do 5 %
cashback
Przejdź do sklepu

Zakupy na Домовой z cashbackiem w Polsce

Informacje i warunki
5%
За оплаченный заказ без промокода
3.5%
За оплаченный заказ с промокодом
Czas oczekiwania na naliczenie cashbacku
Średni czas oczekiwania na cashback: 40 dni
Maksymalny czas oczekiwania na cashback: 80 dni

Кэшбэк за заказы из Домовой  может появиться в личном кабинете в течение 2 дней после оформления
 

Кэшбэк по Домовой предоставляется для жителей таких регионов: Москва и Московская область, Санкт-Петербург и Ленинградская область.

 

Изначально кэшбэк может отображаться неправильно, но не стоит волноваться, при подтверждении он будет пересчитан.

Recenzje na temat Домовой (25)

Zaloguj się na swoje konto, aby podzielić się opinią
Chcemy, aby informacja zwrotna była pomocna dla osób, które dokonują zakupów z cashbackiem w Letyshops.
Dlatego publikujemy tylko recenzje naszych klientów.
Zaloguj się
Dołącz
17.10.2018

Jak zawsze sklep nie zawiódł: zamówił, przechodząc ze strony lety na stronę sklepu, kupił zamówienie, a dwa dni później przyszedł zwrot gotówki. Nie musisz się martwić, że po złożeniu zamówienia zwrot gotówki nie pojawi się w oczekiwaniu. Obciążają go po dokonaniu płatności, nigdy nie zawiodły.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
18.10.2018

Dzień dobry, Julia!

Dziękuję za komentarz.

Zwrot gotówki ze sklepu Domovoy może zostać wyświetlony na koncie w ciągu 10 dni po rejestracji.

Napisz, jeśli masz pytania.

Dziękujemy za wybranie naszej usługi.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
07.09.2018
Najszybszy zwrot gotówki ze wszystkich, jakie spotkałem na letyshops, został przyznany dosłownie kilka dni po odebraniu zamówienia.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
11.08.2018

Sklep absolutnie nie spełnia warunków sprzedaży za pośrednictwem usługi cashback. Złożyłem zamówienie trzy razy, bez opłat. Pracownicy w ogóle nie wykonują poleceń. Anulowane zamówienie wciąż próbuje nawiedzać. Obrzydliwe!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
20.08.2018

Dzień dobry

Dziękujemy za opinię.

Jeśli zamówienie zostanie złożone zgodnie z warunkami sklepu i naszymi rekomendacjami, pojawi się ze statusem „Oczekujące” w ciągu 10 dni od daty rejestracji. Po zakupie zamówienia i przekazaniu danych od partnerów zwrot gotówki przechodzi w status „Zarejestrowany”.

Według danych z odwołania do usług opiekuńczych twoje zamówienia nie zostały zrealizowane. W przypadku braku zakupu zamówienia partnerzy przekazują nam odpowiednie informacje, a zwrot pieniędzy jest odrzucany.

Pojawią się dodatkowe pytania - napisz, chętnie doradzimy.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
01.07.2018

Zrobiłem kolejne zamówienie, kupiłem, zwrot pieniędzy przyszedł już następnego dnia.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
27.06.2018

Usługa działa na 5+, zwrot pieniędzy przyszedł nawet wcześniej niż planowano. Dziękuję

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
01.05.2018

Obrzydliwe prace serwisowe !!! Pracownicy są niepiśmienni i niekompetentni! Odwołania nie czytają! Skany wcale nie patrzą - to zrozumiałe! Nie obchodzi cię to! Zamówienia od 04.29. w skrzynce od 01.05 - ma to opóźnić naliczanie - i przekręcić nasze pieniądze na odsetki? .. to już jest przestępstwo. W każdym razie SPOTKAJ SĄD. Za twój analfabetyzm, twoje lenistwo, koszt mojego czasu (kosztuje dużo i nie płacę za to, w przeciwieństwie do ciebie), twoje regularne awarie techniczne i niekompetencję pracowników, którzy zostali rekrutowani do zainteresowania i rejestracji bez wykształcenia !!! Szczególnie poleci do działu kierownictwa i kadr.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
02.05.2018

Dzień dobry, Andrey!

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią.

Uważnie przestudiowaliśmy Twój apel. Z przyjemnością informujemy o procesie naprawy i potwierdzenia zwrotu pieniędzy. Dokonując zakupów zgodnie ze wszystkimi zaleceniami i warunkami sklepów, zazwyczaj zwrot gotówki jest z powodzeniem wyświetlany w ciągu dnia, w przypadku niektórych sklepów naprawa odbywa się w ciągu kilku dni. Zamówienia ze sklepu Domovoy są przekazywane do naszego systemu na 10 dni (informacje te są publikowane na stronie sklepu).

Po ustaleniu zwrotu gotówki sklepy potrzebują trochę czasu na przetworzenie zamówienia. Zgodnie z tym czasem obliczane są średnie i maksymalne czasy kredytowania.

