Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Sephora RU ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Informacje i warunki

Recenzje na temat Sephora RU (20)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
09.02.2019

Okropny sklep, kupiłem 2 zamówienia 02/03/19, cashback wisi w oczekiwaniu od 01/29/19. Na stronie sephora.ru znajduje się status dostarczony. Po co czekać tak długo na naliczanie gotówki?

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.02.2019

Cześć, Elizabeth!

Dziękuję za komentarz.

Każdy sklep, z którym współpracujemy, ma określony czas, w którym przetwarzane są informacje o zamówieniach. W przypadku sklepu Sephora czas oczekiwania wynosi 30–45 dni od daty zakupu.

W przypadku opóźnień w potwierdzeniu zawsze możesz skontaktować się z naszym zespołem opieki. Menedżerowie chętnie odpowiedzą i pomogą w każdej sytuacji.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.02.2019

Zwrot pieniędzy nie pojawił się po złożeniu zamówienia.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.02.2019

Anton, dzień dobry!

Dzięki za opinie.

Zawsze staramy się pomagać naszym użytkownikom w każdej sytuacji. Aby zrozumieć Twoje pytanie, utworzyliśmy w Twoim imieniu odwołanie za pośrednictwem Twojego konta osobistego, sekcja „Pomoc”. Możesz udzielić odpowiedzi w tej sekcji, w zakładce „Moje kontakty”.

Będziemy czekać na informacje o zamówieniu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
28.01.2019

Dołączam do negatywnych opinii o sklepie. Zamówienie zostało złożone 26.12.2018. Keshbek „czeka” z 27.12. Zamówienie zostało zakupione 01.04.19, pieniądze nie zostały zaksięgowane. Już zmęczony „błaganiem” w sklepach o obiecane cashbacki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.01.2019

Ludmiła, cześć!

Dziękuję za komentarz.

Prosimy nie martwić się, cashback na pewno wróci.

Kredytowanie następuje automatycznie na podstawie danych przesyłanych przez partnerów. Sklep potrzebuje czasu, aby sprawdzić zamówienie i przekazać nagrody.

W przypadku tego sklepu obliczenia oparte są na średnim czasie kredytowania zwrotu gotówki. Informacje są dostępne na stronie sklepu. Szacowane maksymalne daty to 45 dni.

Poczekajmy razem do 02/09/19. Jeśli zwrot środków nie pojawi się na saldzie, kierownik działu opieki skontaktuje się z tobą w otwartym obiegu # 1547802 i pomoże rozwiązać problem.

Jeśli masz dodatkowe pytania - napisz.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.01.2019

Zwrot pieniędzy nie pojawił się dla dwóch zamówień. Serwis wsparcia szybko działał i przyznawał pieniądze, ale sądząc po recenzjach, zwrot pieniędzy w tym sklepie nie jest kredytowany bez interwencji.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.01.2019

Dzień dobry

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią.

Cenimy współpracę z naszymi użytkownikami. Sytuacje bezgotówkowe są również dla nas nieprzyjemne. W aplikacji dokładamy wszelkich starań, aby zrozumieć problem i go rozwiązać.

Nie zawsze można samodzielnie znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki. W takich przypadkach zwracamy się do programów partnerskich, za pośrednictwem których współpracujemy ze sklepami. Mamy nadzieję na pozytywną reakcję partnerów. Jak tylko pojawią się wiadomości, poinformujemy o tym w otwartym obiegu # 1515989.

Jeśli masz pytania, napisz. Z przyjemnością odpowiemy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
31.12.2018

Przepraszamy, nie ma obsługi przycisku „odpowiedz”. Przepraszamy, ale trochę się pomyliłeś: wypłata premii w wysokości 500 $, którą natychmiast wypłaciłeś, jest bardzo przyjemna! Ale to 22% z 2272₽. Pamięć podręczna nie pojawia się od zleceń> 17.000₽)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.01.2019

Witam

Dzięki za opinie.

Możesz odpowiedzieć menedżerom działu opieki poprzez sekcję „Pomoc” swojego konta osobistego. W tej chwili otrzymałeś część wynagrodzenia za dokonane zakupy. W przypadku pozytywnej odpowiedzi partnerów różnica z pewnością zostanie zrekompensowana.

Mamy nadzieję na zrozumienie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
28.12.2018

cashback nie jest kredytowany przez zainstalowane rozszerzenie letyshops. specjalnie pobrane, aby cashback nie zniknął, ale niestety (((

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.12.2018

Witam

Dziękuję za komentarz.

Nie martw się, proszę. Widzimy, że masz otwarty apel do działu obsługi klienta. Menedżer Vitaliy z pewnością pomoże zrozumieć sytuację. Spodziewaj się odpowiedzi w ciągu 24 godzin.

Szczęśliwego Nowego Roku! Niech wszystko wymyślone się spełni :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
26.12.2018

Cashback nie jest kredytowany. Zrealizowano 4 zamówienia. 3 za pośrednictwem przeglądarki, 1 za pośrednictwem aplikacji. 22% nie pojawiło się w „oczekiwaniu zwrotu gotówki”, Żaden z nich. Cóż, problemy techniczne mogą nadal występować w wersji przeglądarki, ale aplikacja nie ma nic do stracenia. Więc zapasy to mistyfikacja.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
26.12.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię.

Rozumiemy, jak nieprzyjemne są sytuacje utraty zwrotu gotówki. Przyczyną braku naliczania może być urządzenie lub algorytm zakupu. Nie wykluczamy, że zwrot pieniędzy może zostać utracony przez pomyłkę. Aby wyjaśnić szczegóły, zapytanie zostało wysłane do partnerów w obiegu # 1518183. Po otrzymaniu odpowiedzi nasz kierownik skontaktuje się z Tobą. Mamy szczerą nadzieję na pozytywny wynik. Aby nie czekać długo, zwrot pieniędzy za 3 zamówienia został zrekompensowany ze środków firmy.

Będą pytania - pisz. Zawsze chętnie odpowiem.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
17.12.2018

Zrobiłem zamówienie w sklepie, płatne. Cashback nie pojawił się.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.12.2018

Irina, cześć!

Dziękuję za komentarz.

Chcemy pomóc rozwiązać sytuację.

Z Twojego konta utworzono odwołanie do usługi opieki. Aby odpowiedzieć na komunikację, przejdź do swojego konta osobistego, sekcja „Pomoc”.

Wszystkiego najlepszego :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Sephora RU z cashbackiem do 5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się