Application for
bargain shopping
Login Join
Spain
Europe and Asia
Latin America
Other regions and countries
English
  • English
  • Español
Register and receive a Premium account for free
Enjoy shopping with cashback!
Join →
0.6 %
cashback
Go to store
Don't forget about Cashback rules and advices

Purchases at Emirates with cashback in Spain

Time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 30 days
This time is necessary for the store to confirm that the order was received and won't be returned. Cashback is often confirmed sooner.
Maximum waiting time for cashback: 45 days
If the rules for purchases with cashback haven't been violated and the item hasn't been returned to the seller, cashback will be credited no later than this period.
Information and conditions

Cashback is credited only for the order amount excluding VAT, other taxes and fuel costs.
 

Cashback for the following cases is not credited:

  1. Tickets purchased via Skywards program.

Reviews on Emirates (8)

We want opinions to be useful for you and other visitors.
Therefore, we do not publish reviews that:
• contain advertising
• contain obscene language
• are non-informative (only star rating or a few words)
22.09.2019

very few, did not see the line that the result is much less than the stated percentage, do not be fooled, write the true percentage of the entire ticket.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
23.09.2019

Hello, Dmitry!

We work with partners on certain terms that we publish on the page when going to the store. Cashback per ticket is charged for the amount of the order excluding VAT, other taxes and fuel.

We recommend that you read all the terms as they are different.

Sincerely,
the LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
23.08.2019

yes what are there 0.78%? even if you subtract VAT ... from a purchase of 58,000 cashback 80 rubles !! on ali you can buy some kind of fuck * ny for a thousand and get the same cashback :) ridiculously simple ... do not fool people

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
28.08.2019

Stanislav, good afternoon!

Each store has its own percentage.
According to the terms of cooperation with Emirates, cashback is charged on the amount of the order excluding VAT, other taxes and fuel.
We created a call to the care service to check the information on your order, but, unfortunately, no answer was received.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
16.08.2019

Maxim’s review of July 13, 2017 is slightly lower - now nothing has changed: 30% are also counted as a purchase, and only these 30% of the ticket cost are credited with cashback. This LLC is very small! But there are other partners in Letishop, such as air sales and the like - there is no such horror, and a much accrued bonus is more profitable.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
16.08.2019

Good day!

You're right. Cashback is charged on the amount of the order excluding VAT, other taxes and fuel. To let users know about this, they added information on the Emirates page.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
24.05.2019

There was no cashback accrued. I turned to the service of care and about the MIRACLE he was charged to me within 3 days. Thank you, but the residue from the store remained. You will not turn every time in support (((

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
24.05.2019

Yuri, good afternoon!

We understand that this situation is also unpleasant for us.
We turned to partners to find out the reason for losing cashback.

We believe that the recommendations that the manager gave in circulation will help in calculating cashback for future purchases.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
17.08.2018

does not work cashback with Emirates. absolutely everything was done according to the instructions. returned part of the amount, said they would find out. after 5 months they wrote that they did not find out anything and would return nothing more. managers, instead of solving problems, blame the client. I do not recommend shopping at this store with this cashback.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
18.08.2018

Good day!

Thanks for the comment.

We are sincerely sorry that you have encountered certain difficulties when working with our service. We understand that it is also very unpleasant for us when the cashback is not fixed. We do not in any way want to blame you. There are a number of reasons for which the cashback is not charged. All of these conditions we described in the rules of shopping with cashback, as well as on the store page.

According to your order, we, unfortunately, did not receive the answer of the partners after quite a long time. As far as possible, we partially compensated for cashback. Once again, we apologize for the difficulties you have encountered. We hope such situations will not happen again.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
05.04.2018

For some reason, the order amount differs from the actual one almost twice, respectively, and cashback is less. Apparently you have to go to other cashback services.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
06.04.2018

Good afternoon, Anton!

Thank you for reporting the problem.

According to our data, an appeal to the service of care has already been opened in your personal account. With your help, we will definitely understand the question that has arisen and will do our best to help.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
13.07.2017
Only one third of the claimed cashback is credited. Very unpleasant.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.01.2018

Good afternoon, Maxim!

Thank you for your feedback. We understand your dissatisfaction about not earning a cashback, but do not be upset, we will definitely help you with this issue. To do this, please leave a message through your personal account, in the "Help" section and specify information about lost orders.

We will wait for appeal.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
16.11.2016
I made a ticket booking on this site. Tickets are more expensive than offered "services", but the flight was not easy to come, for reliability I decided to deal directly with the air carrier. Everything is conveniently done, chose places on the plane, a special menu. And I got a cashback. The truth is not all).
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
Buy at Emirates with cashback up to 0.6%
Register now and receive up to +30% to your cashback rate!
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register