Kraj
Europa i Azja
Ameryka
Azja-Pacyfik i Afryka
Inne regiony i kraje
Język
Zarejestruj się i otrzymaj konto Premium za darmo
Życzymy udanych zakupów z cashbackiem!
Dołącz →
1.3 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na HUAWEI z cashbackiem w Polsce

Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 60 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 90 dni

Важно! Кэшбэк начисляется на сумму заказа без учета НДС.

Уважаемые пользователи, обращаем ваше внимание, что кэшбэк по заказам с HUAWEI может появиться в вашем кабинете в течение 5 дней после оформления.

 

Учитываются только заказы с сайта shop.huawei.com. Заказы с сайта shop.huawei.ru учитываться не будут.

Recenzje na temat HUAWEI (105)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
16.09.2020

Jestem zadowolony ze sklepu i dostawa jest szybka. Jednak uzyskanie zwrotu gotówki zajmuje dużo czasu. Czekam, żeby zobaczyć, czy w ogóle zostaną obciążone ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
17.09.2020

Dobry dzień!

Partnerzy potrzebują czasu na przetworzenie informacji i przekazanie prowizji za Twoje zamówienie. Okres oczekiwania w HUAWEI wynosi 90 dni. Wystarczy trochę poczekać :)

Z poważaniem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
29.08.2020

Sklep jest normalny. To nie jest pierwsze zamówienie, ale zwrot gotówki nie został przyznany.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.09.2020

Dobry dzień!

Skontaktowaliśmy się z Tobą, aby zrozumieć sytuację i pomóc. Niestety nie otrzymano żadnej odpowiedzi. Możesz napisać do menedżera pocztą lub w sekcji „Pomoc” na swoim koncie osobistym.

Z poważaniem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
10.07.2020

Sklep jest normalny, ale występuje problem z zwrotem gotówki. Ostatecznie nie było zwrotu gotówki. Witryna poszła gdzie indziej.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
10.07.2020

Giennadij, dzień dobry!

Nie mniej smutny niż ty, ponieważ w przypadku braku naliczania zwrotu gotówki nie otrzymujemy również prowizji od partnerów. Rzeczywiście otrzymali odpowiedź ze sklepu, że kupujący pochodzi z innego zasobu, a nagroda nie została nam przekazana.
Kilka czynników może wpływać na straty, w tym:
- praca rozszerzeń stron trzecich w przeglądarce;
- odwiedzanie innych źródeł podczas procesu kasy;
- stosowanie rabatów z Internetu;
- naruszenie warunków sklepu.

Wierzymy, że porady menedżera pomogą w przyszłości, a sytuacja się nie powtórzy.

Z szacunkiem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
02.07.2020

Sam sklep jest piękny. W ciągu 2 dni otrzymałem telefon z wiązką prezentów z dostawą DPD. Ale znowu robią głupca z cashbacku, kupiłem 14, wciąż tego nie naliczali. Zwróciłem się do wsparcia (mówi, że trzeba czekać 24 godziny), po dniu nie było odpowiedzi.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.07.2020

Elizabeth, dzień dobry!

Przepraszam, że czekam na odpowiedź.
Twoje zamówienie nie zostało automatycznie wyświetlone na koncie osobistym serwisu. W takim przypadku nie otrzymujemy informacji i prowizji ze sklepu.
Zwróciliśmy się do partnerów, aby znaleźć przyczynę utraty zwrotu gotówki. Kierownik skontaktuje się z tobą.

Z szacunkiem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.06.2020

Złożyłem zamówienie w dniu 13.06.2020, a zwrot pieniędzy nawet się nie pojawił i nie został obciążony

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.07.2020

Dobry dzień!

Oleg, spróbujmy wspólnie zrozumieć powody, dla których nie spłacono gotówki. Czekamy na Twoją wiadomość w sekcji „Pomoc” na Twoim koncie . Możesz również napisać do kierownika działu opieki pod adresem support@letyshops.com.

Z szacunkiem
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
09.02.2020

Złożył zamówienie 31 stycznia. Cashback nie jest kredytowany. Minęło 9 dni.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
14.02.2020

Cześć, Vadim!

