2.7 %
cashback
Go to the store
Don’t forget about Cashback shopping rules

Purchases at Alibaba with cashback in Philippines

Waiting time for crediting cashback
Average waiting time for cashback: 90 days
Maximum waiting time for cashback: 210 days

Cashback may be displayed with a delay of 2 days.

 

Cashback is not credited:

  • for the orders purchased by supplier's link ("Contact Supplier"). For cashback to be credited please place an order using the "Start Order" button and pay for it right after that;
  • for delivery services;
  • in case of using the shop's mobile app;
  • for the following categories: "Protective equipment > Medical and other protective equipment > Masks and respirators" and "Health & Medical > Medical consumables";
  • for orders made from or sent to China;
  • for virtual products (including gift cards, coupons, etc.).

Attention!

Order amounts and the cashback values accordingly can also vary a bit. The reason for that is the conversion of currencies in which Alibaba conducts transactions.

Cashback amount credited to your account balance may vary from amount displayed before. This is caused by conversion of rates between the shop's and your account's currencies.

Reviews on Alibaba (47)

Sign into your account to share the opinion
We want the feedback to be helpful to people who buy with the cashback in Letyshops.
Therefore, we publish only our customers' reviews.
Login
Join
27.05.2021

I will never buy on Alibaba again, because I was scammed: I activated Letyshops cashback before paying, and the answer was that I didn't. It is a scam!

The review was translated from Italian using Google Translate. Show original Show translation
30.05.2021

Good morning Alexander!

In your case the cashback has been activated, but the purchase has not been made as foreseen by the conditions of the shop to receive a cashback. We hope that such situations do not happen again and you will receive cashback for all your purchases in the future.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Italian using Google Translate.
07.05.2021

We reject the refund when buying an item because I paid for the item using the seller's link. Impossible to do it without the seller's link since 98% of the times you do so you lose the commission charged by alibaba. which is much more than what a cashback can give you.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
07.05.2021

Hello,

Thanks for your comment. We understand you, that is why the partners do not give commission when the conditions are violated. You can choose the way to buy that suits you best.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
11.03.2021

Complete nonsense! We rejected cashback when buying an item because I paid for the item using the seller's link !!! If you are not in the know, on this site practically every seller must be negotiated from the beginning before paying for anything, since this is a wholesale trade! In general, we changed the rules to our advantage !!! In short, there is nothing more to catch!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
12.03.2021

Good day!

We know about the peculiarities of placing orders on the store's website. Cashback is not credited if the order is paid for using the link from the seller. These are the terms of cooperation with Alibaba. They are always available to users on the store transition page.

Respectfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
01.03.2021
I am very pleased with the work with Natalia. The question was resolved quickly and clearly.
The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
18.02.2021
GREAT
The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
23.01.2021

I order on Alibaba all the time. Everything works for me, everything is charged. I negotiate with the supplier, negotiate all the terms of delivery, then I create an order myself through the Start Order button. Before creating an order and before paying, I go through the referral to activate the cashback. So far there were 11 orders and everything went fine.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
19.01.2021

I didn't even notice if it registers 100% of the purchases, I was reading comments calling this application "scammers" ... idiots, how are they going to scam you if you didn't pay anything? I just installed it and I already have a few euros doing nothing, all good.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
19.01.2021

Hello Jorge.

Thanks for your comment. We are glad that you enjoy shopping with us.

If you have any questions about your cashback, don't hesitate to write to us;)

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
02.01.2021

I placed an order without any problems, the cashback was immediately credited and on time.

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
10.11.2020

Out of 4 purchases, only 1 was recorded. Those who write that they are scammers are right. There is all the evidence of payment before / after screenshots, but they say that transitions were not recorded. Hello, you will solve the problem with your software and do not shift the blame on the customers !!!!!!!!!!!!!

The review was translated from Russian using Google Translate. Show original Show translation
10.11.2020

Vladimir, good afternoon!

We are honest with users and don't blame them for anything.
The main condition for calculating commissions by partners is to go through our service before making a purchase. Since it is not recorded by the system, we did not receive information for your purchase. You can view your transitions in the "Orders and Finance" section.

Yours faithfully,
LetyShops team

The review was translated from Russian using Google Translate.
25.10.2020

SCAMMERS COMPLETELY! There are already two purchases in which they reject the cash back, the cash back extension is activated in green, I redirect to alibaba from letty shops, I make the purchase, 2 weeks pass and they tell me that the transaction is not reflected, They only seek to keep the data in the system and not comply with the cashback, what a great theft.

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
26.10.2020

Hi.

We are sorry that you have such an opinion.

The refund can be refused if the order has been canceled and the terms of the store were violated. We cooperate with various stores and each of them imposes certain conditions, which for convenience and transparency we always publish on the partner page.

If you have the additional questions, you can write our manager in your query # 2230004.

We hope your future purchases are successful.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
08.10.2020

I have even recorded my purchase but they simply blocked me and I cannot open a query about the same order, they simply do not give me the option here is my purchase recorded on video so that they can explain to me that I did wrong or even that I can send for all users see my purchase and everything is clear, and even so they closed the case and do not even allow me to consult again about it or send the evidence

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
09.10.2020

Hello,

do not worry please. Your account is not blocked.

We see that you have an open appeal on this issue.

We recommend that you place future orders according to the terms published on the store page: https://letyshops.com/shops/alibaba .

Unfortunately, we are unable to contact the partners to resolve this issue and return the full amount of funds. We hope your future purchases are successful, our tips will help you with this: https://letyshops.com/en/shopping-rules .

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
28.09.2020

THIS IS A FRAUD, I CONSTANTLY MAKE PURCHASES FOLLOWING THE ENTIRE PURCHASE PROCESS ACCORDING TO THE LETYSHOPS ADVISORS, AND IT NEVER APPEARS, AFTER ASKING FOR HELP THEY GIVE YOU A THOUSAND PRETEXTS AND TELL YOU THAT YOUR PURCHASE DOES NOT APPEAR, IT IS NOT A RECOMMENDED TIME. ..

The review was translated from Spanish using Google Translate. Show original Show translation
29.09.2020

Hello,

We are sorry that you have such an opinion about our site.

There are a number of special conditions for the refund to be correctly recorded. We see that you have already requested the lost refund. We hope that the response from partners comes quickly and is positive.

Sincerely,
LetyShops team

The review was translated from Spanish using Google Translate.
Similar stores with cashback
Buy at Alibaba with cashback up to 2.7 %
Yesterday will never come back, but cashback will. LetyShops - your cash back
To register
0
You’re a bit late unfortunately :(
All cashback boosts for this store have been used already. Perhaps they will appear again later. But you still can find such boosts in other stores.
Hot deals!
Search for increased cashback in our catalogue! All offers are limited in number and time so don’t miss your chance.