Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
2 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na OBI ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 18 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 35 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Внимание! Уважаемые пользователи, обращаем ваше внимание, что кэшбэк возвращается только при оформлении интернет-заказа на сайте OBI через сервис LetyShops.

Важно! Кэшбэк начисляется на сумму заказа без учета НДС.

При возникновении каких-либо вопросов о начислении кэшбэка, пожалуйста, обращайтесь в нашу службу заботы.

Кэшбэк не начисляется за заказы, сделанные в мобильном приложении OBI (Android или iOS).

Кэшбэк в этом магазине доступен для регионов представленных в  этой таблице.

Recenzje na temat OBI (48)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
06.09.2019

Gdy wchodzisz na stronę OBI za pośrednictwem aplikacji, ceny są zupełnie inne, na przykład aerator AL-KO na stronie OBI kosztuje 19990 rubli, a przez aplikację LETY kosztuje 24990 rubli.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.09.2019

Dzień dobry Witalij!

Zrobiliśmy test. W aplikacji mobilnej sklepu cena niektórych produktów jest często niższa. To jest wewnętrzna polityka sklepu. Jeśli przejdziesz bezpośrednio do strony internetowej OBI z przeglądarki mobilnej lub przeglądarki komputerowej, cena wskazanego produktu również będzie się różnić. Przejście z naszej strony internetowej nie wpływa na ceny.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.06.2019

Zamówiłem towar, przyjechałem po niego do sklepu. Dostałem towar i fakturę, zgodnie z którą należy zapłacić. Ale kasjerka odwróciła ten kawałek papieru w dłonie, nie zrozumiała, co z nim zrobić, i przedarła się przez kasę. Całkowite zamówienie nie zostało ukończone. Następnego dnia zadzwoń do działu pomocy technicznej i powiedz, dlaczego nie odebrałeś zamówienia. I wziąłeś to i zapłaciłeś za to. Wyrażacie oburzenie na poparcie, oni wzdychają, dyszą, obiecują to rozgryźć. Zrozumiano, tak. Usunęli zamówienie ze swojego systemu, a cashback został odpowiednio odrzucony. Nie zrozumiałem - zła kwota. Ale wniosek został wyciągnięty. Jeśli ufasz sklepowi i jesteś pewien zakupu, lepiej zapłacić za zamówienie online.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.06.2019

Tatiana, dzień dobry!

Dzięki za udostępnienie. Zgadzam się, sytuacja jest nieprzyjemna.
Ponieważ zamówienie zostało pierwotnie wydane za pośrednictwem naszego serwisu, chcemy pomóc :) Utworzyliśmy odwołanie w sekcji „Pomoc”, „Moje kontakty”. Proszę odpowiedzieć kierownikowi. Zaczekamy

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
19.04.2019
Informacje zwrotne dla osób zamawiających dostawę towarów. OBI nie ma własnej usługi dostawy i korzystają z różnych firm, w przypadku Moskwy i regionu istnieje wyjątkowo okropna firma, złożyłem 2 zamówienia. Mówiono, że pierwsze zamówienie zostało przyniesione od 10 do 14:00, a dziewczyna zadzwoniła i powiedziała, że przyniosą je ściśle przed 14:00. W rzeczywistości zamówienie zostało złożone o 20:05 i dotyczyło korków, które nie miały wcześniejszego klienta, który przez długi czas sprawdzał każdą z 20 rolek tapety (cóż, kompletne bzdury). Wtedy nikt nie przeprosił. Obiecano, że drugie zamówienie zostanie złożone przed 14 w ten sam sposób, nie było połączeń, problem został rozwiązany ponownie za pośrednictwem infolinii, o 15:42 zadzwonił kierowca i powiedział, że przyniesiemy go do 17, przyniósł. Nikt nawet nie ostrzegł kierowcy, że trzeba dzwonić do klientów itp., Nie miał nawet wolnego czasu w harmonogramie. Wniosek, towary w Ob nie są złe, wszystko pod względem kosztów dostawy jest dobre, ALE usługa dostawy, z której korzysta OBI, jest bardzo straszna. dlatego 1 gwiazdka mniej.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
06.02.2019
Wszystko jest super! W sobotę odkupiła porządek w środę spadła pieniądze na konto. Dziękuję sklep i Fly.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.02.2019

Złożyłem zamówienie w wysokości 5 496 ri kupiłem je za tę kwotę., A we wniosku zamówienie odnotowało kwotę zamówienia o 1 000 r mniej !!!! ((((z jakiegoś powodu nie jest jasne. Nieprzyjemne.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.02.2019

Cześć Alena!

Dziękuję za komentarz.

Faktem jest, że wynagrodzenie ze sklepu OBI naliczane jest od kwoty zamówienia bez VAT. Dlatego zwrot gotówki był wyświetlany na podstawie niższej kwoty zamówienia. Aby ostrzec naszych użytkowników o tej funkcji, opublikowaliśmy informacje na stronie sklepu w naszej witrynie.

