LetyShops
Application for
bargain shopping
Login Join
Spain
  • Russia
  • Ukraine
  • Belarus
  • Kazakhstan
  • Spain
English
  • English
  • Español
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
3 %
cashback
Go to store
Don't forget about Cashback rules and advices

Purchases at TOMTOP with cashback

Time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 35 days
This time is necessary for the store to confirm that the order was received and won't be returned. Cashback is often confirmed sooner.
Maximum waiting time for cashback: 50 days
If the rules for purchases with cashback haven't been violated and the item hasn't been returned to the seller, cashback will be credited no later than this period.
Information and conditions

Внимание! Сумма кэшбэка зачисляется в валюте, которую вы выбрали при регистрации на сервисе LetyShops. И конвертируется по курсу нац. банка вашей страны.

Reviews on TOMTOP (83)

We want opinions to be useful for you and other visitors.
Therefore, we do not publish reviews that:
• contain advertising
• contain obscene language
• are non-informative (only star rating or a few words)
03.10.2018

I ordered a quad. Got a quad. Quickly and without problems. Cheaper than anywhere else. The question remains: how to transfer the order to the "Completed" state in order to receive cashback?

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
03.10.2018

Hello, Alexander!

Thank you for sharing your shopping experience at TOMTOP.

Cashback is credited to the balance after you receive the purchase. The enrollment process is automatic. Time is needed for the store to deliver goods, process information and transfer data to our system.

Each partner store has its own average and maximum deposit time. You can see the approximate confirmation date in your personal account. To do this, move the mouse over the question mark near the cashback status.

In case of delays or difficulties, you can always write to us. We will be happy to answer all questions and help.

Thank you for being with us!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
10.09.2018
a ride
The review was translated from Ukrainian using Google Translate. Show original Show translation
06.09.2018

The store certainly doesn’t really like it, it sends orders for a long time, but it has a high cashback rate and there are often attractive prices on sales. Separately, I want to thank the staff of Lety, for various reasons, the cache does not appear, but the issue of support is resolved promptly!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.08.2018

For the first time I decided to make an order on this site, I ordered a coolpad Note 6 Lite phone, the description was the presence of the Russian language, asked about the presence of a Russian tomtop support, they confirmed, ordered, eventually got a phone without Russian and no firmware on it, the store Immediately gave back, Tipo send back at their own expense, they did not agree to at least a small compensation, Stick made the same decision, in the end, he was disappointed in Tomtopa, which was in Stick. Consider, if anything, you will not achieve anything from them!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
28.08.2018
Excellent shop. several times there was rummaging, there was an order for $ 800. processed quickly. Managers respond almost immediately. recommend
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
10.08.2018

Long delivery

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.07.2018
I also did a drone order at one time, waited for several months, even started writing and complaining to the seller, it’s good that in the end it all ended up getting there. I do not recommend for large and expensive purchases!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.06.2018

The goods may not be sent and the money will not be returned! This is such a store. Better not take a chance!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
11.07.2018

Hello, Alexander!

Thank you for writing about the situation.

We are sorry that you had to deal with a lengthy order processing process. We received a response from partners from the fact that the order was returned and the refund has already been confirmed.

If in the future you need help with any of the orders, please contact us. The more quickly we can turn to our partners, the more likely we can help in any matter.

We wish you a pleasant shopping!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
27.06.2018
dumb store. Want to try your luck - buy.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
19.05.2018
The store is not bad, especially if you take mega-sales. Of the minuses long delivery, I do not advise taking the express for an extra charge. Fly special thanks for the help in getting cashback;)
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
08.04.2018

Although the store is large, in the tradition of the 90s, I don’t recommend buying directly through the paper. Made a total of 10 orders (for flash sales, see when it ends (can be sent in a month)), part of the orders that paid directly on the card (1 has not yet been sent (a year has passed), 128GB memory cards turned out to be fake (actually 8GB). The support service for claims is not responding, in the group on Facebook and VC, the moderator blocked the moderator for a year “for posting false information.” The seller did not receive any explanations from PayPal, but agreed to a refund if there were photos and videos dock so fix the decompression on video.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
11.03.2018
Good store, the prices of some goods are lower than everywhere.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
24.02.2018
Disgusting shop. 2 times bought from them without cashback, one order came, the second did not come, the track number was given "left", they did not return the money. Many payment methods, pay more securely through PayPal, never pay them directly with a card! Can steal !!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.02.2018

Delivery prices are expensive, Gerbest is better. There, with this decently.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
06.01.2018

Very good store, I ordered 2 phones, at the end of the summer I ordered Oneplus 5, everything came, though it was 30 days. 2 bodies ordered xiaomi mi A1, it came in days 15. Both phones work fine, everything is super!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
06.12.2017

