Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
162 rub
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Ингосстрах ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 25 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 35 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Recenzje na temat Ингосстрах (123)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
12.07.2017
Strona Ingosstrakh działa brzydko! System zawiesza się przez godzinę, a następnie zgłasza błąd. Męczyło mnie nieskończone wprowadzanie wszystkich danych od zera - i mam 3 sterowniki! Ponadto okazało się, że w poprzedniej polisie pracownik biura popełnił błąd w dacie urodzenia. Teraz musiałem zrozumieć błąd i lecieć, aby iść do biura, aby napisać oświadczenie, aby błąd został naprawiony. Bóg wie co!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.07.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinie - niektórzy użytkownicy naprawdę mają problemy z projektem. Być może jesteś zarejestrowany w jednym z regionów, w których cashback nie jest kredytowany (lista jest podana w opisie sklepu), wtedy problemy są z tym związane. W większości innych przypadków rejestracja e-CTP jest prosta i zajmuje około 10 minut, co potwierdza dużą liczbę zasad już wydanych przez naszych użytkowników. Z przykrością informujemy, że spędzili Państwo czas i związane z tym niedogodności podczas pracy ze stroną internetową Ingosstrakh. Zapewniamy, że ich opinia zostanie uwzględniona przez ich przedstawiciela.

Będziemy bardzo wdzięczni za dalsze opinie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.07.2017
Polityka oczywiście wydana, ale niestety nie otrzymała zwrotu gotówki.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
09.07.2017
Zaprojektował e-osago. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcjami, zwrot pieniędzy nastąpił następnego dnia.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.06.2017
2 dni męki, usługa nie odpowiada, hasło nie pasuje, wydałem je w VSK za kilka minut.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
29.06.2017
Lety, nie pracuj z tym sharaga. Dręczony przez 8 godzin z rzędu (od 16 do 00), w tym czasie łatwiej było w ciągu dnia w godzinach pracy udać się do biura firmy ubezpieczeniowej i wydać papierowy CTP. Nikomu nie polecam usługi Ingosstrakh. Gdy wszystkie kręgi piekła zostały przezwyciężone, na samym końcu w momencie zapłaty oczekiwano miłej niespodzianki. Płatność dotyczy tylko WebMoney i tylko z portfelem WebMoney z prowizją w wysokości ponad 180 rubli. Szkoda Ingosstrakh za tak wadliwą obsługę ...
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.07.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię - serwis Ingosstrakh wziął pod uwagę istniejący problem. Niektórzy użytkownicy naprawdę mają problemy z rejestracją - zakładamy, że może to wynikać z regionu, w którym znajduje się ubezpieczający. Większość użytkowników jednocześnie nie ma takich problemów, a rejestracja e-CTP zajmuje od 5 do 10 minut - zostało to potwierdzone przez nasze osobiste testy. W tej chwili oczekujemy komentarzy Ingosstrakh i oczekujemy szybkiego rozwiązania zidentyfikowanego problemu.

Będziemy bardzo wdzięczni za dalsze opinie. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
20.06.2017
1) Przygotowuję polisę na dwa dni. Błędy systemowe stale występują. Za każdym razem po takich błędach wszystkie informacje należy wprowadzić od zera. Wyobraź sobie moje uczucia. 2) Wreszcie dotarłem do płatności. Oferta płacenia tylko za Web Mani. Brak opcji I tylko z portfela, tj. najpierw zapłać za korzystanie z portfela, a następnie również prowizję za pieniądze w sieci. Wsparcie wprowadza w błąd, że prowizja nie zostanie wstrzymana. W oparciu o powyższe ucz się na błędach innych. Nie grzebaj nawet tutaj. Ze łzami w oczach prosiłbym cię o usunięcie tej usługi ze strony partnerów ze wstydem, ale oni mnie nie słuchają.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
22.06.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Mamy nadzieję, że podane przez Ciebie informacje będą przydatne dla naszych użytkowników, ponieważ stworzyliśmy stronę z opiniami, abyś mógł podzielić się swoją opinią.

Z naszej strony przekazaliśmy informacje o Twojej sytuacji kierownikom sklepów, jesteśmy pewni, że ważne jest, aby zrobili wszystko, co w ich mocy, aby ich klienci mogli wiedzieć o ich wadach, aby nad nimi pracować.