Bylibyśmy bardzo szczęśliwi, gdyby natychmiast wypłacono zwrot gotówki, jednak takie warunki współpracy przy programie zwrotu gotówki.

Nie martw się, jeśli zwrot pieniędzy nie zostanie potwierdzony w określonym czasie, zawsze chętnie pomożemy. Co można zobaczyć więcej niż raz, kontaktując się z naszym działem obsługi klienta.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.04.2018

Umieść tylko dobre recenzje na temat swojej pracy i pracy sklepu! Mądrzy faceci)))

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.04.2018

Andrey, dobry wieczór!

Faktem jest, że wszystkie recenzje są moderowane w ciągu dnia.

Publikujemy wszystkie komentarze naszych użytkowników, z wyjątkiem tych, które zawierają obsceniczny język, lub tych, które bardziej prawdopodobne zawierają pytanie niż recenzję. W niektórych sytuacjach, gdy zrozumiemy, że użytkownik miał pewne trudności z dokonywaniem zakupów za pośrednictwem naszego serwisu lub trudności techniczne w witrynie, skontaktujemy się z nim pocztą elektroniczną w celu rozwiązania takich problemów. Jeśli po rozwiązaniu problemu opinia pozostanie istotna dla użytkownika naszego zasobu, opublikujemy go.

Będą pytania - pisz, jesteśmy zawsze w kontakcie.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
30.04.2018

Nie doradzę nikomu korzystania ze sklepu ani usługi. Kupować towary nawet w dniu składania zamówienia i czekać 10 dni na pojawienie się zwrotu gotówki i udowodnić za pomocą kilku skanów, że kupiłeś i złożyłeś zamówienie poprawnie? I czytać głupio skopiowane odpowiedzi na uzasadnione pytania dotyczące nie pojawienia się zwrotu pieniędzy od mieszkańców w większości całkowicie niewykwalifikowanych pracowników? Czy twój czas jest taki tani? W sklepie dają od razu bezpłatną kartę za 3%, a za 7% emerytom i rencistom - to pozwoli na nerwy i czas!)))

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
30.04.2018

Cześć Andrzej!

Dziękujemy za podzielenie się opinią na temat usługi.

Jeśli zwrot gotówki nie pojawił się w systemie, oznacza to, że nie otrzymaliśmy również informacji i wynagrodzenia za zamówienie. Ważne jest, abyśmy rozumieli każdą sytuację i zapobiegali jej wystąpieniu w przyszłości. Bardzo często zwracamy się o pomoc do partnerów. Dlatego podczas przetwarzania wniosków potrzebujemy pomocy naszych użytkowników, ponieważ potrzebujemy dokumentów i informacji, których nie mamy dostępu do składania wniosków.

Andrey, jesteś z nami od dawna. Mamy nadzieję, że podczas współpracy byłeś w stanie upewnić się, że kierownicy usług opiekuńczych są zawsze zainteresowani rozwiązaniem problemu i chętnie Ci pomogą.

Jeśli masz jakieś pytania - napisz.

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
24.03.2018
Niezły sklep. Duży% zwrotu gotówki. Zwrot został zapisany na szlaku. dzień.
Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.03.2018

Dziwi mnie, że pojawił się numer zamówienia web-459920, mam nadzieję, że otrzymam informację kredytową, jeśli tak, skorzystam z tego sklepu.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
07.03.2018

Nie płaci! Nawet się tu nie pojawiłem, kiedy złożyłem zamówienie! Nie kupuję już od nich!

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
08.03.2018

Dzień dobry, Alexander!

Dzięki za opinie. Rozumiemy Twoje niezadowolenie z braku naliczania zwrotu gotówki, ale nie denerwuj się, z pewnością pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Aby to zrobić, za pośrednictwem Twojego konta, w sekcji „Pomoc”, utworzono odwołanie zawierające wyjaśnienia pytań, które pomogą ustalić, co spowodowało utratę zwrotu gotówki.

Proszę odpowiedzieć na prośbę. Miłego dnia!

Pozdrawiam
Zespół LetyShops

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate.
06.03.2018

Zamówiłem go dwa razy, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu jednego dnia. Wszystko szybko, dokładnie, bez problemów i kontaktowania się z pomocą techniczną. Wszystko jest super.

Recenzja została przetłumaczona z rosyjski za pomocą Google Translate. Pokaż oryginał Pokaż tłumaczenie
Podobne sklepy z cashbackiem
Kup w Домовой z cashbackiem do 5%
Wczoraj nigdy nie wróci, ale cashback wróci. LetyShops - Twój cashback
Zarejestruj się
0
Niestety jesteś trochę spóźniony :(
Wszystkie bonusy cashback dla tego sklepu zostały już wykorzystane. Być może później pojawią się ponownie. Obecnie możesz poszukać podwyższony cashback w innych sklepach.
Gorące oferty!
Szukaj powiększony cashback w naszym katalogu! Wszystkie oferty są ograniczone pod względem liczby i czasu, więc nie przegap swojej szansy.