The store is controversial, like all Chinese are trying to fool, so you need to pay with a stick so that you can get your money back, answer the questions, delivery took a big trick, took more than a month, although it says "FREE Priority Shipping from 3-6 business days) The courier delivered to the house, the cashback was credited quickly, at the price of nothing similar was not on any site. I am satisfied with the purchase.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.12.2017

The product received AA17J20S2442-13J16R, but I can not leave a review, the site is incomprehensible.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.11.2017

The store is just fire. I bought a stabilizer for Feiyu SPG smart background; the smallest price was 86 euros. Arrived in 12 days as written. That's just something I can not see the backup cache. Already 15 days as happy with my purchase but not my return money. Pechalka. A Magazine norms.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.11.2017

Hello Maxim!

Thank you for your feedback. The maximum date of confirmation of your order is 12/21/2017.

If the rules for cashback purchases are not violated and the goods are not returned to the seller, the cashback will be credited no later than this period.

The deposit time is necessary for the store, for complete confidence that you will not return the parcel, for the order confirmation process and other technical delays that may arise.

There will be questions and suggestions regarding the work of our service, be sure to write. We are always in touch :)

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
27.11.2017

It was necessary to read these reviews before. Made a purchase - it is already going, but the cashback did not come. Now I communicate with the support of Letishops using screenshots with the purchase. It is better to remove this store from the list of possible. So far, only Ali does not cause any complaints about the work.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
27.11.2017

Good day!

Thank you for your feedback and contacting customer service.

Do not worry, managers will do everything possible to understand the reason for losing cashback and help.

Here are a few recommendations that will help you successfully receive cashback on future purchases: https://letyshops.ru/pravila

There will be questions and suggestions regarding the operation of our service, please contact. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
24.11.2017

The dumbest online store. I received the product a month ago, but I cannot confirm the purchase and get a cashback. When filling out the information, a message is issued so that I do not make a repeated mistake and that's it! Do not buy anything in this store! ((((

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.11.2017

Good day!

Thanks for your feedback. The maximum date of confirmation of your order is 11/28/2017. Do not worry if the cashback rules have not been violated and the goods are not returned to the seller, the cashback will be credited no later than this period.

If this does not happen, contact us through the "Help" section, we will be happy to help. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
22.10.2017
Very strange shop. I ordered a copter in it, waited 3 months, got nothing. The package is in one place. Not one letter was answered. He opened the dispute to the paper and after that (a month later) only returned the money, eventually lost 6,000 rubles to the dollar exchange rate. Of course, no compensation was received. I strongly advise you not to buy expensive things there.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
13.10.2017
I ordered a copter, waited for sending a month, as a result I returned the money via Paypal. Asked questions in the chat and in the mail - did not answer. In their Russian group VK I was banned for questions about the status of the order. Do not mess with these scammers, buy at girbest or ali :)
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
06.10.2017
The store is very strange. When I made an order, as it turned out, it was divided for delivery and only a minor part of the order was tracked, and the phone I bought came after more than 30 days. Everything works fine, there are no complaints about the hardware, but there are a lot of questions regarding tracking and tomtop support work. They answer one time out of five approximately, so I am still waiting for an answer so that the order is closed and I can get my cashback, which is still hanging in anticipation.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
03.10.2017
Horrible shop. They sent another phone model, not the one you ordered. Naturally, the one that was sent cheaper costs $ 40. Messages are not answered. For other orders, the cashback has not yet reached the balance, although orders have been confirmed and the maximum waiting time has elapsed. It took more than 60 days ... in general, a lot of deception in this store. DO NOT RECOMMEND!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
03.10.2017

Good day!

Thanks for the feedback. We are very sorry that you are faced with a similar situation. We hope that you will still be able to get your order. Try to contact the “Support” of the store by mail: support@tomtop.com

If the maximum cashback confirmation date for your orders has already passed, please leave an appeal through your personal account, the “Help” section, we will try to speed up the cashback accrual process.

We will wait for appeal. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
01.10.2017
I don't understand anything yet. One copter has been going for a month, the second two weeks "on hold". What kind of retention is unclear. Why not send? I'm waiting for now.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2017
Disgusting shop. I waited 60 days for quadcopters. After two months, they returned the money, but in the course of the dollar lost more than 10 thousand.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2017
Thanks Tom Top! I made an order, after reading the reviews. A lot of negative, very worried that the goods will not come. I ordered Xiaomi redmi not 4x on September 5th. Yesterday, September 28, brought home by courier! The phone is great! Works with a bang. Only one wish to put in the European orders for power sockets) Waiting for the cashback, when will it be?
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2017

Good day!

Thanks for the feedback. We are sincerely glad that you are pleased with the purchase. To find out information about the accrual of cashback, please leave an appeal through your personal account, section "Help", care managers will try to help you.

