Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 7.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Утконос ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 35 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 60 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
7.5% За оплаченный заказ нового пользователя магазина Утконос
25rub За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина Утконос

Recenzje na temat Утконос (79)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
30.03.2019

brak opłat za zakupy na dziobaku

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.04.2019

Dzień dobry

Dziękuję za napisanie.

Aby rozwiązać problem, stworzyli odwołanie do usługi opieki. Czekamy na Twoje opinie w sekcji „Pomoc” - „Moje odwołania”. Razem możemy odkryć i zwrócić utracony cashback.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.03.2019

Dzień dobry Brak rozliczeń międzyokresowych z zakupów na dziobaku (((

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.03.2019

Dzień dobry

Dziękujemy za zgłoszenie.

Z przyjemnością pomożemy Ci to rozgryźć. Z Twojego konta utworzyliśmy połączenie z usługą opieki. Aby odpowiedzieć na odwołanie, przejdź do swojego konta osobistego, sekcja „Pomoc”. List został również wysłany na Twój adres e-mail.

Proszę odpowiedzieć w jakikolwiek dogodny sposób.

Czekam :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.03.2019
Dziękuję, naliczono przychody.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.02.2019

Pierwszy raz dokonałem zakupu. Zwrot pieniędzy nastąpił szybko w ciągu 5 dni. A potem czwarte zamówienie w sklepie i cisza.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.02.2019

Dzień dobry

Dzięki za opinie.

Zwrot gotówki za wszystkie zamówienia jest do tej pory wyświetlany jako „Oczekuje”. Daty przyjęcia jeszcze nie minęły. Możesz zapoznać się z nimi na swoim koncie, przesuwając kursor myszy nad znakiem zapytania obok statusu zwrotu gotówki, a także na stronie sklepu.

Powodzenia, udanych zakupów i dobrego nastroju.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.02.2019

Zwrot nie został naliczony na mocy zamówienia nr 098357862134 z 24 lutego. Przejście było, cashback został aktywowany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.03.2019

Natalya, dzień dobry!

Dziękuję za napisanie.

Zwrot pieniędzy może się nie pojawić, jeśli w zamówieniu zastosowano kody promocyjne innych firm, w zamówieniu zastosowano rabaty, nie zastosowano się do naszych zaleceń dotyczących kasy lub naruszono warunki sklepu.

Stworzyliśmy połączenie z serwisem opieki, aby pomóc Ci to zrozumieć. Z przyjemnością otrzymamy informacje o zamówieniu w zakładce „Pomoc” - „Moje reklamacje”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
18.02.2019

Cashback jest przyznawany za każdym razem. Jest przejście, brak naliczania.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.02.2019

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Przepraszamy, że zwrot gotówki za zamówienie nie został naprawiony.

Przejście do sklepu lub aktywacja rozszerzenia z LetyShops jest jednym z głównych warunków naliczania zwrotu gotówki. Istnieje jednak szereg wymagań, które należy spełnić, aby otrzymać nagrodę. Są one szczegółowo opisane w zasadach zakupu cashback , a także na stronach sklepów partnerskich.

W celu rozwiązania problemu utworzono odwołanie do usługi opieki. Odpowiedz, abyśmy mogli jak najszybciej pomóc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.02.2019

cashback nigdy nie nadszedł. ostatnie zamówienie 8.02

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.02.2019

Dzień dobry

Dziękujemy za zgłoszenie.

Aby rozwiązać problem ze zwrotem gotówki i poszukać przyczyn jego utraty, utworzyliśmy odwołanie do usługi opiekuńczej. Będziemy wdzięczni za informacje na temat zamówień. Możesz wysłać go do nas w sekcji „Pomoc” - „Moje kontakty”.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.02.2019

Pierwszy raz dokonałem zakupu. Cashback został przyznany prawie 10% szybko w ciągu 5 dni. Jestem usatysfakcjonowany Świetna usługa zwrotu pieniędzy. I sklep dziobaka. Polecam

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.01.2019
Wszystko jest w porządku, najpierw zapalono cashback 30r, a następnie 9% zostało zaksięgowanych zgodnie z oczekiwaniami
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.01.2019

Zakup 01.01.2019 o 01:04 znalazł odzwierciedlenie tylko w przejściu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.02.2019

Witam

Dziękuję za napisanie.

Nie martw się, dołóż wszelkich starań, aby rozwiązać problem. Aby to zrobić, utworzyliśmy odwołanie do działu obsługi klienta w Twoim imieniu. Możesz odpowiedzieć w sekcji swojego konta osobistego „Pomoc” - „Moje odwołania”.

Czekamy na informacje na temat zamawiania.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.01.2019
Wszystko dobrze! Lubie to
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.12.2018

Wydaje się, że dziobak ma teraz nawet 32 p. nie ładuje się. Zamawiam raz w tygodniu, po raz drugi zauważam, że są przejścia, ale nie ma zwrotu gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.01.2019

Cześć Tatyana!

Dziękuję za komentarz.

Nie martw się, postaramy się dowiedzieć, dlaczego dane dotyczące zamówień nie zostały zapisane automatycznie. Aby to zrobić, utworzyliśmy odwołanie do usługi opieki w Twoim imieniu. Możesz udzielić odpowiedzi w sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego, otwierając zakładkę „Moje odwołania”.

Będziemy bardzo wdzięczni za pomoc.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Утконос z cashbackiem do 7.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się