2.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na KrasotkaPro z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 35 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 70 dni

Recenzje na temat KrasotkaPro (58)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
08.07.2021
złożył zamówienie po raz pierwszy. Cashback został odzwierciedlony następnego dnia, naliczony półtora miesiąca po zakupie. Na wszelki wypadek zachowałem potwierdzenie wpłaty, ale nie musiałem niczego udowadniać))))
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.10.2020

Drodzy przyjaciele, najwyraźniej nikt nie otrzymuje tego cashbacku (od razu), jak na razie wybijam własny! Sklep z muchami zaginął w systemie i zwrócił się do sklepu, nie daj Boże, zdecydują za 2 miesiące! Nie ma sensu zamawiać w tym sklepie, nie trać czasu! To już bardzo nieprzyjemne, zawsze są jakieś problemy, nawet przy skanowaniu czeku! Że w 5 minut wszystko zostało przetworzone, teraz 3 dni nadal wisiały! Najwyraźniej czekają na zakończenie wszystkich promocji!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.10.2020

Dzień dobry!

Rzeczywiście, nie otrzymano żadnych informacji na temat Twojego zamówienia. Przyczyną może być błąd podczas przesyłania danych lub naruszenie algorytmu zakupu. Do partnerów wysłano prośbę o bardziej szczegółowe zrozumienie sytuacji. Czekamy razem.

Dane dotyczące kontroli to „W toku”. Potwierdzenie trwa 3 dni, ale czasami proces ten może potrwać do 10-14 dni. Informacje o aktualnym stanie czeku można znaleźć w sekcji „Zwrot gotówki czekiem” na koncie osobistym.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
03.10.2020

Chodzenie do sklepu nie jest już zabawne. Nie łamię od Ciebie algorytmu kupowania, ale i tak jeszcze jedno ostatnie zamówienie w ciągu 2 miesięcy nie jest na małą kwotę, nie pojawia się w sklepie z muchami! Wyłączono wszystko, co jest możliwe oprócz aplikacji Letishops, zamówienie jest składane szybko, jak chcesz, co jest nie tak?

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.10.2020

Witaj Walentynko!

Dziękujemy za przestrzeganie zaleceń i wyłączenie wtyczek innych firm podczas zakupów z cashbackiem.

Czasami informacje niestety nie trafiają do naszej bazy zamówień. Widzimy, że zamówienie zostało już utworzone. Szukamy Twojego zamówienia w systemie.

Z poważaniem,
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
21.09.2020

Już od drugiego miesiąca cashback przepada, wszystkie zamówienia, które wykonuję nie pojawiają się na moim koncie, muszę ręcznie pisać do wsparcia. Wygląda na to, że Leti Shops już go nie potrzebuje i to tylko my dynamit.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.09.2020

Dobry dzień!

Możesz ubiegać się o utracony zwrot gotówki bez kontaktowania się z usługą opieki, korzystając z sekcji „Zamówienia i finanse”.
Przyczyną braku naliczania może być błąd podczas przesyłania danych lub naruszenie algorytmu zakupu (długotrwała rejestracja, praca rozszerzeń stron trzecich w przeglądarce).

Z poważaniem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
16.09.2020

Sam sklep mi się podoba, ale są ciągłe problemy z cashbackami. Kilka razy wisiały na dwa miesiące - sklep nie ładował się. Dopiero po skontaktowaniu się z pomocą techniczną i dostarczeniu wszystkich zrzutów ekranu do zamówienia i płatności zostały one zaksięgowane. Ostatnim razem po przejściu cashback w ogóle się nie pojawił (przejście zostało wykonane zgodnie ze wszystkimi zasadami). Obecnie pomoc jest uporządkowana, ale wygląda na to, że naliczenie jest mało prawdopodobne. Bardzo nieodpowiedzialne podejście do cashbacków w sklepie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
16.09.2020

Dobry dzień!

Czasami partnerzy potrzebują trochę więcej czasu na przetworzenie danych. Staramy się pomagać użytkownikom w takich sytuacjach.

Widzimy, że wniosek o utracony cashback został już złożony. Czekamy razem na informacje.

Z poważaniem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
04.08.2020

Dziękuję, cashback został potwierdzony! Minęły dwa miesiące (zmarnowane szampony, nożyczki upuszczone, złamane itp.), Ale nadal potwierdzone.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.07.2020
Sklep jest dobry. Zamówiłem po raz pierwszy. Dostawa jest szybka bez żadnych problemów. Cashback pojawił się w aplikacji kilka godzin później, potwierdzony za miesiąc. Odebrano pieniądze)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.06.2020

Bardzo długie potwierdzenie przez sklep cashback! Towar został kupiony 2 tygodnie temu, a sklep nie spieszy się z potwierdzeniem ... od tego zależy zwiększenie statusu zwrotu gotówki, zmuszony jest przerwać dalsze zakupy i czekać „nad morzem na pogodę”. Bardzo rozczarowany!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.06.2020

Elena, dzień dobry!

Nie bądź smutny :)
Wszelkie naliczenia cashbacku następują automatycznie po przetworzeniu i przesłaniu informacji przez sklep, a to zajmuje dużo czasu. Każdy z nich ma własne terminy potwierdzenia, które są publikowane na stronie po przejściu. Dla KrasotkaPro to 100 dni. Poczekaj.

Z szacunkiem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate.
30.04.2020
Sklep jest dobry. Cashback jest kredytowany. Zamówiłem kilka razy. Ostatnim razem kwota 2900 została nawet postawiona na prezent. To było bardzo miłe. Polecam
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.04.2020
Sklep jest dobry, zamówiony kilka razy.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.04.2020
Zamówiliśmy potrójne szczypce do włosów Babyliss Pro w prezencie dla mojej córki. Dostarczyli zamówienie na czas, powiedzieli SMS. Odebrali je ze sklepu. Sprawdzili, czy wszystko działa. Wszystko w porządku. Dobry sklep. Wyświetlono zwrot gotówki po dokonaniu płatności (w oczekiwaniu). Czekam na rejestrację. Dziękuję
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
15.02.2020
Dobry sklep, szybka dostawa. Wszystko przyszło bezpiecznie i dobrze.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjskiego za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w KrasotkaPro z cashbackiem do 2.5 %
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.