Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zainstaluj Zainstaluj
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów z cashbackiem!
Dołącz →
do 6 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na KrasotkaPro z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashback
Średni czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostało zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 100 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów z cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki
6% За оплаченный заказ нового пользователя магазина KrasotkaPro
3.5% За оплаченный заказ постоянного пользователя магазина KrasotkaPro

Новый пользователь — тот, кто впервые сделал заказ без регистрации на сайте магазина.
Постоянный пользователь — тот, кто сделал заказ, будучи зарегистрированным на сайте магазина.

Recenzje na temat KrasotkaPro (52)

Recenzje z pytaniami również nie są publikowane. Aby otrzymać odpowiedź na swoje pytanie, utwórz prośbę do naszego działu obsługi klienta.

Chcielibyśmy, aby Twoja opinia była przydatna dla Ciebie i innych odwiedzających.
Dlatego nie publikujemy recenzji zawierających:
• reklama lub obsceniczny język;
• bezużyteczne powielone informacje;
• tylko liczba gwiazdek lub kilka słów.
09.10.2018

Nie jest to uczciwe wobec zwykłych klientów, z jakiegoś powodu zwrot gotówki jest wręcz niższy.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.10.2018

Dzień dobry Tatyana!

Dzięki za opinie.

Stopa zwrotu gotówki zależy bezpośrednio od wysokości wynagrodzenia, które zapewnia nam sklep. Naprawdę chcielibyśmy dać naszym użytkownikom jak największy zwrot gotówki, ale niestety nie jest to jeszcze możliwe.

Jeśli warunki współpracy ulegną zmianie, koniecznie podziel się tą dobrą wiadomością.

Wszystkiego najlepszego :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
28.09.2018

Cashback otrzymał dzień po otrzymaniu zamówienia, tak jak w Ozone. Dzięki !!!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.08.2018

Jestem bardzo wdzięczny za wzrost rabatów. Skorzystaj

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.06.2018
Bardzo dziękuję za tę usługę, a szczególnie dzięki zespołowi współpracującemu z nami! Zwrot pieniędzy nie jest naliczany natychmiast, ale sklep musi się ubezpieczyć. Nagle zmieniasz zdanie i oddajesz towary. A jeśli nagle zdarzy się jakaś awaria, pracownicy Letyshops są zawsze w kontakcie i natychmiast pomagają.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.06.2018

Cashback jest zasilany przez długi czas. Od 29.03 w ogóle nie ma kredytu, chociaż czas kredytowania wynosi 50 dni. Dziś jest 03.06.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.06.2018

Dobry wieczór

Dziękujemy za napisanie do nas.

Niestety nie otrzymaliśmy jeszcze potwierdzenia zamówienia.

Aby pomóc, utworzyliśmy połączenie z usługą opieki w Twoim imieniu. Prosimy o przesłanie zrzutu ekranu zamówienia z konta osobistego sklepu, gdzie będzie widoczna jego data, numer, status „Zrealizowane” oraz kwota.

Możesz odpowiedzieć na odwołanie poprzez sekcję „Pomoc” swojego konta osobistego, zakładkę „Moje skargi”.

Czekamy na twoją odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
14.05.2018

Sklep od dawna zajmuje się cashbackami (oczywiście są już dwa zamówienia, oczywiście, że jest czas, ale wydaje się, że cashbacki nie zostaną zaksięgowane.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.05.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za napisanie do nas) Nie martw się, proszę o zwrot środków na saldo.

Jeśli upłynie maksymalny czas, a tak się nie stanie, poinformuj nasz serwis opiekuńczy, pomożemy rozwiązać problem.

Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.04.2018

Żadne z trzech zrealizowanych zamówień nie zostało mi przyznane przez sklep, gdy wszystkie warunki są spełnione. A na koncie osobistym BeautyPro wszystkie trzy moje zamówienia mają status „w trakcie przetwarzania” i nie są „zrealizowane”. W ramach wsparcia technicznego KrasotkiPro powiedzieli mi, że status moich zamówień jest widoczny tylko dla mnie i nie wpłynie to na naliczenie zwrotu gotówki. No cóż… najwyraźniej odzwierciedlone… Nieprzyjemnie… A więc sklep jest dobry…

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.04.2018

Dzień dobry, Catherine!

Dziękujemy za zgłoszenie problemu. W tej chwili zwrot gotówki za zamówienia jest wyświetlany jako „Oczekuje”. Rzeczywiście wszystkie warunki naliczania zwrotu gotówki już minęły. Skontaktowaliśmy się z Tobą za pośrednictwem Twojego konta, sekcja „Pomoc”. Proszę odpowiedzieć na prośbę i dostarczyć dowolny dokument potwierdzający płatność zamówień, my rozwiążemy problem.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
15.02.2018
Cashback został zarejestrowany niemal natychmiast. Zapisali się szybko (wydaje się, że minął mniej niż miesiąc, nie pamiętam dokładnie ...)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.02.2018

Witam Dzięki sklepowi Krasotka Pro wszystko było dobrze zapakowane Nadal zamawiam ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.02.2018

Sklep nie zwraca gotówki, ponieważ nie rejestruje płatności zamówienia. Nie odpowiada na wiadomość e-mail, zbanował recenzje - nie radzę.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
13.02.2018

Witaj Michael!

Dziękujemy za skontaktowanie się z nami. Z pewnością zrozumiemy przyczynę braku naliczania gotówki i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem. W tym celu utworzono odwołanie z Twojego konta osobistego w sekcji „Pomoc”.

Będziemy wdzięczni za opinie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
08.02.2018

Sklep nie wypełnia obowiązku zwrotu gotówki.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.02.2018

Witam

Dzięki za opinie. Michael, jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności w obliczeniu zwrotu gotówki, przekaż nam te informacje w sekcji „Pomoc” swojego konta osobistego lub napisz na adres: support@letyshops.com.

Będziemy czekać na opinie i dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.02.2018

Sklep nie zwraca gotówki, ponieważ nie rejestruje płatności zamówienia.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Kup w KrasotkaPro z cashbackiem do 6%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.