There will be questions and suggestions regarding the work of our service, be sure to write. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
28.09.2017
Shop - scam. I ordered a quadcopter on August 11 for $ 495. Today, September 28 - no money, no quadrocopter. Support for 45 "warranty days" was unsubscribed to wait, everything will come soon. However, exactly 45 days after another request, the support said that “sorry, but your package has returned to us and we are ready to return the money”. However, there is no money and I think it will not.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.09.2017
Kidalovo !!! 40 days ago I bought an action camera from them, the goods were not received, although I specially paid for the delivery to be 7 days. Support is silent, as partisans.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
16.09.2017
Disgusting shop. I ordered Xiaomi router 3G from them. They sent something, but the router lost its mail at the Krasnodar sorting center - it tracks to sorting, and the month is already hanging on sorting. He wrote twice in support, asked to file a search for the departure - it is useless. It is said that the customs allegedly detained - and on the track from customs, it was released on August 19 and 23 was already on sorting in Krasnodar. To solve the problem, they were asked to contact customs (sic!), Although they also dropped links to the English version of the Russian Post website with the track, and screenshots from where English says on the screen that everything was released from customs and managed to arrive in Russia. And if with Aliexpress you can even try to get your money back, here I lost 3,000 rubles.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.09.2017
The order, which should have been received in 7-10 days, was sent only after 2 weeks and rode for more than 2 weeks.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.09.2017
I do not recommend using the services of the store TomTop.com. Awful support, send fake products and do not change them. For a month and a half I ordered them for $ 800. Next was an order for an Air Mouse with $ 8 gyros. In actual fact, this turned out to be an ordinary remote control with buttons without a mouse function. Change the description on the page refused. For a refund asked to return the goods at their own expense. Return is worth comparable money. The promised delivery times do not stand. Two days in a row they called at 5 am, asked to send a photo of a passport and credit card to confirm the purchase for $ 48 !!! The cashback from an order made 40 days ago has not yet been credited.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
15.09.2017

Hello!

Thanks for the feedback. We are very sorry that you are faced with a similar situation. We are sure that the store values ​​its customers and will solve the problem in your favor. The cashback for your order is displayed with the status "Pending", the maximum waiting time for cashback from the store is 50 days. Do not worry, cashback will necessarily be credited to your balance, if this does not happen, be sure to inform.

Any questions, please contact. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
10.09.2017
Made a purchase on TOMTOP for the first and last time. Bought at a discount of 2 dollars. But right after the goods were paid, I was asked to pay another 6 dollars. Support service answers questions in 4-5 days. Asked to return the money. After 14 days, the money was returned.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
07.09.2017
In the piggy bank a negative review. Issued 2 orders on August 8 and 9, the amount of 910 and 990 dollars. Dali tracks on August 11 and 12, the latest data on August 18, today is September 7. No support !!! There is no online chat, in the instagram there are some negative reviews or a tinder; on vkontakte, the Russian manager deletes everything; LOL what? Delivery by ETS Express, which local mail, which customs? I paid for one order with a stick, another directly with a card (managed), on day 44 I will open a dispute in a stick, I don’t even know what to do about the second order.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.09.2017
The site is not very. Support is not very. But ... Ordered 1 + 5 came in 23 days. Although I read a lot of negative reviews.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.09.2017
I do not recommend this store, I ordered 1 + 5, on August 11, fast delivery 4-10 days, already on September 5, there is no phone, the tracker is frozen, I wait until the money is returned to PayPal, people do not order from there!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
01.09.2017
I highly recommend this store, by which time I have already made sure that all scammers are. I ordered a copter from this store, I wait for it to be sent (I waited five days), I’m writing to those who say support when you send my order, and they answer me, you need to pay 24 bucks for shipping. Naturally, I was a little dumbfounded by this news, firstly, why didn’t anyone tell me before, but only after I wrote to them, and secondly, that they initially had written that their delivery was free. Well, I still paid for delivery in 24 bucks and so hoped that the goods would be sent to me, but it was not there, I was told that my goods could not be sent anyway, now I will open a dispute on paypal and I will beat my money out of them. It is better to overpay and buy on Alik than to lose your time, on trial with these scammers. Do not buy anything from them.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
31.08.2017
I do not know how anyone is there, someone is sent immediately to someone not. I was sent here in 2 weeks only. But I am not dissatisfied with this, but with the fact that there is no connection with the store! I have never been answered there. Yes, and still need to understand how to communicate with them. Something was answered only in the VC in the off group and even then, after the goods had already been sent at last ... How to cancel the order, there is also nothing, if you didn’t pay with PayPal, sit and just pray that they will send at least something. Otherwise, open a dispute only directly in Paypal. And only for such a service, I will never buy anything in this store with any cashback and discounts. Let change, and there will be seen.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
30.08.2017
Orders are received, cashback is not charged, the last order changed the status to received, although I did not receive it.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
31.08.2017

Good day!

