use of buying with you is.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
26.12.2020

Hello,

We are very sorry that this happened.

Like and you, we are also interested in crediting cashback. Only in this case we receive a commission from the partners. Loss of cashback can be due to several factors: violation of store terms, prolonged payment (more than one hour), use of promotional codes.

We have sent a request to our partners and, unfortunately, the answer is negative. We hope that the cacheback for all your purchases is credited without problems.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
25.12.2020

3 purchases made in El Corte Inglés through letyshops and no Cashback received. Not even claiming them have I gotten them ... very disappointed

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
25.12.2020

Hello, Loreline.

We understand your disappointment, but don't worry. Track the status of your requests.

If you have any questions, we are always in contact in the Help section of your account :)

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
23.12.2020

Totally disappointed shopping at this well known store. As always, another claim for cashback requested from letyshops and all of them are with multiplied cashback, I hope that all the claims made will be solved because the proofs of the purchases are quite clear. The penalty of all is that you always have to complain in the same place and the problem is not solved. By Letyshops a 10.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
24.12.2020

Hello david.

We very much hope that we will get a positive response from our partners. If you have any questions, you can always write to us in the Help section of your account.

Thank you for choosing us!

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
22.12.2020

second time that the English court does not credit the cashback. The first is still pending because they can't find it and have to wait up to 8 weeks ... and this week the same, another lost purchase ... unfortunate that a store like this gives these problems, with others I have no problem. I hope that in the end it will be solved, although I see it unlikely considering the amount of negative comments it has ...

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
22.12.2020

Hello Maria.

It is a shame that you have faced such a situation once again. Don't worry, we have sent your requests to our partners to resolve this matter. We hope to receive a quick and affirmative answer.

If you have any other questions, you can always contact our customer service in the Help section of your account. We never leave users without a solution and answer.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
21.12.2020

I follow the thread of so many users. It puts the cashback as pending with the large amount of € 0. When I made the order it was 14% and I have € 7. A shame on the English court page, because it is the only one that does this. Because letyshop is highly recommended and they do a fantastic job. I do not understand why the English cut is added to these services and then does not give them, for that reason they do not offer it, just to win clients and scam them.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
21.12.2020

Hello Adrian.

Thank you very much for your comment.

Do not worry please. The cashback amount can be changed until confirmation from our partners. If the cashback is incorrectly credited to your account, do not hesitate to write to us. You can contact our support team in the Help section or by writing to support@letyshops.com.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
21.12.2020

The English cut is a shame, I've been waiting for almost a month for them to "find" the cashback of two purchases I made, and it doesn't seem like they'll find it. It seems that the minimum that you make a fat purchase is crazy. And since you can no longer create queries, you can only send the photos that demonstrate the purchase, to wait idly.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
21.12.2020

Hi.

We have sent your requests to our partners to find out the reason for the loss of your cashback. The response takes 8 weeks. We hope to receive the information from the partners soon.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
20.12.2020

Like other users, the same thing has happened to me, my Cashback is lost and approximately two weeks ago I placed an order with 36.9%, they must return 9 euros that do not appear anywhere. I have opened a request and I still have no response, more than a week has passed. I do not recommend buying in the English court at all, if I got to know I would have bought in the house of the book that never fails.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
20.12.2020

Hello,

We are sorry that you have such a situation. We have sent your request to our partners to find out the reason for the loss of your cashback and return it. Follow their status, please. If you have any questions, you can always contact us at support@letyshops.com.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
19.12.2020

I see that I am not the only one who has had problems with the application, specifically with "El Corte Inglés" I made a purchase of € 46.90 and I caught it one day in which the cashback was 40%. I'll see if I can fix it, but it looks bad. The store has a lot of name ... for later that is

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
20.12.2020

Hi.

Like and you, we are also interested in crediting cashback. Only in this case we receive a commission from the partners. Loss of cashback can be due to several factors: violation of store terms, prolonged payment (more than one hour), use of promotional codes.

We see that you have already created a request for the lost cashback in your personal account. Follow their status, please.

If you have any questions please contact us at support@letyshops.com, our managers are always ready to help.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at El Corte Inglés ES with cashback up to 3.69%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.