Z przyjemnością zrozumiemy problem. Aby to zrobić, stworzyliśmy odwołanie do usługi opieki (sekcja „Pomoc”). Czekam na twoją odpowiedź :)

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.12.2019
spód sklepu lub sama marka, ponieważ smartfon zamówiony w tym sklepie jest pod każdym względem wadliwy. ekran zaczął zanikać po 4 miesiącach, aparat w smartfonie za 30 000 zdjęć gorszy niż Siemens A35, w którym nie było aparatu
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.10.2019

Złożył zamówienie 24 sierpnia. Cashback nie jest kredytowany. Wystąpił z prośbą o wsparcie LetyShops w dniu 30 września - nie ma odpowiedzi ((

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.10.2019

Dzień dobry, Rustam!

Przepraszam, że czekam na odpowiedź. Z powodu dużej liczby połączeń menedżerowie usług opieki nie mają czasu, aby szybko reagować. Pracujemy, aby pomóc naszym klientom tak szybko, jak to możliwe. Uwierz mi, ani jeden apel nie pozostanie bez uwagi.

PS Twoja odpowiedź została już udzielona;) Dziękujemy za zrozumienie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.10.2019

Sklep jest normalny, towary są zadowolone. ALE! cashbag zawsze (więcej niż pięć zakupów) narasta bardzo długo. A skóra wysłała już 2 razy. usługa opieki nie odpowiada ... a okres naliczania upłynął. Sklep Fly popraw swoją pracę.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.10.2019

Witaj Ivan!

Niestety czasami zdarzają się opóźnienia w przesyłaniu danych. Dziękujemy za poinformowanie nas.

Widzimy, że problem naliczania zwrotu gotówki został już rozwiązany.
Przepraszam za czekanie na odpowiedź.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
03.09.2019

Zwrot nie jest uwzględniany w kwocie zamówienia, ale w kwocie z odliczeniem podatku VAT 20%, dlatego procent zwrotu nie jest zgodny z oczekiwaniami, a fakt ten zasmuca.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
03.09.2019

Dzień dobry

Zwrot gotówki jest naliczany od kwoty zamówienia bez VAT. Aby poinformować użytkowników o tym, dodali informacje na stronie sklepu .

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
04.08.2019

Kupiłem tutaj telefon za 34990, nie pojawił się zwrot gotówki. W rezultacie, po udostępnieniu usługi zrzutów ekranu zamówienia, zdjęć faktur i innych rzeczy, powiedzieli, że nie mogą zrekompensować więcej niż 500 rubli (to około 50% zwrotu gotówki). Przepraszam, ale to lepsze niż nic.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
04.08.2019

Dzień dobry, stal damasceńska!

Szkoda, że cashback nie zablokował się automatycznie.
Zgodnie z informacjami z bazy partnerów nagroda za zamówienie została przeniesiona do innego źródła. Może się to zdarzyć, jeśli nastąpi przejście do innych witryn, kart, kliknięcie banerów reklamowych, jeśli w przeglądarce zostaną zainstalowane rozszerzenia innych firm, które mogą zastąpić nasz link. W takim przypadku nie otrzymujemy prowizji od partnerów :(
Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy. Nasze zalecenia pomogą w tym: https://letyshops.com/shopping-rules .

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.07.2019

Nie zarejestrowali zwrotu gotówki, usługa opieki letyshops odpowiedziała, że zamówienie zostało naprawione, ale wymieniono je jako mające inny zasób ... Nic podobnego nie mogło być, ponieważ: a) Zainstalowano jedyne rozszerzenie w przeglądarce - letyshops. b) Płatność została dokonana z karty bez zwrotu gotówki. Zamówione za 30 tys. Warsztaty wynagrodziły mi 200r (jak powiedzieli z budżetu firmy) Nie wiem, w co wierzyć, ale wrażenie było zepsute ...

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
31.07.2019

Dzień dobry

Zgodnie z informacjami z bazy partnerów wynagrodzenie za to zamówienie jest rzeczywiście przekazywane do innego źródła :(
Prawdopodobnie coś wpłynęło na przepisywanie naszego linku partnerskiego, więc nie otrzymaliśmy prowizji. Zalecamy składanie zamówień dopiero po przejściu od nas, bez odwiedzania innych stron i kart. Mamy nadzieję, że sytuacja się nie powtórzy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w HUAWEI z cashbackiem do 1.3%
Zarejestruj się teraz i otrzymaj do + 30% do Twojego cashback!
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.