Pojawią się pytania i sugestie dotyczące pracy naszego serwisu, koniecznie napisz. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
09.06.2017
Zrobiłem e-polisę, z jakiegoś powodu zwrot pieniędzy nie został przyznany. Po odwołaniu wykonał zrzuty ekranu działań, płatności, a problem został rozpatrzony w ciągu jednego dnia, obciążony. Polecam)
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.06.2017
Biorąc pod uwagę zwrot gotówki, okazało się, że wydanie cTP jest tańsze niż w biurze Ingosstrakh)) Super) Dziękuję))
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
05.06.2017
W dniu 31 maja 2017 r. Wydano MTPL, które obiecały rabat w postaci zwrotu gotówki w wysokości 220 rubli. Wszystkie czynności związane z rejestracją E-MTPL, a także z jej zapłatą, zostały wykonane dokładnie tak, jak zapisano w instrukcji. Ale .... zwrot pieniędzy nie został zaksięgowany. Ponadto, po skontaktowaniu się z obsługą klienta, korespondencja rozpoczęła się od standardowego zestawu pytań. Dlaczego to wszystko? W końcu ogólnie informowali, że wysłali moją sprawę na program partnerski w Ingosstah i problem będzie rozpatrywany przez okres do 3 tygodni. Tj. „nie czekaj, nie będzie pieniędzy”. Uczciwa konkurencja? Nie, nie słyszałem. Ludzie, nie dajcie się zwieść tak jak ja kuszącym ofertom oszczędzania na produktach ubezpieczeniowych Ingosstrakh - nie otrzymacie zwrotu gotówki. Szkoda
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.06.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że zwrot pieniędzy za zamówienie nie pojawił się na Twoim koncie osobistym.

Rzeczywiście, czasami występuje utrata zwrotu gotówki, bardzo ważne jest, aby pomyślne naliczenie zwrotu gotówki było zgodne z zasadami dokonywania zakupów za pomocą zwrotu gotówki: https://letyshops.ru/pravila

Z naszej strony zwróciliśmy się do odpowiedniego kierownika, który jest odpowiedzialny za współpracę z tą usługą, ale jak dotąd nie otrzymał odpowiedzi. Faktem jest, że nie współpracujemy bezpośrednio ze wszystkimi sklepami / usługami, ale poprzez programy partnerskie, więc komunikacja jest nieco bardziej skomplikowana.

Nie martw się, gdy tylko otrzymamy odpowiedź na Twoje zamówienie, menedżer, z którym korespondujesz, skontaktuje się z Tobą i spróbuje rozwiązać problem.

Pojawią się pytania i sugestie dotyczące działania naszego serwisu, koniecznie napisz. Wszystkiego najlepszego!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
01.06.2017
Najwyraźniej nie mam szczęścia ... cashback nie pojawia się ((czekam.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.06.2017
Kupiłem ubezpieczenie w firmie Ingosstrakh za pośrednictwem usługi LetyShops. Uznanie zwrotu gotówki nastąpiło tego samego dnia, potwierdzenie następnego. Wypłata środków na kartę Visa była prawie natychmiastowa. Będę nadal korzystać z usługi i polecać ją znajomym.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
28.05.2017
Nie będzie zwrotu gotówki. Letishop znajdzie wiele powodów, by nie pobierać prawdziwego zwrotu gotówki. Jako przeprosiny da pewną kwotę lub inne bonusy. Konkluzja: letishop pracuje krzywo z tym sklepem.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
31.05.2017

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię. Bardzo nam przykro, że zwrot pieniędzy za zamówienie nie pojawił się na Twoim koncie osobistym. Proces ustalania zamówienia i naliczania gotówki automatycznie na podstawie danych z usługi. Jeśli podczas składania zamówienia nasz link partnerski zostanie zarejestrowany, zamówienie automatycznie trafi do naszego systemu. Aby pomyślnie obliczyć zwrot gotówki, bardzo ważne jest przestrzeganie zasad dokonywania zakupów za pomocą zwrotu gotówki: https://letyshops.ru/pravila, wówczas nie powinno być problemów z ustalaniem zamówień.

Po przeanalizowaniu twoich wniosków wraz z kierownikiem działu usług opiekuńczych już odkryłeś powody, dla których nie przyznano zwrotu gotówki, a kwestia naliczania została już rozwiązana na twoją korzyść, o ile to możliwe.

Naprawdę mamy nadzieję, że w przyszłości takie sytuacje się nie pojawią, a zwrot gotówki zostanie pomyślnie przyznany.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w Ингосстрах z cashbackiem do 162rub
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się