Aplikacja dla
korzystnych zakupów
Zaloguj się Dołącz
Polska
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Polski
  • English
  • Polski
Kraj
Europa i Azja
Ameryka Łacińska
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów ze cashbackiem!
Dołącz →
2.5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na iHerb ze cashbackiem w Polsce

Czas na uznanie zwrotu gotówki
Średni czas oczekiwania na cashback: 45 dni
Czas ten jest potrzebny, aby sklep mógł potwierdzić, że zamówienie zostało otrzymane i nie zostanie zwrócone. Cashback jest często potwierdzany szybciej.
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 75 dni
Jeśli zasady dokonywania zakupów ze cashbackiem nie zostały naruszone, a przedmiot nie został zwrócony sprzedawcy, cashback zostanie uznany nie później niż w tym terminie.
Informacje i warunki

Aby cashback nie został utracony, przed każdym zamówieniem należy przechodzić do iHerb przez serwis LetyShops. 1 przejście - 1 zamówienie.

 

Zamówienia mogą się pojawiać z opóźnieniem do 4 dni.

 

Cashback jest naliczany w walucie wybranej podczas rejestracji w LetyShops. I przeliczone według Narodowego bank twojego kraju.

 

Uwaga! Zgodnie z warunkami sklepu iHerb, jeśli cashback nie został naliczony, musisz napisacz do działu opieki klienta w ciągu 2 miesięcy od faktycznego zakupu.

 

Cashback nie nalicza się za:

  1. Zamówienia z wykorzystaniem kodów polecających. Kody poleceń składają się z 3 liter i 3-4 cyfr. Na przykład: WVH436.
  2. Zamówienia opłacane bonusami. Jeśli zamówienie jest częściowo opłacone bonusem, cashback jest dodawany do kwoty zakupu minus bonus.
  3. Zamówienia złożone w aplikacji mobilnej iHerb (Android lub iOS).

Recenzje na temat iHerb (473)

Chcemy, aby opinie były przydatne dla Ciebie oraz dla innych osób, korzystających z serwisu.
Dlatego nie publikujemy recenzji, które:
• zawierają reklamy
• zawierają wulgarny język
• nie niosą ze sobą żadnych informacji (jedynie przyznają gwiazdki lub zawierają kilka słów)
10.12.2019

Jeśli chodzi o naliczanie gotówki, sklep jest pełen. po każdym zamówieniu musisz napisać apelację w locie, ponieważ naliczają albo okropnie, albo wcale. do tych wsparcia bez pytań, wszystkie odwołania zostały rozstrzygnięte na moją korzyść, dziękuję)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.12.2019

Dzień dobry

Utrata zwrotu gotówki może mieć wpływ na kilka czynników, w tym:
- praca rozszerzeń stron trzecich w przeglądarce;
- odwiedzanie innych stron podczas procesu realizacji transakcji;
- naruszenie warunków sklepu.

Mamy nadzieję, że nie będziesz musiał tracić czasu na tworzenie połączeń, ale zawsze chętnie pomożemy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.11.2019

Szalona strona internetowa. Ciągle w ciągu dnia system płatności nie działa. Według czasu moskiewskiego robię zamówienie ze smutkiem na pół późno w nocy. Zamówienia jak wysłane. Czekam na jaki warunek nadejdzie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.11.2019

Dzień dobry

Tatyana, jeśli masz trudności z płaceniem za zamówienia, zalecamy skontaktowanie się z obsługą sklepu.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.11.2019

Szybkie rozwiązanie problemów z naliczaniem gotówki. Jeśli zwrot nie pojawił się w ciągu 4 dni, żądanie zostało zwrócone w ciągu 2 dni. Dobra robota, Fly)

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.11.2019

Witaj, Oksana!

Dziękujemy za skontaktowanie się z serwisem opieki :)
Zawsze chętny do pomocy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
20.11.2019
Świetny sklep To nie pierwszy raz, kiedy składam zamówienie. Zwrot pieniędzy pojawia się natychmiast po złożeniu zamówienia (w oczekiwanym stanie), a miesiąc później trafia na konto. Zachowaj ostrożność przy zamawianiu, zwrot pieniędzy nie obowiązuje przy zniżkach.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.11.2019

Nie mogę złożyć zamówienia za pośrednictwem Fly .... podczas wypełniania informacji dla organów celnych przycisk Zapisz nie jest aktywny ..... Zmieniłem już metodę dostawy, ponownie uruchomiłem telefon, zresetowałem lot, no cóż, nic :(