Jeśli masz jakieś pytania, zawsze możesz się z nami skontaktować. Jesteśmy w kontakcie i gotowi odpowiedzieć :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
05.01.2019
nie szybko, ale ostatecznie obiecane 3,9% całkowitej ceny zakupu przyszło bez dodatkowego tańca z tamburynem. dobrze!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.12.2018

Po prostu poszedłem do sklepu na próżno ... że zwrot pieniędzy nie pojawił się po złożeniu zamówienia ... pojawił się, ale z jakiegoś powodu 20 minut po złożeniu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
21.12.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Nie denerwuj się z góry.

Dokonując zakupów zgodnie ze wszystkimi zaleceniami, zwykle zwrot gotówki jest wyświetlany w ciągu 24 godzin po rejestracji. W niektórych sklepach utrwalenie następuje w ciągu kilku dni. Dodatkowo przepisujemy te informacje na stronach sklepów partnerskich.

Jeśli masz jakieś pytania - napisz.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
20.12.2018
Dziękuję, zwrot pieniędzy czekał trzy tygodnie. Mam to bez problemu.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.12.2018

Dwa razy złożyłem zamówienie w OBI. Za każdym razem minął czas oczekiwania na zwrot gotówki i musiałem napisać do pomocy technicznej Lety z potwierdzeniem zrealizowanego zamówienia. Za każdym razem cashback został przyznany już następnego dnia. Lety dzięki! OBI działa słabo, jednak OBI ostatnio traci na wiarygodności w wielu kwestiach ... i szkoda ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.12.2018

Dzień dobry

Dziękuję za komentarz.

Nie denerwuj się, proszę. Niestety czasami zamówienia są przetwarzane z opóźnieniem. Cenimy naszych użytkowników i pomagamy rozwiązać problem bez czekania na uzgodnienie od partnerów.

W tej chwili otrzymaliśmy również nagrodę za Twoje zamówienia.

Pomoc będzie potrzebna - pisz. Zawsze jesteśmy szczęśliwi!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
17.12.2018

Zapomniałem w poprzednim komentarzu, aby wskazać, że ostatecznie odrzucili zwrot gotówki. Chociaż ze swojej strony spełnił wszystkie warunki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.12.2018

Witam

Dziękuję za komentarz.

Nie martw się, proszę. Pamiętaj, aby zrozumieć przyczynę odrzucenia zwrotu gotówki.

Widzimy, że już utworzyłeś odwołanie do usługi opieki, aby rozwiązać ten problem.

Kierownik przejął twoje odwołanie i odpowie na nie w ciągu jednego dnia.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
17.12.2018

W OBI, nie ma już stopy ani ręki, w końcu zamówienie zostało złożone przez Internet =) 24 listopada zamówili drzwi w OBI z całym zestawem: pudełko, listwy, płótno z zawiasami i zamkiem. Z dostawą 30. Rano w dniu dostawy zadzwonili ze sklepu i ostrzegli, że w sklepie nie ma już jednej pozycji, więc dostawa została przeniesiona na 1 po południu (od 15.00 do 22.00), nikt nie przybył, nikt nie przybył, nikt nie dzwonił i nie ostrzegał. Dzwoniąc na infolinię, powiedzieli mi: oto dwa numery telefonów firmy zajmującej się dostawą (OBI nie dostarczają się same), zadzwoń i dowiedz się. Oba telefony są wyłączone i nie są obsługiwane. Pod koniec 2. udało nam się dowiedzieć, kiedy w końcu mogą dostarczyć nasze zamówienie. Dla zrozumienia zauważam, że 1 i 2 grudnia są dniami wolnymi, które ze względu na usługę dostawy do sklepu OBI wyszły na ulicę. Nie otrzymaliśmy żadnych przeprosin ani przez telefon, ani przez dostawę.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.12.2018

Wniosek online pod nr 1103153420 musiałem odebrać osobiście, to była pisemna dostawa za darmo, z jakiegoś powodu odmówiła. Zwrot pieniędzy nie potwierdzony. Potrzebuję również drzwi wewnętrznych. Teraz muszę powiedzieć, czy skontaktują się z tobą, czy nie. Nie cenią kupującego.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.12.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię.

Nie martw się, proszę, zwrot gotówki za zamówienie jest wyświetlany na Twoim koncie w stanie „Oczekuje”. Szacowany termin uznania zwrotu gotówki za zamówienie to 2,01.

Proces kredytowania zwrotu gotówki jest automatyczny. Gdy tylko partnerzy przekażą potwierdzenie, zostanie ono zaksięgowane. Potrzebny jest czas na przetwarzanie informacji i przesyłanie danych do naszego systemu.

Pojawią się pytania dotyczące pracy naszego serwisu - prosimy o kontakt. Zawsze chętny do pomocy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w OBI z cashbackiem do 2%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się