Thanks for the feedback. Do not worry, cashback on your orders is displayed with the status of "Pending". The approximate date of receipt of cashback, you can look at each order, for this, hover the mouse over the status of "Waiting".

The process of confirming orders and crediting the cashback is automatic, and as soon as the store sends a corresponding confirmation, the status of orders will change to “Enrolled”. The time of enrollment is necessary for the store, for complete confidence that you will not return the parcels, to the process of confirming orders and other technical delays that may arise.

There will be questions and suggestions regarding the work of our service, be sure to write. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
28.08.2017
I made an order with TomTop cashback appeared quickly, but here is the problem in the order confirmation, I received the parcel more than 2 weeks ago, and on the store's website it is still in the status sent. I don’t even know when the store confirms my order and the cashback is confirmed, in another case I don’t see any sense from the cashback on this site if the order is not confirmed (or I didn’t understand something, but I didn’t find a confirmation button on the site) .....
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.08.2017

Good day!

Thanks for the feedback. Do not worry, the cashback for your order will be credited according to the estimated date of order confirmation. If this does not happen, be sure to let the care managers try to help you.

There will be questions and suggestions regarding the work of our service, be sure to write. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
27.08.2017
Two orders in tomtop hang in the status - sent. Cashback is not credited.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
27.08.2017

Hello!

Thank you for your feedback.

If after a day from the date of placing the order, the cashback did not appear in your account, even though it was decorated with all the rules: https://letyshops.ru/pravila, please create an appeal through the Help section of your personal account. We will try to understand the situation and help.

Good evening!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.08.2017
I put 2 points for support, which says that the goods have been sent and do not want to cancel it and give the track. And for the fact that the cashback works through time. The sums of purchases were big: from 500 to 1000 dollars!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
19.08.2017
Good store, I don’t know why some people complain here, everything came to me quickly (12 days) and the cashback for the next day was already in the Letishops office. Probably because I am from Belarus and delivers not Russian Post)
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
18.08.2017
Strange shop. Scored small things back in May, ordered. The next day, supposedly everything went and ... They are not. Even after 2 and a half months. How to open a dispute, to make a return - it is not clear. Large orders will not do here.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
18.08.2017
It is doubtful! I made 3 orders, they didn’t confirm any cashbacks, although everything was always great when buying at other stores! In Tomtop, they are cutting everything on Fly, here they say that the store has not confirmed the order ... So think for yourself ...
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
18.08.2017

Good day!

Thanks for the feedback. Unfortunately, indeed, orders from the online store TOMTOP did not automatically fix in our system.

For the successful accrual of cashback, it is very important to adhere to the rules for making purchases with cashback , then problems with fixing orders should not arise.

For our part, we sent a request to the manager, who is responsible for cooperation with the TOMTOP store, and will try to find out the reason for losing cashback as soon as we receive a response from the store, the manager with whom you corresponded in circulation will contact you.

Do not worry, we will make every effort to understand the reason for losing cashback and help you.

There will be questions and suggestions regarding the operation of our service, please contact. Have a nice day!

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
17.08.2017
I ordered headphones, gave a track that was tracked for 3 days and that's it. It has been 2.5 months no headphones, no money - the support service was gone. Roll all they want to challenge unrealistic. It is necessary to remove the store from the list of partner stores in order to stop this mess.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
16.08.2017
Not very some kind of store, they took the order, there is no product available, NO ONE requests ANNOUNT, ANYWHERE does not respond ANYWHERE, there are messages in the VKontakte group asking for cancellation. Well paid through PayPal, the dispute will make speak.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
11.08.2017
So far, there are no complaints about the store, almost all delivered by courier personally and quickly. Their packaging is really weak - all the gadgets did not bother even to pimple - just a package and inside the box of goods. I am not happy that they have a paid track, but beztreki, with which the change is usually sent, according to other reviews in our mail they steal, but my camera came without a trace (and the packaging was again poor, but they didn’t steal it). Pay only with paper (so that with the return if anything, there were no problems), not forgetting to invoice in dollars. Course tomtop on 5 p. above Sberbank =)
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
02.08.2017
I bought mavic pro, I got it in my hands 11 days after the purchase. The packaging is really so-so, weak, the box is crushed very well, but inside everything is whole.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
31.07.2017
Unlike the opinion of a person who has unsubscribed just below, I can say that the cashback after the purchase in this store was credited very quickly. Almost in a couple of hours, part of the funds from the purchase, and for the stock, this is 7.5% of the order amount, was already displayed in my personal account. So all the rules, Letyshops is the best service of all known to me, and in this situation I have no complaints about the Tomtop store in principle!
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation