Reviews about Letyshops in Norway

  • Reviews by registered
    users
    60
Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
18.01.2021

If the cashback is low, they reimburse you, the moment it exceeds an amount that is not suitable for them ... they are crazy. I made a purchase at adidas, and it didn't sign up. As it has happened to me more times, I decided to record the purchase process so that later I could demonstrate it where you could see the activated cashback. I have sent it to customer service, and their only answer is that the video does not show the date and time ... when it does show the order number and the date on which the order will arrive, so which is quite intuitive, and even more so when I have also sent a photo with the invoice in which the same order number appears. FATAL ATTENTION.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
18.01.2021

Hi Sara.

We regret that such a situation has occurred. We understand your disappointment, that you were counting on this cashback.

Unfortunately, based on the information we have in our system, there was no transition from your account to the store page. In future, disable all extensions except LetyShops and don't use other web pages. Some of them can take over your refund and prevent the activation of the cashback. We recommend trying to make your purchases with cashback in an empty browser, without extensions and open tabs from other pages. This minimizes the probability of your loss. You can find other tips to reduce the risk of loss at: https://letyshops.com/en/shopping-rules.

We hope your future purchases are successful and that you enjoy shopping with us.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
13.01.2021

Totally according to Alexandr Popov, it happens to me exactly the same, they only give me cashback for small things and they tell me that it is because I have adblock, I have it removed for those pages where I buy so it is not an excuse. It happens to me that not even claiming I have made purchases of € 86 that nothing, even € 20 that nothing, at most they give me those that I take € 0.70, the large ones will not be convenient for them to share. That if the euro that they have confirmed to me I have withdrawn it in minutes it was already in my paypal account

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
15.01.2021

Hello, Quingue.

We are very sorry that you have such an opinion. The amount of the orders does not affect cashback. If for some reason, the cashback does not appear, it is possible that the store has not sent any remuneration for your order. We hope that our advice will serve you and your future purchases with cashback will be successful.

With all our heart, we hope that you finally end up enjoying yourself with us, and don't be disappointed any more.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
13.01.2021
Taking advantage of the increased cashback is the best, they are credited in 1 month and a half or 2, but then the refund is in less than 24 hours. RECOMMEND LETYSHOPS
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
12.01.2021

Hi ...... Glad .... The start is very good ..... keep it up ..... thanks .....

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
14.01.2021

Good day!

Victor, and we are glad that you are with us :) Profitable purchases with cashback.

Yours faithfully,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
07.01.2021

Very good, but very slow withdrawal

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
07.01.2021

Hi.

Thank you very much for rating us!

We strive to ensure that everything is perfect. Hopefully, in the future, we will get the highest rating from you.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
29.12.2020
HAUNTED!!! In less than 10 min they have withdrawn the money to paypal, wonderful, super fast service !! No problem so far
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
28.12.2020
Excellent! Works 100%
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
17.12.2020

Terrible company, when it is few cents what you have to return if they comply, but as soon as it is more ... my experience I buy a trip, flight plus hotel in the last minute, tells me that they give me 20 euros back in October at the latest, well They return it to me now and they tell me that it is 5 euros with 34, they say that my category corresponds to 1% and it is a lie since I fly plus hotel is 3% and it would be 16 euros. I do not recommend this platform at all for many influencers who advertise this page on the networks ... it seems to me a very unserious company

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
21.12.2020

Hi Naiara.

We apologize for the inconveniences.

We are still waiting for the confirmation of your order from our partners. Unfortunately, we don't have any news yet. Don't worry, you have an open query on this matter, our manager is always in contact with you. We never leave users without a solution and answer.

We hope to hear from our partners soon.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
15.12.2020
Perfect and payments right away
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
14.12.2020

I haven't been using Letyshops long. I met him through some raffle promos with YouTubers and I was encouraged. Today I made my first withdrawal of funds. A couple of euros for a few purchases, but very satisfied. I ordered it from my Paypal account and in just 5 minutes I had the balance available and used it for a purchase on Steam. It just works !!

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
16.12.2020

Hello,

Thank you very much for your review! We work for you ❤

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
04.12.2020
At the moment I am very happy I have already withdrawn money several times and I have not had any problems. This platform works very well, super!
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
01.12.2020

I get the money because as soon as I receive the pending casha back and the € 5 for having invited a friend, I go to another more competent platform that does not waste more time in justifying yourself than in the return money received, when they are amounts small spending you have no problems in releasing it but with the large ones ... of the brotherhood of the clenched fist, because nothing, there is supply and demand and from my point of view I have already had enough patience and even sending correlative screenshots only comics are invented so as not to pay, therefore you are some who sell smoke, luckily because with misleading advertising we already know what happens ...

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
02.12.2020

Good afternoon.

We are also interested in the cashback accreditation. If the store receives information about LetyShops as a reference source, it transfers the purchase data to us. If this does not happen, the commission for which the cashback is credited will not be charged. We hope that the recommendations provided by the consultant in the consultation will help when placing future orders.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.