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
12.11.2019

Dzień dobry

W tej sytuacji mogą pomóc tylko konsultanci sklepu iHerb. Udostępniamy link do wsparcia sklepu. Wierzymy, że wszystko się ułoży :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
11.11.2019
Jesteś świetny! Wszystko w porządku. Zwłaszcza szybkość przetwarzania zgłoszeń do pomocy technicznej. Brawo !!!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.10.2019

Ostatnio z jakiegoś powodu iHerb nie oblicza automatycznie zwrotu gotówki po złożeniu zamówienia. Dzięki usłudze wsparcia - w moim przypadku ostatnie trzy zamówienia rozwiązały problem szybko i pozytywnie w każdym przypadku!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
24.10.2019

Dmitry, dzień dobry!

Z chęcią pomogliśmy :)
Mamy nadzieję, że nie będzie żadnych trudności podczas pracy na stronie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.10.2019

Wiele razy składałem zamówienia na Iherb i zawsze otrzymywałem zwrot gotówki. I ostatnim razem wszystko było w porządku: zamówione, zapłacone, naliczone zwroty. Ale w końcu przez kilka tygodni wisiał w stanie oczekiwania i otrzymałem wiadomość, że został odrzucony (numer zamówienia 951589841). W takim przypadku zamówienie jest opłacone i dostarczone, zwrot nie został wydany. Moja prośba o wyjaśnienie do wsparcia waży pięć dni, ciszę ... postanowiłem napisać tutaj już można zauważyć)) i trzy gwiazdki nie jest sklep iHerb praca ta LetyShops.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.10.2019

Dzień dobry, Elena!

Przepraszam, że czekam na odpowiedź.
Z powodu dużej liczby połączeń menedżerowie usług opieki nie mają czasu, aby szybko reagować. Pracujemy, aby pomóc naszym klientom tak szybko, jak to możliwe. Uwierz mi, ani jeden apel nie pozostanie bez uwagi.

PS Twoja odpowiedź została już udzielona;) Dziękujemy za zrozumienie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.10.2019
Super aplikacja !!! Zwrot pieniędzy czekał od dłuższego czasu, skontaktowałem się z pomocą techniczną. Odpowiedzieli natychmiast i zwrócili pieniądze. Dziękuję bardzo!
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.09.2019

Zrobiłem zamówienie z iherb. To był test. Wszystko zwalnia. W rezultacie na próżno złożyłem zamówienie za pośrednictwem aplikacji lety, ponieważ nie został naliczony zwrot gotówki. I nawet nie zawiesza się w sekcji „przetwarzanie”

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.10.2019

Dzień dobry

Aby zrozumieć sytuację i pomóc, stworzyliśmy apel do służby opiekuńczej. Możesz napisać do kierownika pocztą lub w sekcji swojego konta osobistego „Pomoc”, „Moje odwołania”.
Czekamy na Twoją wiadomość :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
25.09.2019

Nie ma żadnych skarg na iHerb. Ale żeby się tam znaleźć. Otwarcie strony witryny w Twojej aplikacji to taki pomysł. Wszystko zawiesza się strasznie, wyszukiwanie działa za każdym razem. W rezultacie spędzasz dużo czasu na zamawianiu. Ze względu na 100 rubli? Dzięki poradzę sobie.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
25.09.2019

Dzień dobry

Elena, rozumiemy, że robienie zakupów w aplikacji iHerb jest znacznie wygodniejsze, ale w tym przypadku zwrot gotówki nie jest naliczany. Są to warunki współpracy z partnerami. Zalecamy otwarcie mobilnej wersji witryny sklepu przy przechodzeniu z naszej aplikacji.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
16.09.2019

Kiedy kupiłem, wyświetlona została premia w wysokości 5,5, w wyniku czego uznano je za 2,75, podczas gdy strona również spadła. Matematyka Czurowska.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
23.09.2019

Wiaczesław, cześć!

Sprawdziłem informacje. Ostatnia podwyżka stóp miała miejsce kilka miesięcy temu. Ponadto na koncie nie było żadnych kodów, które zwiększałyby stopę zwrotu gotówki.

Aby zrozumieć twoje pytanie, stworzyłem apel do służby opiekuńczej. Proszę odpowiedzieć na odwołanie. Czekamy :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Kup w iHerb z cashbackiem do 2.5%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się