3.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Pharmacosmetica.ru z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 30 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 78 dni

Кэшбэк не начислится или будет отклонен за:
- заказы с промокодами, не опубликованными на сайте LetyShops.

Recenzje na temat Pharmacosmetica.ru (51)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
03.05.2018

Sklep jest doskonały. ALE! Zwrot pieniędzy za zamówienie w tym sklepie internetowym nigdy nie został automatycznie przyznany! Pomimo faktu, że zamówienia zostały wydane zgodnie z zasadami LetyShop, a przy innych sklepach ten problem nie pojawił się, proces składania zamówienia jest absolutnie identyczny. Za każdym razem musisz skontaktować się z pomocą techniczną.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.05.2018

Witam

Dziękuję za komentarz. Niestety z jakiegoś powodu Twoje zamówienia nie docierają automatycznie do naszego systemu. Bardzo nam przykro, że musisz skontaktować się z naszym serwisem, aby uzyskać zwrot pieniędzy. Otrzymujemy pozytywne odpowiedzi od partnerów na Twoje zamówienia, ale po pewnym czasie. Przepraszamy za niedogodności.

Jeśli masz taką możliwość, spróbuj złożyć zamówienie z innego urządzenia lub przeglądarki.

Mamy szczerą nadzieję, że w przyszłości nie będzie już trudności z obliczeniem zwrotu gotówki.

Będzie potrzebował pomocy, koniecznie napisz. Możesz na nas liczyć.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
14.04.2018

Świetny sklep w konkurencyjnych cenach akcji. Nigdy nie spotkałem się z problemami z naliczaniem i używam go regularnie. Oszczędzam budżet rodzinny. Dziękuję letishops!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.04.2018
Ulubiony sklep z kosmetykami do makijażu, zawsze przychodzą cashbacki, kilka razy były problemy, ale zespół Fly wrócił z bonusami :)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.04.2018

Wystarczy pogodzić się z faktem, że ten sklep nigdy nie zwraca gotówki. Zweryfikowane już przez kilka zamówień.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.04.2018

Cześć Catherine!

Dziękujemy za opinię. Istnieje wiele powodów, dla których cashback może nie zostać zaksięgowany. Wszystkie powody, które szczegółowo opisujemy tutaj: https://letyshops.com/pravila.

Ponadto każdy sklep ma dodatkowe warunki naliczania zwrotu gotówki. Zawsze ostrzegamy użytkowników o takich warunkach na stronie każdego sklepu.

Według naszych danych utworzyłeś już odwołanie do usługi i wspólnie z menedżerem rozwiązałeś problem. Menedżer powróci z odpowiedzią w ciągu jednego dnia.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
02.04.2018

nie uznał zwrotu gotówki, chociaż zamówienie zostało opłacone i otrzymane ((zamówienie N561484

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.04.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz. Aby zrozumieć, dlaczego zamówienie nie zostało naprawione, utworzyliśmy odwołanie do usługi opieki w Twoim imieniu. Poinformuj kierownika o sytuacji bardziej szczegółowo, aby jak najszybciej rozwiązać problem.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
23.03.2018

Witaj, nie otrzymałem też zwrotu gotówki, wszystko zostało aktywowane. Konieczne jest rozwiązanie tego problemu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.03.2018

Witam

Dzięki za opinie. Nie martw się, postaramy się pomóc i to rozgryźć.

W odwołaniu proszę podać informacje o zamówieniu, kierownik działu opieki Tatyana czeka na odpowiedź.

Miłego wieczoru!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
01.02.2018

Witam, niestety również nie naliczyłem zwrotu gotówki, chociaż zamówienie już dawno otrzymano i opłacono.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.02.2018

Cześć Natalio!

Dziękuję za twoją opinię. Bardzo nam przykro, że taka sytuacja miała miejsce.

Zwykle zwrot gotówki za zamówienia jest rejestrowany na koncie przez jeden dzień. Jeśli zwrot nie pojawi się, utwórz odwołanie w sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego. Z przyjemnością Cię zrozumiemy i pomożemy w tej sytuacji.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
23.01.2018

Złożyła również zamówienie, płatne i już otrzymane, ale zwrot pieniędzy nie jest uznawany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.01.2018

Cześć Marina!

Dziękujemy za opinię. Aby pomyślnie wyświetlić zwrot gotówki, bardzo ważne jest przestrzeganie warunków opublikowanych na stronie sklepu, a także zasad dokonywania zakupów za pomocą zwrotu gotówki.

Abyśmy mogli ustalić przyczynę utraty zwrotu gotówki za zamówienie, prosimy o pozostawienie żądania za pośrednictwem konta osobistego, sekcja „Pomoc”. Będziemy również wdzięczni, jeśli krótko powiesz nam algorytm realizacji transakcji.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
19.01.2018

I nie naliczyłem. To dziwne W końcu powinno być automatyczne. Zamówienie jest opłacone i przyniesione. Łał Magaz jest dobry!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.01.2018

Witam

Dziękujemy za opinię. Jeśli zamówienie zostało złożone z uwzględnieniem zasad zakupów cashback, ale nie pojawiło się na Twoim koncie osobistym przez 24 godziny, napisz do nas za pośrednictwem sekcji Pomoc swojego konta osobistego. Na pewno postaramy się zrozumieć tę sytuację i pomóc.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
14.12.2017

Sklep jest doskonały, ale zwrot pieniędzy nie jest naliczany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.12.2017

Witam

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że zwrot pieniędzy za zamówienie nie pojawił się automatycznie na Twoim koncie.

Zgodnie z danymi z twojego konta osobistego utworzyłeś już odwołanie. Nie martw się, odpowiemy Ci w ciągu kilku godzin i spróbujemy znaleźć odpowiedź na twoje pytanie.

Mamy nadzieję na twoją pomoc. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
30.11.2017

Niestety, zwrot pieniędzy również nie został mi przyznany!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.12.2017

Witam

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że ta sytuacja się rozwinęła. Aby dowiedzieć się, dlaczego nie spłacono gotówki, zwróciliśmy się do przedstawicieli sklepu. Mamy nadzieję, że jak najszybciej otrzymamy pozytywną odpowiedź.

Będą pytania - napisz, chętnie odpowiemy.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
30.11.2017

Zwrot gotówki wcale nie jest kredytowany, po raz dziesiąty, ale sklep jest dobry.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.11.2017

Cześć Natalio!

Dziękuję za twoją opinię. Bardzo nam przykro, że zwrot pieniędzy za zamówienia nie został ustalony automatycznie. Utwórz odwołanie w sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego. Na pewno postaramy się znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki i pomóc.

Będziemy czekać na twoje odwołanie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Pharmacosmetica.ru z cashbackiem do 3.5 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się

Aplikacje mobilne Letyshops

Zakupy w internecie z cashbackiem za pomoc smartfona

4.6
4.0
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.