Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
do 2.65 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Toy.ru ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 11 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 25 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
2.65% За оплаченный заказ
0.5% За оплаченный заказ с купоном FLOCKTORY

Для получения кэшбэка нужно осуществлять переход с нашего сервиса перед каждым заказом. 1 переход – 1 заказ.

Важно! Кэшбэк не будет начисляться при совершении заказа от юридического лица.

Recenzje na temat Toy.ru (42)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
09.12.2018

zwrot gotówki po zapłaceniu za zamówiony towar nie jest obciążany, był ze mną po każdym zakupie w tym sklepie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.12.2018

Galina, dzień dobry!

Dzięki za opinie.

Przykro nam, że zwrot gotówki za zamówienie spadł. Chcemy dowiedzieć się, co powoduje utratę nagród, aby w przyszłości wszystkie zakupy zakończyły się powodzeniem. Nie radzimy sobie sami. Z Twojego konta utworzono odwołanie do usługi opieki. Zawiera kilka pytań wyjaśniających dotyczących procesu realizacji transakcji.

Proszę odpowiedzieć na prośbę.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.12.2018

Przez stronę zamówiliśmy prezenty dla dzieci. Obliczenia były w sklepie na mapie. Po dokonaniu płatności zwrot gotówki pojawił się w stanie oczekującym na naliczenie. Kilka dni później zwrot pieniędzy został anulowany bez wyjaśnienia!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.12.2018

Cześć Dmitry!

Dziękuję za komentarz.

Widzimy, że problem został już rozwiązany w kontakcie z usługą opieki. Być może podczas wprowadzania zmian zamówienie zostało ponownie wydane jako zakup offline i dlatego zwrot pieniędzy został odrzucony.

W razie pytań prosimy o kontakt. Z przyjemnością odpowiemy i pomożemy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.12.2018

Zamówienie nr 2064862 z 24.11.2018 Aktualny status: Zrealizowany (od 29.11.2018) Produkt jest dobry, zamówienie jest odbierane szybko. Zwrot gotówki odrzucony przy odbiorze towaru przy odbiorze. Nie ma widocznych powodów. Nie podoba mi się ten sklep, już nie przyjdę.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.12.2018

Andrey, dzień dobry!

Dziękuję za komentarz.

Istnieje wiele powodów, dla których zwrot gotówki może zostać odrzucony: brak zakupu / zwrot towaru, naruszenie algorytmu zakupu z zwrotem pieniędzy, korzystanie z innych programów premiowych przy zakupie. Czasami zdarzają się błędne odchylenia.

Na podstawie Twojego konta jasne jest, że zwrot gotówki za zamówienie został już zaksięgowany na saldzie :)

Mamy szczerą nadzieję, że podczas pracy nad naszymi usługami nie będzie już żadnych trudności.

Niech drobne kłopoty nie psują ci nastroju.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
22.11.2018

Poszedłem z tej witryny do tej witryny, wybrałem towary z koszyka i nie udało mi się ich zdobyć. Próbowałem wiele razy - błąd. Zaprojektowałem to z telefonu, wszystko działało od razu, ale nie było powiązania z Twoją witryną (((Kiedy operator oddzwonił do mnie, na moje pytanie, dlaczego i jak mam połączyć mój zakup z Twoją witryną - odpowiedziałem, że nie są Twoimi partnerami ... Poprosiłem o wyjaśnienia, poprosiła innego operatora, odpowiedź jest taka sama. Zadzwoniłam do 2 innych nazw, a LetiShopps nie ... (((

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.11.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za podzielenie się wrażeniami z zakupu.

Szkoda, że zamówienie jest składane bez udziału naszego serwisu. Nie współpracujemy bezpośrednio ze sklepami, ale poprzez specjalne programy partnerskie. Dlatego operatorzy sklepów nie zawsze są świadomi współpracy firmy z usługami cashback.

Nagroda za zamówienia naliczone w Toy.ru. Aby uzyskać zwrot gotówki, możesz robić zakupy zarówno z komputera, jak i telefonu komórkowego za pomocą naszej aplikacji. Mamy nadzieję, że trudności nie powtórzą się w przyszłości. W każdym razie zawsze możesz się z nami skontaktować. Z przyjemnością pomożemy.

Życzymy udanych zakupów!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.06.2018

Wczoraj, 14 czerwca 2018 r., Dokonałem zakupu, dziś kupiłem i z jakiegoś powodu nie przypisałem zwrotu gotówki ((pierwszy raz w tym sklepie ... smutno.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.06.2018

Cześć Marina!

Dziękujemy za napisanie o sytuacji.

Z pewnością postaramy się rozwiązać problem i rozwiązać go. Za pośrednictwem twojego konta osobistego sekcja „Pomoc” stworzyła odwołanie do usługi opieki w Twoim imieniu. Możesz odpowiedzieć za pośrednictwem konta osobistego, sekcji „Pomoc” lub adresu e-mail, na który konto jest zarejestrowane.

Będziemy czekać na opinie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.04.2018
Zwrot gotówki naliczony bez żadnych problemów), dzięki!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.04.2018

od 10.04 nie przysługuje zwrot gotówki (

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.04.2018

Witam

Dziękuję za napisanie.

Nie martw się, jeśli już otrzymałeś towar, a zamówienie zostało złożone z uwzględnieniem wszystkich zasad dotyczących zakupów gotówkowych - zostanie dodane do Twojego salda w najbliższej przyszłości.

Chcemy zwrócić uwagę na fakt, że każdy sklep, z którym współpracujemy, ma maksymalny okres, w którym przetwarzane są dane zamówienia.

Maksymalny okres do uznania zwrotu gotówki za zamówienie wynosi 3,05. Możesz zobaczyć tę datę samodzielnie, najeżdżając myszką na znak zapytania w pobliżu stanu zwrotu gotówki.

Jeśli występują opóźnienia w zasileniu zwrotu gotówki, napisz. Pomożemy w tej sytuacji.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.04.2018

Cashback jest oczywiście trochę mały. I to podlega kodom. W tym celu zdjął gwiazdę. W zakresie zlecenia płatniczego. Po przelocie poleciłem 26.03.2018. Ale zapłaciłem kartą w sklepie (mamy tę korzyść), jeśli nagle wątpisz w swój wybór. Po dokonaniu płatności w ciągu kilku godzin biuro projektowe pojawiło się w biurze, a 04/04/18 zostało już zapisane. Dobry sklep z markowymi zabawkami w rozsądnych cenach i regularnych promocjach. Po rejestracji kody rabatowe są regularnie wysyłane. Wybór nie jest słaby.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.01.2018

Wszystko jest super! Kb przyszedł 6 dnia po płatności i otrzymaniu zamówienia w sklepie sieciowym.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.01.2018

Wszystko jest w porządku, towary są w pełni zgodne z opisem, dostawa jest prawie natychmiastowa.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.01.2018

Sklep jest dobry. Ale zwrot pieniędzy jest przyznawany przez bardzo długi czas, czas obliczania zwrotu wynosi ponad 25 dni. Zrobiłem kilka zamówień od 12/10/17 i 12/12/17, cashback wciąż nie jest rozliczany ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.01.2018

Witam

Dziękuję za twoją opinię. Rzeczywiście, szacowany termin zwrotu gotówki dla Twoich zamówień już upłynął. Napisz do nas za pośrednictwem sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego. Na pewno postaramy się przyspieszyć proces kredytowania salda.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
09.12.2017
Wszystko w porządku, nie robię zamówienia po raz pierwszy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w Toy.ru z cashbackiem do 2.65%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się