Reviews about Letyshops in Austria

  • Reviews by registered
    users
    32646
Reviews with questions are not published as well. To receive an answer to your question please create a request to our Customer care support.

We would like your feedback to be useful for you and other visitors.
Therefore, we do not publish reviews that contain:
• advertising or obscene language;
• useless duplicated information;
• only a star rating or just a few words.
29.07.2020

Very good service, everything works fine THANK YOU !!!!

The review was translated from comments.from_pl using Google Translate. Show original Show translation
29.07.2020

Worse than I could have imagined. I read a bunch of bad reviews, but in view of the fact that the name of the service was on hearing, I decided to use it! The extension was enabled, checked several times, my status is premium, and I made purchases over $ 750, no cashback appeared at all. But the support service replied that they did not know the reason and returned 70 cents of cashback. I'm just shocked

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.07.2020

Good afternoon, Regina!

We checked the information in the appeal. We see that the purchase was made in the amount of $ 51.14. Since we did not receive data and commission for your order from partners, we tried to support it with a bonus from the company's funds.
Compliance with our recommendations and store conditions will help reduce the possibility of losing cashback in the future.

If you have other purchases for which cashback has not been accrued, please inform the manager in the message. Let's try to figure it out.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
29.07.2020

Good service everything works well, THANKS!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
28.07.2020

I do not recommend this service for refunding money from purchases. Each purchase must be carried out according to the rules of this service: full version, store, disable ad blocking, extensions. Until May 2020, the cash was charged according to the rules 24 hours a day, but not always, you need to contact the support service to prove that you are "not an ass". At the end of July 2020, the situation is rubbish: the transitions are registered, but the cache is not credited. I don’t believe and don’t advise, there is less than 500 rubles left. on the account, I can not withdraw, purchases are not recorded. Decide for yourself.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
29.07.2020

Oksana, good afternoon!

The service is also interested so that orders are automatically entered into the system, and users can benefit from online purchases.
It is important for us that the issues are resolved and that you continue to cooperate with us. We understand that contacting the care service takes time, but only with information about the purchase we can figure it out and help in case of losing the cashback.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
27.07.2020

In my opinion, LetyShops support service is the most attentive, tolerant and effective today!

The review was translated from Ukrainian using Google Translate. Show original Show translation
28.07.2020

Hello!

We are sincerely grateful for the kind words :) We try for you.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Ukrainian using Google Translate.
26.07.2020

Service drowns greed. And the explanations that the Chinese are now paying little are unconvincing. Why write on the site about increased cashback up to 6% when in the end it rarely exceeds even 1.5% !!! My last order for 1881 rubles - 26 rubles cashback. This is just ridiculous. I think it's time for you to close, and we all look for another way ...

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
27.07.2020

Hello Igor!

Recently, AliExpress has really changed the terms of cooperation, as well as the cashback rates. In case of any updates to the conditions, users were informed by the mailing list, and also posted information on the page when going to the store.
Interest in AliExpress is charged from 0.5 to 5%. Partners do not provide decoding by category for each product, and the data is received automatically.

We work with many partners. Compare all conditions, assortment, cashback rates and make the best choice for yourself :) Here are some stores where you can find any product.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
26.07.2020

I am very pleased with the LetysShops cashback service! Money is credited to the card instantly, if any problems arise, service managers solve them very quickly. I recommend to everyone!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
26.07.2020

Good afternoon, Boris!

Thank you for sharing your experience. It's nice that we noted the speed of withdrawal of funds :)

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.07.2020

Your service has become useless after the "cancellation" of the cashback on Ali, now you need to save 500 rubles for half a year ..

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
26.07.2020

Hello Vanya!

Yes, the world does not stand still, shops sometimes change conditions. You can always choose a store to buy by comparing all the conditions and cashback rates. And here are the shops that you might be interested in.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.07.2020

Letishops service does everything not to pay for your cashback. One order was not counted - it was difficult to compensate. For the last order, instead of 2,173.50 rubles, 217.35 was credited. AT 10 O'CLOCK! times less! And even this I cannot withdraw - after all, the minimum withdrawal is 500 rubles. Those. I need to make more purchases, some of which will not be counted, some will be paid 10 times less - in order to withdraw the money. I'm not going to prove anything to anyone, everything is visible in the statistics - the managers of Letishops have a direct connection with the store managers. Think about it - to cooperate with Letishops or not. I hope my money will help the company and their employees!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
05.08.2020

Hello Valentine!

We are interested that everything works properly and that users do not have any difficulties. If the cashback is not displayed automatically, then we have not received a reward from partners.

Information changed on 05.08 at the request of the user and after additional verification.
When reconciling the data, the partners transmitted information about the change in the order ransom amount. There may have been a technical error. Since the order was placed in 2019, we cannot submit a request to partners. We tried to support you by crediting the bonus to the balance from the company.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.07.2020

I found out about the cashback service Letyshops.ru here on the site. Since I often make purchases via the Internet, it seemed to me that the opportunity to return at least a little money from these purchases is tempting, especially since I will still spend it on some other purchases anyway. More details on Otzovik: https://otzovik.com/review_3360381.html

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
26.07.2020

Hello!

Thank you for sharing your shopping experience. We are glad that you are with us :)

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.07.2020

I have been using the service for several years. Everything suits me. Cashback is credited on time. If there are problems, they are resolved promptly by managers. Satisfied with the service. Thank.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.07.2020

Good day!

Thanks for your feedback. Happy shopping :)

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.07.2020

Bye Fly shop. It really is a shame. Remove output from 1 p. Almost all M-video cashbacks were rejected. Stop working with ebay. etc. Without worrying, I found 3 cashback services from the norms. conditions. I am writing to say: bye.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
25.07.2020

Good day, Andrey!

Previously, you were in a test group of users who could withdraw funds from 1 ruble. Now the test is over, everyone has the same conditions.

Sometimes stores can go offline, while you can find a worthy alternative among our partners.

If you have difficulties with cashback, you can always create an appeal to the care service.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
0
You're a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don't miss your chance.